![]() |
Dawson's creek
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is Net5 weer zo lief om DC uit te gaan zenden.
De tijd is alleen totaal onlogisch, namelijk op dinsdag en woensdag rond middernacht. Ze beginnen trouwens bij de aflevering na de begrafenis van Mitch. Dat is het begin van seizoen 5 of 6 toch? |
middernacht?!
je zou verwachten dat ze het toch een beetje een menselijke tijd zouden geven :| En ik zou zo niet weten welke aflevering/seizoen het is. Even opgezocht : Die aflevering waarin de begrafenis van Mitch invoorkomt heet The Long Goodbye en is aflevering 4 van seizoen 5. Hebben wij eigenlijk alle seizoenen al gehad? Zo ja dan ga ik het niet meer kijken / opnemen denk ik want ik volg al genoeg. Maar als het nieuwe afleveringen zijn dan wel. |
Vroegàh, in mijn pubertijd keek ik het wel af en toe.
Maar eigelijk vind ik DC nu weinig boeiend.. |
Seizoen 6 moet hier nog uitgezonden worden volgens mij. Die waar ze dinsdag weer mee beginnen is al eens eerder uitgezonden.
|
Vanaf wanneer?
Middernacht is wel mooi. Dan verveel ik me toch altijd dood omdat er niks op tv is ;) |
Aanstaande dinsdag en woensdag.
(zie net5 tekst 243 :)) |
de hoeveelste herhaling is dit??
|
Citaat:
slapen ;) ik let wel gewoon op de titels in de gids en wanneer seizoen 6 dan ongeveer begint, ga ik weer kijken denk ik. |
dat word opnemen.. want ik wil het einde nog steeds is zien
|
Zo wordt het wel echt een relaxte dinsdag-net5-avond :)
Alleen jammer dat ik dan nooit thuis ben... Nu moet ik nog meer opnemen. |
Wat een tijdstip :o
Ik wilde ook seizoen 6 volgen, maar dat komt voorlopig dus niet. Toch? Geven jullie even een seintje dan? ;) Seizoen 5 vond ik trouwens wel leuk <3 |
Citaat:
waarom denken mensen niet aan de nachtmensen onder ons? ;) Nou ja, behalve Net 5 nu dus. |
ik heb het nooit zo heel erg goed gevolgd.. maar voor rond middernacht is het wel okee (net als series als Buffy en zo)
|
Ik vind die serie echt geweldig en ben dr echt verslaafd aan....
Alleen ben ik die serie nu compleet vanaf dvd gaan volgen om zo geen afleveringen en seizoenen te missen... Ik heb nu seizoen 1,2 en 3.......4 komt deze zomer!!! Pfff ik ga dus niet kijken alst een later seizoen is, want dan koop ik 4 en 5 wellicht voor jan lul qua verhaallijn :| |
dawsons creek is de shit yo
alleen omdat katie holmes zoooooo mooooooooooooi is :bloos: |
Wat is het trouwens een vreemd beginpunt om bij aflevering 4 te beginnen :|
Nou goed, nu maar hopen dat ze meteen doorgaan naar seizoen 6. Maar... ik vrees dat dat er wel weer niet in zal zitten. |
Als het om middernacht is, laat dan maar.
|
Citaat:
|
DC is nu al zo lang geleden, dat het me niet eens meer kan interesseren hoe het afloopt, en al helemaal niet als het om middernacht wordt uitgezonden. Toch jammer, het was best een leuke serie.
|
Citaat:
Ik heb al de laatste afleveringen van laatste seizoen gezien . Dat is wel jammer . :( |
Citaat:
Want seizoen 6 is hier nog niet uitgezonden . & nu is t/m 4 uit op dvd . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het nu ook wel volgen.
Waarom zijn er anders videorecorders uitgevonden? |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien heb ik alle afleveringen al 100 keer gezien, en ook die van seizoen 6. De laatste 2 afleveringen heb ik al op dvd :) |
Citaat:
|
leuk :)
gilmore girls, the oc, en dan ook nog dawsons creek, op 1 avond :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Dawsons creek marathon houden nadat we de keuken hebben geverfd? :D |
Dit zal wel een erg domme vraag zijn maar ik kom er maar niet uit: is DC nou helemaal gestopt? Of zijn ze in Amerika nu bezig met seizoen 11 ofzo en zenden ze het hier gewoon niet uit?
|
Citaat:
ik ging gisteren nog ff zappen voor het slapen, kom dc dus tegen, maar ik kon het totaal niet volgen. Mitch was dus dood, maar we hebben niets gezien van een ongeluk ofzo:s.. Waarom zenden ze die hele serie niet gewoon achter elkaar uit? Lekker midden op de middag en geen gestop.. ach ja net5 weer:( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem die afleveringen wel op, ik wil eerst seizoen 4 kijken want ik snap er niks van. |
Ik heb het gisteravond weer gezien, was best een zielige aflevering :(
|
Citaat:
|
Hier in België zijn ze helemaal opnieuw begonnen, vanaf aflevering 1. Gisteren de aflevering gezien waarin Pacey Joey gekust heeft, na haar mislukt weekendje met A.J. Zo romantisch é. 'k Vind Pacey trouwens veel sympathieker dan Dawson :D
Helemala gek van die serie, beetje jeugdsentiment zeker? Maar 'k heb eigenlijk nog nooit de laatste 2 seizoenen volledig gezien. |
Citaat:
Zo vaak zelfs dat ze nog nooit aan het laatste seizoen zijn toegekomen, want voordat we daar zijn stopt Net 5 de afleveringen weer en beginnen ze een paar maanden later weer bij het begin :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb vannacht gekeken en ik vind het zo zielig voor Dawson nog steeds dat zijn vader dood is :( En joeuy wist er ook niet mee om te gaan.
En dat vriendje van Jen is een schoft :mad: |
Katie Holmes terug op de buis \m/ :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Joey vind ik nog steeds gaaf trouwens:) hoe ze omgaat met Dawson enzo. Ik volg het nu opzich wel weer, volgende week iig weer opnemen!:) |
In Belgie is de serie afgelopen ongeveer een jaar geleden. Sindsdien heeft men de reeks al es helemaal herhaald van seizoen 1 tem 6, en nu is men opnieuw bezig met herhalen (zijn aan seizoen 3 nu), dus zal wel nog tot mei/juni lopen hier ... Maar toch spijtig in NL, DC is een serie die je begint te volgen in je puberteit meestal en dan wil je altijd wel weten hoe het afloopt, maar door jullie net5 hebben waarsch al veel oorspronkelijke kijkers afgehaakt .... best jammer eigenlijk, want de laatste afleveringen zijn echt wel de moeite, en bijzonder triestig ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ging er gewoon van uit dat het een aflevering per week was ofzo. Nee inderdaad, als ze het elke dag laten zien, dan zijn die seizoenen zo voorbij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |