![]() |
lachgas
heeft iemand hier al weleens lachgas geprobeerd?
wat zijn de risico's, wat doet het precies met je? ook zou ik graag persoonlijke ervaringen willlen lezen. |
ja
volgens mij geen ernstige, zolang je het maar niet te vaak doet het is wel geinig, ik ben nooit echt ernstig hard gegaan, het heeft meer het gevoel van flauw vallen, je voelt gewoon ff niks. tis wel het proberen waard, maar niet echt voor meerdere herhalingen |
Dr poppen in een keer een paar miljoen hersencellen weg geloof ik, maar ja dat gebeurd geloof ik ook al als je de tram instapt..
|
wat heeft de tram nou met lachgas te maken....
|
Citaat:
Lachgas, geen ervaring mee, schijnt onschadelijk te zijn en erg leuk |
Nee
maar ik heb wel gasten gezien die het op hadden en dat was errrrg grappig! |
Er zijn aanwijzingen dat N2O (lachgas) vitamine B12 tekort kan veroorzaken.
Tis relatief veilig indien de frequentie van gebruik niet te hoog is. De meeste schade van het gebruik van lachgas komt door oxygen-deprivation (het niet genoeg binenkrijgen van zuurstof). ref: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/q...&dopt=Citation zie ook: http://www.erowid.org/chemicals/nitr...s_health.shtml lachgas als je alleen maar nuchter bent is erg boring imho. Met andere materials erbij kan het echter max fun zijn :) (voor de tijd dat het duurt:erg kort) |
Doe de zoekfunctie, passport heeft daar wel es een verslag achtergelaten in een lachgas topic
|
n2o 2 win
|
NIET je bek gelijk op de fles zetten, anders zit je vast gevroren eraan. En kans op vroren longen, niet prettg dus.
En he schijnt dat je ook industrieel lachgas hebt, en daar kunnen verontreinigingen inzitten die schadelijk kunnen zijn. |
oke, ik heb het nu dus geprobeerd.
het voelde alsof je met lage bloeddruk snel opstaat zodat je zwart voor je ogen wordt. Maar al die internetbeschrijvingen zeggen dat je een korte ' psychedelische ' ervaring krijgt. |
hm wat jij ahd klinkt nmiets leuks aan maar wat je zegt dat i-net zegt klinkt neit gek!
|
lachgas is ook zeker ook, maar niet goed voor den hoofd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond lachgas persoonlijk bijzonder oninteressant... Kan het je niet echt aanraden ofzo
|
ik hoorde van een gast bij mij op school dat het de minst gevaarlijke drug is...
ik heb et zelf geprobeert, met die slagroom dingen van de blokker, en het was wel grappig, het effect is maar heel even. |
Het lijkt mij echt helemaal niets.
|
Over die hersencellen dat is met poppers, volgens mij valt het met lachgas nog wel mee hoor. Het werd niet voor niets jaren lang als verdovingsmiddel gebruikt
De meeste dingen staan hier al, doe het in een ballon, laat het ff warm worden. Neem een hele diepe teug en alles komt goe... :p |
Citaat:
|
ja je kan lekker nokkie gaan om een minuut later heel vrolijk weer op te staan
|
Citaat:
|
ik wilde replaien, maar ik ga eten, tot zo
|
Citaat:
|
oke.... maar waar kan je nou zo'n slagroomspuit kopen??
ik heb de patronen nu bij mij om vanavond een leuke avond te hebben :) maar moet dus wel die spuitbus hebben.. |
bij de marskramer, en daar gelijk ook die patronen kopen
|
Als je goed inhaleert, en hou het lachgas in je longen. Daarna weer uitblazen in de ballon, en dan weer inademen.
Pas als je 5 patronen hebt gebruikt voel je het pas. en het is ook zo weer weg, echt bijzonder is het niet. |
Citaat:
|
hij doet ws ook iets fout. namelijk: lachgas nuchter doen.
tis echt superboring als je nuchter bent, indien daas van de chemicalien is het een stuk leuker |
Citaat:
|
in leiden is er geen marskramer en bij alle andere winkels zaten ze me echt raar aan te kijken... en alle keukenwinkels waren dicht. niet gevonden dus.
morgen dan maar. |
Het was vet! :)
1 keer trilde m'n hele wereld op alle mogelijkheden, geluid, beeld, alles. andere keer lachkick en m'n lichaam deed apart. |
Citaat:
david houd je kop ;) |
Ik vond het letterlijk en figuurlijk lachwekkend. :D
Ik zie het nu net op spuiten en slikken en ik herinner me dat nog van 2 jaar geleden. Het geluid misvormt, je stem wordt zwaar je ziet alles draaien. :D(y) Het is wel maar voor even. |
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een tyfus up!
|
Bejaard topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |