![]() |
maagkrampen
hey,
ik heb een beetje een raar probleem (vind ik toch ;) ). Als ik bij mijn vriend ben en ik lig op hem of ja zitlig (weet niet echt hoe ik het moet zeggen) dan krijg ik na zo'n 2 minuten erge maagkrampen. Ik weet echt niet hoe het komt, ik moet dan naast hem gaan liggen op m'n rug en na zo'n 10 minuten is alles weer in orde. In het begin had ik dit ook maar niet zo erg en soms is het ook helemaal niet zo erg en houd ik het wel vol dan gaat het over. Maar zoals gisterenavond was het enorm pijnlijk. Ik vind het heel vervelend. Het is niet alsof ik net gegeten had en ik had ook geen spannende kledij aan die zou kunnen duwen in m'n maagstreek. Zijn er nog mensen die dit hebben/gehad hebben, wat is het en wat zou ik eraan kunnen doen? xxx |
Hmm raar zeg! Nog nooit last van ghad :)
|
Ik zou het eigenlijk niet weten... op zich zou je idd denken dat je misschien iets verkeerds gegeten zou hebben ofzo.. Heb je het ook als je in je eentje op je buik ligt?
Of misschien voel je je onbewust wel een beetje zlefbewust en trek je daarom je buik in... |
Nope ik heb het niet als ik in mijn eentje op mijn buik lig, voor mij is dit dikwijls de beste manier om in slaap te raken. Zou mss wel kunnen dat ik mijn buik intrek ofzo heb eigenlijk geen idee, maar zou dit dan effect kunnen hebben op mijn maag?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |