![]() |
vertellen
Ik sinds gisteren een vriendin....
Alleen nu vind ik het nogal lastig om dit aan mijn ouders te vertellen... Heeft iemand wat tips voor me om het hin te vertellen? bvd. |
Waarom vind je dat lastig?
|
Bang voor de reactie van je ouders?
Pff... ja is lastig. Geen idee.:( |
Gewoon laten merken dat je verliefd bent? :)
Maar kun je niet zeggen: mam, pap, ik heb een vriendin, *naam*.. Kan ze dan en dan blijven eten? Of gewoon van: kan *naam* dan en dan blijven eten? ouders: wie is dat? jij: mn vriendin.. |
gewoon haar een x meej naar huis nemen.... en dan hebben ze het snel genoeg door... lijkt me....
|
zorgen dat je hyperactieve zus het ontdekt en het dan stuiterend aan je ouders verteld zodra ze ze ziet.
moet je wel een zus hebben natuurlijk of je zeg het gewoon idd. 'mam, pap, morgen komt (naam) langs' Vragen ze vast wel wie het is en dan zeg je het. |
"Ik heb een vriendin."
|
pff, ja dat is moeilijk he een vriendin,
Ik heb mijn eerste 10 vriendjes verzwegen, totdat mijn zusje een vriendje kreeg, en meteen vertelde, en de hele familie hartsikke blij was, en kei dom tegen mij begon te doen zo van.. en Maaike heb jij geen vreind? Nee, achja dat snap ik dan ook wel.. :mad: (ik had net twee weken van te vore een moeilijke relatie verbroken) En dan dat je hele familie doet, alsof je te lelijk bent voor een vriend enz.. :( T deed best pijn, dus 1 tip, zeg het gewoon.. achja mn familie doet mn leven al zo, maar zeg het gewoon.. das het beste |
Ik snap niet waarom je het niet zou kunnen zeggen... Of je moet daar een specifieke reden voor hebben. Maar je ouders zijn ook jong geweest hoor :s
|
Meest logische opties:
- Tijdens het avondeten, nadat je ouders hebben verteld hoe het was op hun werk "Hee, goed nieuws, ik heb een vriendin! Ze heet <naam>" - Neem haar mee naar huis, stel haar dan voor als 'Dit is 'naam', mijn vriendin'. |
meestal merkt mn moeder dat wel optijd :o
Dus vraagt ze er zelf naar:p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar gelukkig zit ik nu op kamers en heb alleen huisgenoten die t aan me vragen:p |
Citaat:
|
Ik vertel mijn moeder al als ik een date heb, ze weet het dus altijd gewoon op tijd. :)
|
laat haar naam 3 keer vallen en een beetje oplettende moeder springt op met duizenden vragen.
|
Citaat:
|
Je ouders weten toch wel een beetje waar je uithangt? Als ik een paar keer met dezelfde jongen afspreek dan worden mijn ouders vanzelf nieuwsgierig :D .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had ik eerst ook, maar over het algemeen zijn ouders gewoon heel blij voor je. gewoon zeggen dat je een vriendinnetje hebt :).
|
Hallo TS? ben je er nog??
|
Citaat:
Ik heb daar gelukkig meestal geen last van, omdat mijn moeder het altijd meteen aan mij ziet als het zover is :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |