![]() |
rockstar
wie heeft de film rockstar met Mark Wahlberg gezien?ik vond 'm helemaal geweldig! (y) er zijn(volgens jullie) betere films, maar als je tegen hardrock kan(en er veel van houdt), is deze film zeker een aanrader!maar even back to the point, wie heeft hem GEZIEN?als je hem hebt gezien, vertel dan even wat je ervan vond.
|
ik! opmerkelijk slecht (n)
|
Citaat:
Wat is dit toch met labiele 12-jarige onsnapte tbs-patienten hier?? |
Ik heb hem ooit gezien, dat herinner ik me nog.. Wat ik er van vond weet ik echt niet meer.
|
Ik moet zeggen dat het niet een geweldige film is, maar zeker in het begin toch erg vermakelijk.
|
Het is toch gebaseerd op het verhaal van Tim Owens en hoe die in Judas Priest kwam?
Dat is wel een vet verhaal, maar die film lijkt me niks. |
Heb 45 minuten van het midden van de film gezien, vond het vreselijk.
|
nou ja, ik vond hem toevallig wel goed.Ik denk dat ik toen crack heb gerookt ofzo:pen inderdaad, ik heb in een inrichting gezeten.ik ben eruit ontslagen omdat het redelijk met me gaat :rolleyes: Geintje natuurlijk.Ja, ook van die crack!
|
Citaat:
|
Ik vond hem ook leuk! Ga 'm zeker nog een keer huren..
|
Ohja, die is goed kut zeg. Hebben we een keer op school gezien, bij een leraar die zwaar fan is van Deep Purple. Met Jennifer Aniston als vriendin van die gast, een van de slechtste casts die ik ooit gezien heb.
|
hoezo dat nou weer?Mark Wahlberg is absoluut lekker, zo lekker, ik kan er geen genoeg van krijgen!!!en die 'gast', heette in de film Chris 'Izzy' Cole, in real life dus Mark Wahlberg
|
omfg, attack of the 12-year old hardrock girls :eek:
|
juist, haha!op een forum durf ik wel, maar op school...ho maar!
|
het zal je verbazen, maar ik leef nog!
|
Wat zit iedereen ontzettend te zeiken, zeg gewoon wat je van die film vindt!
Ik heb em een paar keer gezien, vond het zeer vermakelijk! Misschien geen cultureel hoogstandje, maar zeker de moeite waard. Mark Wahlberg is een toffe acteur, die zeker goed speelt in deze film. Ik vond alleen het eind een beetje suf... Maar verder: (y) |
Citaat:
|
Kheb de film ook gezien en vind geen flikker aan hardcore rock maar die film was wel l0l,,
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |