![]() |
Wasted Festival
Holidays in the sun onder een andere naam tegenwoordig. Grootste punkfestival ter wereld in Morecambe, Engeland.
Van 19 tot 22 Mei 2005 zal dit festival plaats vinden en ik ga proberen het bij te wonen met een maat van me, ik moet alleen nog even genoeg geld opsparen maar dat moet geen probleem worden. De line up is al grotendeels bekend en er staan al een hoop toffe bands op de lijst. Nog meer mensen van plan om te gaan? Kosten zijn by the way 65 pond als je voor 31 maart een kaartje haalt en daarna is het 75 pond. THE STRANGLERS THE DAMNED THE REZILLOS UK SUBS ANTI NOWHERE LEAGUE THE EXPLOITED THE LEVELLERS PENETRATION T S O L USA BEERZONE CHAS AND DAVE PETER AND THE TEST TUBE BABIES TOYAH CHELSEA TV SMITH & BAND GBH HAZEL O'CONNOR & THE SUBTERRANEANS DISCIPLINE 999 TEXAS TERRI BOMBUSA 3 CR THE LURKERS SPLODGENESSABOUNDS THE DEAD PETS NY REL-X DEADLINE 4ft FINGERS M D M ARGY BARGY X RIPPERS RED FLAG 77 LOS FASTIDIOSItaly CRASHED OUT GLUEBALL COMBAT SHOCK CHANNEL 3 USA MU330 USA THE HANGMEN DERITA SISTERS USA ARTURO BASSICK THE THREATS BOSSEYE THE STRAPS FREAKS UNION THE BLAGGERS STAGE BOTTLES Germany THE STIFFS BARNSTORMER THE SMUT PEDDLERS RESISTANCE 77 THE ANORAKS FIRE EXIT LOWER CASE J DEMENTED ARE GO FLAMINGO 50 GUITAR GANGSTERS RANDOM HAND THE PUBCRAWLERS THE BRIEFS USA BOOBIE TRAP USA MERCURY LEAGUE THE WEIRDOS USA EMERGENCY SPUNGE THE ZIPS FISH BROTHERS BLISTERHEAD Swedan FRONTKICK Germany THE UNDERTONES THE CARPETTES ANTIDOTEHolland THE BUSINESS THE OPPRESSED THE LAST RESORT MIDNIGHT CREEPS USA DEADPAD THE SKEPTIX WEEKEND WARRIORS USA FOREIGN LEGION NECK THE BLEACH BOYS FUNERAL DRESS THE AGITATORS HOLY RACKET RULE 303 Australia PORK DUKES SOFA HEAD SICK ON THE BUS CRIMINAL CLASS CAPO REGIME CAPTAIN EVERYTHING ADEQUATE SEVEN M D C GOLDBLADE NO COMPLY THE FILAMENTS RED ALERT BLOOD OR WHISKEY SONIC BOOM SIX THE KRAYS USA RAW POWER Italy ONE WAY SYSTEM COFFIN NAILS THE CRACK STOCKYARD STOICS USA DISORDER THE CRABS HOWARDS ALIAS CHEAP SEX USA THE SKULLS USA THE BONES Sweden STRIKNIEN DC DOWN AND OUTS SICK 56 JESSE JAMES THE SPLITTERS ZEN BASEBALL BAT MUMRAH THE SUPATONES CATCH IT KEBABS A P B KING DJANGO & THE VERSION CITY ROCKERS HYPERJAX BLUE DEMON LAMBRUSCO KIDS Brazil INSTANT AGONY P A I N THE BRIGGS USA SHARK SOUP Germany JOHN HOLMES SELF ABUSE HARD SKIN NEW YORK ALCOHOLIC ANXIETY ATTACK AMATEUR NINJA CLUB THE AVENGERS Ik las op de site ook dat er in september in de Melkweg een tweedaagse Nederlandse uitvoering gehouden wordt en dat UK SUBS, M.D.M. en THE FILAMENTS al toegezegd hebben. Dit wordt vet :cool: |
ets met gayer dan gay geloof ik
|
iets met je moeder geloof ik
|
Citaat:
Wel een enorme line-up trouwens, engeland is ook nog wel te doen opzich :P |
Vreselijk gay inderdaad ja.
Citaat:
|
Citaat:
|
Heidense organisatie. :(
|
Citaat:
|
De grootste verzameling mongolen en een hopeloos overbodig genre.
|
Alleen spunge en the filaments vind ik cool.
|
Citaat:
|
Niks mis met goede punk. Hanekampunk daarentegen is de meest belachelijke shit ooit.
|
hanekampunk is goede punk:p
|
goede discussie, sterke argumenten.
|
dat voeg ik er nog maar een aan toe
punk stinkt |
niks mis met punk
|
de bands waar ik natuurlijk nog van hoop dat ze worden toegevoegd zijn conflict en the unseen
dan zou het echt helemaal geweldig zijn |
Klinkt goed :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel bands, weinig die ik ken. Maargoed:
UK SUBS THE BRIEFS FRONTKICK CAPTAIN EVERYTHING THE FILAMENTS zijn wel vet. |
Zijn al die lui niet bejaard van inmiddels?
The Damned, TSOL, 999 en GBH zijn wel heel geil, maar Engeland, daar ga ik alleen heen voor mijn snoezie Siouxsie (y) Kan niet iemand zoiets organiseren in Nederland? Hallo? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
opzich sta je de helft van die dagen naar 46 jarige engelse alcoholisten te kijken die daar kunnen staan vanwege jouw dedicated punk diy ca$h. :D
|
punk is gewoon grotendeels crap. dat maakt 't ook leuk.
maar zoveel omhelst 't echt niet meer. (idealen? bwaha) 't festival is wel dope though. (y) |
Citaat:
kom je nog naar patro vanavond? |
gast, ik zeg toch niet dat ik 'r niet rond zou hangen. vind 't een vet festival opzich, maar kom nu niet met die holy punk troep, want dat is gewoon bullshit. dat alleen, eigenlijk. :D
en nee, patro wordt 'm niet meer. moeten andere keer ff weer gaan smoken. |
Citaat:
en jammer dat je niet naar patro komt, ik kom binnenkort die kant wel weer op(y) |
ja, is dope.
en ik bedoelde meer je hardcore is poep en punk heerscht ged00. maar ik ben compleet knetter |
2 jaar terug geweest en was wel erg vet. misschien volgend jaar weer es kijken ofzo
|
Citaat:
en allen gbh en the filaments zou ik willen zien....verder lijkt het me een gaar festival. En dat bier kan ik thuis ook opdrinken... |
Citaat:
|
als je er van houd is het wel tof, veel foto's van voorgaande jaren gezien, inc een lulverhaal van een half uur :o
|
Citaat:
|
haha lijkt me wel vet. moet ik alleen geld hebben en vakantie(y)
|
THE DAMNED
TV SMITH & BAND 999 THE BRIEFS THE WEIRDOS THE UNDERTONES MIDNIGHT CREEPS THE BONES THE AVENGERS zou ik misschien wel voor kunnen gaan, als het financieel een beetje meezit. |
Citaat:
Citaat:
|
Gary maak je soms grapjes :bloos: :bloos: :bloos:
|
THE STRANGLERS
THE DAMNED UK SUBS T S O L CHELSEA 999 THE DEAD PETS RED FLAG 77 EMERGENCY THE UNDERTONES DISORDER THE AVENGERS nice! maar ik doe dan examen geloof ik :( |
Citaat:
je weet toch! ik vind punk ook maar een stom uitgebuit idee. Ik wil gewoon de muziek, veel alcohol en men ding kunnen doen. of je het punk noemt kan me aan men reet roesten. |
Citaat:
|
Citaat:
die nieuwe zanger zuigt en doet alsof ie bruce springsteen is. en die gitarist met zen kale knar. het is gewoon niet the stranglers meer. |
(n) Meh de oude dingen vond ik nog zo leuk...
|
Citaat:
|
hehehe, wij waren ook gevraagd door een of andere dronken schot die dat festival mee organiseerde toen we in schotland op tour waren. vriendelijk bedankt toen we de line up zagen en het volk wat erop af komt... ik denk niet dat die gasten ons zouden waarderen....
|
CAPTAIN EVERYTHING
daar word ik dan wel weer vrolijk van! hehehe alvast 1 leuke band tussen al die crap. |
jaha morgen is het dan zo ver! gaan er nog anderen? zal wel niet maar zo confronteer ik iig adam warlock nog ff met het feit dat ik wel ga:D
|
In principe is de line-up al jaren hetzelfde (op enkele uitzonderingen na)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |