![]() |
Mijn forum.
Jup, ik ga reclame maken voor mijn forum.
Want ik wil namelijk dat er leden komen, dus intresse? Registreer dan nu op mijn site. Uiteraart ben ik zelf de admin met een aantal regeltjes. Dus maak er niet zoŽn forum van als hier want de limit is (MAAR) 300 posts. |
neh, hij is niet geel
|
Wees niet bang, niemand komt naar een forum met jou als admin...
|
Reclame is verboden, ik hoop dat je penis wordt gehalveerd. Dat zal je leren ''de regels die hier gelden'' te overtreden.
|
Tering, beetje regelfreak jij
|
De openingspost in de topics over bands moet er zo uitzien.
Plaats duidelijk de naam van de band. Wie zijn de (ex)band leden. Wanneer is de band opgericht. Albums van de band. Je eigen conclusie. |
De openingspost in de topics over bands moet er zo uitzien.
Plaats duidelijk de naam van de band. Wie zijn de (ex)band leden. Wanneer is de band opgericht. Albums van de band. Je eigen conclusie. Wat een schijtregels, je bent geen leraar en de forummers zijn geen leerlingen. :| Het is geen werkstuk |
Hmm... crosspost
|
Bla bla bla, jaja kutregels tuurlijk.
Maar ik wil niet dat het daar een teringzooi wordt, zoals ik al zei ik heb MAAR 300 posts, dus ik wil het wel een beetje netjes hebben, en er hoeven toch niet alleen topics te komen met alleen maar bands? |
Citaat:
|
Staat dat erbij dan?
Dat er alleen maar topics over bands moeten komen? Dacht het niet. (n) |
Ik wacht er met smart op hoelang het duurt voordat al jou berichten verwijderd worden en je van dit forum wordt afgekickt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |