![]() |
VINGEREN: bloed..........maar niet ongesteld???
Dag mensen,
mijn vriend en ik hadden laatst sex. hij vingerde mij, later thuis ontdekte ik allemaal bloed in mijn slipje. ik schrok wel omdat ik net ongesteld geweest ben dus kan dat helemaal niet. Dus ik deed een tampon in omdat ik dacht ik word het weer. Nou is er dus nog steeds geen ongesteldheid uitgebroken. Ik ben dus niet ongesteld! maar komt dat dan doordat hij mij gevingerd heeft? het deed geen pijn, hij doet het wel hard om maar grof te zeggen en diep..maar pijn doet het niet. Maar dat is al de tweede keer dat ik daarna bloed ontdek. wie heeft dit nog meer? en wat betekent het en is het erg? Helpmeplease |
Kheb het ook wel is gehad: gewoon een scheurtje... T deed ni eens pijn en de dag erna was het bloed weg...
|
een scheurtje? oh mijn god! hoe kan dat nou? wat moet ik me daarbij voorstellen dan...........ik vind het maar eng......
|
Misschien moet ie zn nagels wat korter knippen... :rolleyes:
|
ja is niks ergs waarschijnlijk gewoon een beetje te grof gedaan en heeft gewoon een beetje gebloed kan gebeuren!
|
Je bent zeker nog maagd? zo ja dan heeft hij je bij het vingeren (gedeeltelijk) ontmaagd. Dat is alles niets om je zorgen over te maken.
|
Citaat:
|
Heb het ook een keer gehad. Is gewoon een wondje ofzo, voorlopig (weekje) even rustig doen met vingeren/neuken en al die dingen die in je vagina gebeuren (;)) en dan heelt het vanzelf. (y)
|
Citaat:
|
Misschien is hij gewoon met zijn nagels ergens tegenaan gekomen, ik zou me er niet teveel zorgen om maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |