![]() |
Reisverzekering voor meer dan 6 maanden.
Het zit dus zo, van sept 2005 tot sept 2006 ga ik naar het buitenland. Nu mag ik van mijn (doorlopende) verzekering 6 maanden non-stop in het buitenland zijn, maar daarna ben ik niet meer verzekerd. Die maanden moet ik bij "kopen" wat mij dus 45 euro per maand zou kosten. Terwijl de doorlopende verzekering per jaar 30 euro kost. ik hoop dat jullie snappen wat ik hiermee bedoel. Ik ben dus een jaar verzekerd tijdens mijn reizen, maar ben maar 6 maanden continu in het buitenland verzekerd. Ik zou dus even heen en weer moeten om nog eens 6 maanden verzekerd te zijn. (aangezien het ticket veelsteduur daarvoor is, is dat geen optie).
Ik heb de VVAA studentenverzekering wat via de Europeesche geregeld wordt. Iemand een idee hoe ik aan 1 jaar door verzekerd kan zijn zonder ontiegelijk veel geld te moeten betalen? |
Mijn vader heeft een doorlopende reisverzekering van de Rabobank die volgens mij ook niet hele erg duur is. Je zou eens moeten kijken of je daarbij wel langer dan zes maanden in het buitenland mag zijn en anders moet je eens gaan kijken of het niet voordeliger is om je in dat land gewoon te verzekeren.
|
Dankje, ik zal er eens naar kijken.
Daar verzekeren is geen optie. Daar krijg je pas je geld terug nadat je er eerst zelf voor hebt moeten betalen, en heel betrouwbaar zal het wel niet zijn :p \maar bedankt! |
Ik heb een doorlopende reisverzekering bij de SNSbank waar ik maandelijks 4 euro voor betaal. En ik ben voor tal van dingen gedekt. Een reisverzekering hoeft dus niet duur te zijn. Informeer maar eens bij je bank;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |