![]() |
Gtst {15}
Nou brand maar weer los over neerlands' populairste soap (Y):eek::d
|
Geen.punt:
"Waarom chanteert Ludo Suzanne nog eigenlijk? Hij kan het toch niet meer aan Carel vertellen, dus waar is Suzanne nog bang voor?" Suzanne zal ongetwijfeld haar baan bij The Rose Garden verliezen, als de nieuwe manager erachter komt. En aan een nieuwe baan zal ze daarna ook niet snel komen, als Ludo haar rep[utatie rond gaat strooien. |
Ik zag Ludo Sanders/ Erik (de?) Vogel in winkelcentrum Amstelveen (Stadshart) Hij had zo'n spijkerbroek aan en een vaag overhemd, maf omdat je hem meestal in pak ziet. Hij is enorm lelijk :eek: Ik vond m eerst charmant, maar hij heeft een grote kale plek op z'n achterhoofd, een veel lichtere tint huid op zijn gezicht en enorm veel rimpels enzo:S
En Mr. Oizo zij in gtst (14):
Spoiler
|
Lekkere diehard fans zijn jullie :nono:
Spoiler
|
wat is er vrijdag gebeurd??? moest helaas werken...
en ik dacht al steeds, die bing lijkt op Ciro uit de Erfenis... maar het is m ook... :) |
Spoiler
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Het was 3 miljoen gulden, dus ongeveer 1,5 miljoen euro. |
waarom the fuck moet dat in een spoiler?
Ik leg alleen uit welke brief dat is.. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal nog es wat melden hierr |
Wat is er vrijdag gebeurd?
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
maar we wachten vanavond af... |
Spoiler
Tja, of dit keilange verhaal nu werkelijk in een spoiler moet laat ik maar in het midden. :p Er staat gewoon iets in wat nog gaat gebeuren, daarom houd ik me maar aan die regel. ;) |
anders heeft martine een bontmuts op alsof ze in siberië zit...
|
jeeeeeez, wat was isabella bleek :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij uitlegt wat voor 'n brief Sjors heeft gehad, dan weet men ook wel dat het niet uit het niets komt. Op die manier vertel je dus eigenlijk ook gewoon dat Sjors naar die brief op zoek gaat. Daarom heb ik het in een spoiler gezet. Inmiddels is het dus bekend... Ben wel benieuwd wat Sjors met d'r informatie gaat doen. Ik hoop dat ze Martine nu helemaal gaat wantrouwen :evil: |
Idd, weg met Martine :evil:
Goed bezig, die Ludo. :cool: |
Citaat:
alleen wel gemist vandaag, wat is er gebeurd? |
Citaat:
ludo vertelt sjors over de erfenis van frits die hij gejat heeft en die later martine gejat heeft. Sjors verbaasd. suzanne heeft moeite met het spelletje van ludo. yasmin heeft door dat morris verliefd is op stefano. robert besluit nu echt niet meer te gaan drinken. dat was het wel zo'n beetje volgens mij. |
Citaat:
|
Donderdag eindigde met Moris en Stefano.
Wat gebeurde er vrijdag tussen hen? :( |
Citaat:
die vroeg hem wat er was en morris reageerde heel versuft. uiteindelijk ging morris weg en werd stefano boos dat ie er maar niet bij was met z'n hoofd. |
Citaat:
net weer een leuke aflevering die ik mis:() |
Citaat:
|
Toch geen schrijffout :p want Ludo heeft aan Sjors nu verteld over die erfenis (dat was het toch?) van Frits van Houten. Ik vraag me of hoe het nu verder gaat met de vertrouwensrelatie Sjors-Martine.
|
- sinds wanneer mag een verdachte met herkenbare foto en volledige naam in de krant?
- ik heb me echt rotgelachen om stefano: ah nee he, nee, nee, gatver nee he, nee, nee, daar heb ik helemaal geen zin in, nee he :D maar op het laatst acteerde hij wel slecht :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stefano is er dus gewoon niet zo blij mee, daarom werd hij boos :p |
Citaat:
En hij is boos omdat ie homofoob is blijkbaar en niet tegen jongens kan die verliefd op hem zijn. |
Citaat:
|
Whahaa... Stefano vamorgen. :D
En Sjors komt er achter en zal Martine nu al een stuk minder vertrouwen :evil: Oke, ik begrijp het dat Janine meteen een beetje boos op Laura wordt, maar ze kan ook doordenken, die ene keer bijvoorbeeld in het ziekenhuis toen Ray het bijna wilde vertellen... maar goed ja, Laura had dit kunnen weten dat ze zo ging "flippen". :p |
No shit, zijn er jongens die naar goede tijden kijken? :eek:
|
Jah *steekt vinger op* :cool:
|
Citaat:
Edit: wel meer. maar niet iedereen is eerlijk met z'n 'm' of 'v' en sommigen was ik net even vergeten :o |
ik kijk gtst hoor ;) :D
|
Citaat:
Meestal komen op dat moment Inge Schrama, Viktoria Koblenko of Caroline de Bruyn in beeld. En dan weet ik het weer. ;) |
Ja ik ben toch nog steeds een jongen...
|
wat is er gister gebeurt?
kon het niet zien... dank |
Het moet niet gekker worden, gaat nu echt spoken in GTST !!
Voortaan vanaf 16 jaar... :D |
Het spookt al jaren in GTST: Laura. :p
Mischien komen we er wel achter dat Laura al jaren dood is maar dat ze het zelf nog niet weet... á la The Sixth Sense. Dat verklaart meteen waarom ze er zo verschrikkelijk uitziet. :D |
Ik vind het einde wel apart. Bloed op Sils deur... maar leeft hij nog??
|
Citaat:
Spoiler
|
Het wordt weer spannend: het spel van de schurken onderling: Martine, Ludo en Suzanne. :evil:
|
Trio!
|
ik vond dat bloed wel heel nep :p ze hadden beter die spaghettisaus van bing erop kunnen smeren ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |