![]() |
[klote rot gevoel] gevallle met de brommer maat van mij
sorry moes ff m'n verhaal kwijt, ben gevallen met de brommer van een maat van me. echt een rot gevoel zeg! hij heeft kapschade... heeft iemand hier ervaring mee??
|
Verzekering. Oh jij bent nog maar 15 :D
|
echt balen jongen! Heb er geen ervaring mee en ik weet niet of dit het juiste subforum is om dit te posten.
Maar wel sterkte ermee |
ik zal het maar even zeggen, ondanks dat ik dan een wannabeforumbazin (aldus Solero) ben: maar dit is een mededeling en mag niet op DK, Onzin is je vriend:p
|
Wat sterkte, het is maar een brommer ...
|
Citaat:
|
:D
die hij met zijn zuur verdiende krantenwijkgeld heeft betaald ;) |
Citaat:
..... tsjah ..... daar heb je mischien geleik in maar zo voelt het niet :p |
:eek: Argh!! gelijk met een korte ei... wat een horror!
|
Nee, hij heeft de brommer van zijn vriend beschadigd :) (y)
En je bent 15, je wordt niet verondersteld op een brommer te rijden. |
Eigen schuld dikke bult.
|
jullie hebben een hekel aan jongere kereltjes en mensen die soms een letter verkeerd typen of niet :p
|
Citaat:
|
Ja en mensen die het beleid niet hebben doorgenomen. Analfabeet, in plaats van de johnny te spelen, kan je beter je Nederlandse grammatica leren.
|
Het doet gewoon pein (:p) aan mijn ogen, weet je..
|
Dat kreng was zeker ook nog opgevoerd, je hebt nog geluk gehad kerel.
|
hebben jullie nooit zo iets stouts gedaan dan? :rolleyes: nouja ik zal op mijn spelling gaan letten.
|
Neen. Ik vind het onder de knie hebben van de Nederlandse taal elementair.
Ik doe niet aan Johnny praktijken en dientengevolge zal je me niet op een scooter zien rondsjeesen. |
Citaat:
|
bent u meer een studerent type?
|
Ik heb ook wel stoute dingen gedaan, maar er zijn nooit voertuigen bij betrokken geweest.
|
Citaat:
|
@ de johnny: :rolleyes:
|
zeggen dat je er tegenaangelopen bent met voetballe en dat ie toen om is gevallen (y)
|
Citaat:
|
idd, bij mij in de klas zat ooit een dude (was 14 ofzo) iig te jong om op een scooter/brommer te mogen rijden, had ie dus wel gedaan, hij had wel een helm op maar toen hij dus ook viel schoot zn helm af ofzo en heel zn gezicht lag open, en die scooter dacht ik ook. hij had nog een tijd in het ziekenhuis gelegen en toen ie terug kwam zat heel zn hoofd vol lidtekens. best zielig, maar is zn eigen schuld. conclusie: kleine kindjes moet je niet op een brommer laten rijden!
|
Als je je klote voelt, moet je je hand uit je broek halen :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigen schuld van die maat. Als hij anderen op zijn brommer laat rijden weet hij dat hij dat ding uit zijn handen geeft en dat anderen ermee kunnen donderen. Als je niet de kans wilt lopen dat je spullen gesloopt worden moet je ze niet aan anderen uitlenen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |