![]() |
Spongebob de film!
Wie gaat er allemaal heen? vanaf 2 feb in de bioscopen :cool:
http://www.uip.nl/Pictures/sbsp/spongebobposterhuge.jpg |
ik!!! als fan, moet ik em zien natuurlijk! :p
|
Jaaa ik ga ook
ik weet alleen niet of ik nou de engelse of de nederlandse leuker vind. |
Huh, dat heeft lang geduurd voordat ie naar Nederland kwam...Afgelopen zomer was ie al in de VS, volgens mij.
Overigens lijkt de film me leuker dan de serie, maar alsnog niet mijn ding. |
Citaat:
|
Moet je als jezelf respecterende alto natuurlijk wel heen. :)
|
Overgewaardeerd. Waarom geen Ren & Stimpy de film?
|
...Of Itchy & Scratchy de film?
|
Hoe dom iets kan wezen. Dit is echt te erg voor woorden, die tvserie al. Heb overgens een trailer gezien van deze film toen ik laatst in de bios was, 1 woord: Verschrikkelijk.
|
Dat is me het geld niet waard, dan kijk ik liever op televisie (y).
|
Citaat:
|
Ik vind spongebob echt ge-wel-dig, ik moet er altijd hard om lachen...ook al is die hele serie gewoon vette onzin en crap :D
Ik ga niet naar de bios ervoor, er draaien vele boeiendere films.. Maar wil wel de nlse versie ooit zien, vind ik veel leuker qua stemmetjes + dat ik het dan ook niet eerst vanuit het engels moet omzetten voor een grap tot me doordringt :o |
Citaat:
|
Met mijn ernstige spongebob squarepants allergie ga ik maar niet naar die film :p Ik vind het al erg genoeg als ik wat flarden hoor van mn broertje die hier wel naar kijkt. Hoe dom kan een tekenfilm zijn...
|
Tuurlijk ga ik :D .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoef m ook niet perse te zien.
|
Nee, hij lijkt me kut
|
Citaat:
|
Hij lijkt me echt extreem vet (mits gecombineerd met de nodige verdovende middelen).
|
Citaat:
|
ik vond hem in vergelijking met de serie erg tegenvallen
|
Citaat:
|
ik ga dr ook wel ff heen ja denk ik, gezellig met al die kleine klote koters in de bios... :D
|
Hee die film is voor kinderen bedoeld he.
|
Lol
|
Ik wil die spongebob film wel zien haha... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rot toch op met je Spongebob! Ik heb het echt helemaal gehad met die dweeps die de hele tijd lopen te zemelen over dit programma. En tot overmaat van ramp zijn enkele vrienden van mij gek op Spongebob, zodat ze de hele tijd dat irritante giegeltje na doen :mad: (n) :s
|
Ik heb me af en toe kapotgelachen. Erg grof op momenten. Beter tijdverdrijf dan Meet the Fockers, White Chicks, Raise Your Voice of dergelijke drek.
|
Wat is er in hemelsnaam zo leuk aan Spongebob? Ik snap het niet.
Het is gewoon debiel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis mevrouw Puf op de poster :(
|
Citaat:
Het mag dan wel voor kinderen bedoeld zijn, maar de humor is soms gewoon echt grof, en der zitten heel veel subtiele verwijzingen in die toch echt voor volwassenen bedoeld zijn. die paranoide stukjes zijn geniaal, ik kan het begrijpen dat sommige mensen dit niet kunnen kijken. Ik heb het eens een keer gekeken toen ik zelf psychisch niet helemaal in orde was, en dat was echt niet relaxt, bijna eng. Het is zowieso vaker nogal absurde/krankzinnige humor. Ik kan dan ook weer een ren & stimpy noemen, maar dat is dan ook weer een uiterste, ren & stimpy is gewoon ook echt krankzinnig. Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie 'm vast wel een keer.
|
Ik download hem wel, ken niemand die het wel leuk vind. :o
|
Ik heb 2 dvds van spongebob en deze film wil ik ook zien :bloos: Ik ga wel naar de engelse versie natuurlijk, en misschien wel lichtelijk onder invloed :bloos:.
|
Gister moest ik voor het eerst heel hard lachen bij de tvserie :bloos: Het grapje met de gorilla beviel mij erg goed :D
De trailer met de duikboot was oke, maar lijkt me niet dat ik hem in de bios ga kijken. :o |
Ik niet.
Ik wil wel naar Shin Chan The Movie. :p Die is al lang in Japan uit. |
Citaat:
|
Ik ga er ook naartoe. Zal supermelig worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn ze in Nederlandse versie al verkrijgbaar dan? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er met een vriendin naar toe waarschijnlijk, zij wilt hem graag zien, dus ik ben benieuwd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |