![]() |
er aan komen
Hoi,
ik ben een beetje een nieuwkomertje op dit gebied, maar ik vroeg me zo een paar dingen af. Als je op het internet leest lijken drugs ed de normaalste zaak van de wereld en ook ik krijg op straat van een uitgemergelde man weleens cocaine aangeboden, maar verder zou ik geen idee hebben hoe ik eraan moest komen. Een goede kennis van me zit in het wereldje, via heb kan ik nogsteeds gewoon ephedra caps regelen, maar ik zou graag een keer speed of cocaine proberen. Ik vroeg me af hoe het toch komt dat iedereen die mensen lijkt te kunnen vinden behalve ik. |
marktplaats.nl :D
|
Ik weet niet in hoeverre hier over gesproken mag worden. Maar in mijn geval is het zo dat ik wat vrienden had die wel eens drugs gebruikten, paar keer meegedaan, nieuwe mensen ontmoeten, drugscontacten. Bij de meeste mensen gaat het ongeveer zo, lijkt mij. Verder even stukje correct gezeur. Wanneer je een drug gaat oden die je nog nooit gedaan heb, kan je het best eerst informatie erover zoeken en het halen bij iemand die je kent en enigzins vetrouwd. Bij twijfel, niet doen. Verder is het raadzaam op het moment extra uit te kijken met coke, aangezien er de laatste tijd coke in omloop was waar antropine door heen zat. Voor de duidelijkheid: dat is niet goed, dodelijk in hoge dosis. Dus kijk uit, dan komt het wel goed en kun je er leuke ervaringen mee hebben.
|
Citaat:
|
cursusje 'leren netwerken' van de loi (y) dunno, je gebruikt wat, je praat wat met wat lui die ook gebruiken en voor je 't weet ken je wat mensen waar je terecht kan en op den duur waar je wel en niet moet halen enzo... daar 'rol' je zo in. (en daar schuilt ook 't gevaar meteen.)
|
Citaat:
Ik snap dat het ws het meest viavia gaat, maar het enige 'drugscontact' wat ik heb staat te dicht bij me en wil me waarschijnlijk teveel 'beschermen'. |
Citaat:
|
Citaat:
Enne wat voor opleiding deed je dan? |
Zoals al gezegd je rolt er in. Je zegt zelf al iemand te kennen. Die kent ook weer mensen enz enz enz. Gewoon een beetje netwerken en socializen. Je komt vanzelf iemand tegen.
|
juh, en zo sluipt dan heel slinks de situatie dat je overal (teveel) drugscontacten kent binnen, waardoor stoppen met die drugs moeilijk wordt. :p en je krijgt wellicht 'n kloof tussen je vrienden. ("waarom wil je 't zo graag? heb je 't nodig dan?" en meer van dat ged00, ook wel gevolgd door "nu doe je 't toch en ga je meer met hun om dan met ons. :(" blehh. :D maar ja. dat soort tr00p kán je krijgen eventueel.)
|
Citaat:
|
ja, ik schetste een situatie oid, heb zelf maar mild last van dat gedoe. (y)
|
Citaat:
|
die zijn 'r heel veel. (sommige gebruikers weten dat verschil ook niet though.)
|
Citaat:
|
so true.
|
ga naar een illegaal feestje..
dope in overvloed :p |
Bedankt voor de reacties, ik heb gisteren subtiel met hem gepraat en uiteindelijk het zo weten te draaien dat ik dus idd vroeg of hij niet een keer iets voor mij wilde regelen.
En na een klein beetje zeuren en lief kijken is het toch gelukt, dus dat scheelt weer! (y) |
Citaat:
(lijkt het net of je het daarom doet) |
Citaat:
|
:d
|
it´s all about the pepsletjes baby!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen kent wel iemand die iemand kent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan kun je beter een kluizenaar worden en kranten gaan verzamelen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |