![]() |
Wanneer heb je *sex* gehad ??
Daar heb ik nou met een paar mensen een discussie heirover :D
Je hebt braaaf gezegd 4 stappen 1) zoenen 2) hét handwerk 3) hét mondwerk 4) hét werk (neukuh) iig men beweerd dat je al sex hebt gehad als je bij stap 2/3 bent, maar volgens MIJ maar bij 4... Wat vinden jullie??? Dus als je stap 2 zou hebben gedaan heb je sex gehad :S |
sex omvat alles... dus ook handwerk bij elkaar, mondwerk e.d.
|
Sex is 2 3 en 4 zeker, maar de meeste bedoelen sex pas met ontmaagden enz, dat is ook wel logish anders heeft iedereen al op zijn 12e al sex gehad.
dus algemene sex heb je eigenlijk pas gehad als je ontmaagd bent. |
Hmm... jah ik vind eigenlijk ook pas bij 4
|
is het niet allemaal sex(ualiteit)?
|
Onder 'seks hebben' valt voor mij alle handelingen die verder gaan dan zoenen. Dus: hand, mond, neuken.
|
Ik vind ook pas dat je echt sex gehad hebt bij stap 4.
|
'sex' omvat 2, 3 en 4, maar 'sex hebben (gehad)' gaat alleen over 4. als je zegt dat je sex hebt gehad gaat het toch in bijna alle gevallen om neuken en niet over hand- en mondwerk.
|
wat een bullshit! 2 3 en 4 zijn alleen sex.. waarom zou je alleen sex gehad hebben als je ontmaagd ben dat slaat gewoon op peop hoe meot je het dan noemen ik heb semi sex gehad? ga tochw eg.. alles na het zoenen is sex... voor de wet is een tongzoen zelfs al een sexuele handeling.. maar dat gaat mij persoonlijk te ver...
|
vanaf 2 vind ik dat t sex is.
|
1) zoenen
2) hét handwerk 3) hét mondwerk 4) hét penetreren en ejaculeren Ik zou seks daar niet zo bij kunnen zetten. Seks is voor mij de defenitie van het spel der liefde, dat al die vier elementen kan bevatten. Als een van die elementen gewoonweg gedaan word, is het voor mij niet persee gelijk seks. Behalve bij 4 dan. |
4.
|
kzou zegge bij 2
|
Citaat:
|
Citaat:
totaal mee eens(y) |
Hiero doen ze het met de zogenoemde 'honken'
honk 1: Zoenen Honk 2: Vrijen Honk 3: Handwerk Honk 4: Oraal Honk 5: All-the-way |
Citaat:
honk 1 zoenen honk 2 hand boven honk3 mond boven honk4 hand beneden honk5 mond beneden honk 6 "het" maar waar moet droogn**ken dan tussen:D?? |
ik heb wel van meer honken gehoord. inclusief anaal. en animal enz enz ;) ;)
|
Dat gelul over die honken vind ik toch wel zo debiel...
Waarom kunnen mensen het beestje niet gewoon bij de naam noemen? We hebben (gezoend/elkaar betast/getrokken/gepijpt/gebeft/geneukt) noem maar op ... Eromheengedraai :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem nou Engels.. dan is het netjes going down on someone, klinkt toch veel romantischer dan beffen |
als je het in de boeken na kijkt pas bij 4 mar bij 2/3 ben je een aardig eind op weg hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn gevoel is sex sex als er geslachtsdelen bij betrokken worden. Dus in mijn hoofd telt zoenen en zo en gewoon aanraken er niet bij, hoewel er mensen zijn die vinden van wel.
Maar als je het er over hebt, is sex toch vaak stap vier. |
Citaat:
Zodra er iemand klaarkomt zeg maar, vinnik sowieso dat je sex hebt. En dat kan vanaf hand boven/mond boven ook al, dus vind ik het vanaf daar sex. Alleen zoenen vinnik dus weer geen sex. |
Citaat:
anyway : waarom zou het anders orale SEX heten... omdat het geen sex is? naja voor handwerk is gewoon geen woord, handaal? maar net zo goed sex en mijn taal is gaar zoryr |
Ik vind echte sex is bij 4, maar 'sexen' is bij 2 al :D
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm 1,2,3 zijn seksuele handelingen maar t is in mijn ogen niet wat over het algemeen verstaan wordt onder "seks" |
sex zijn alle stappen die je hierboven had genoemd ....
als jij zegt ik vind stap 3 geen sex dan moet je strax natuurlijk ook niet zeiken als je vriendin stap 3 bij een gozer heb gedaan ;) |
Citaat:
2) 5 dagen geleden 3) 5 dagen geleden 4) 11 maanden geleden (de ex) |
Citaat:
|
Als ik moest kiezen uit die 4 stappen dan is het stap 4 maar het liefst versta ik onder sex gewoon al die stappen bij elkaar
|
Citaat:
overal is sex omschreven als geslachtsgemeenschap en handen zijn nog steeds geen geslacht... |
ja
|
volgens mij heeft iedereen een andere mening hierover, maar als iemand vraagt of je al sex hebt gehad dan heeftie t volgens mij gewoon over neuken hoor...
trouwens een vriend van me, die haalde bij deze discussie eht MOnica en Bill verhaal... Kwammie eigenlijk met aardige argumenten dat 2,3 ook sex zijn :S nOfficeel dus |
up
|
sex is een sexuele handeling verichten... en pijpen aftrekken vingeren en beffen is dat gewoon als je dat doet heb je sex hoe wou je het anders noemen?
mensen die zeggen dat je pas sex hebt gehad als je geneukt hebt zijn echt belanchijnlijk imho... voor de wet is een tongzoen al een sexuele handeling btw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat stap 2/3 ook 'seks' is
Alleen stap 4 is zeg maar 'echte seks' ^_^ mja, zo denk ik erover :P |
Citaat:
"Joh, ik heb net toch lekker gesmurft!":D |
ik vind 2 en 3 ook sex hoor.. ik bedoel dat is tog wel iets intiems..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |