![]() |
nederland hoe gaat het verder?
Waar willen wij heen?
Nederland het kleine landje waar iedereen het recht heeft te zeggen wat hij wil... Is dat zo?? Theo van Gogh en Pim Fortuin, hun monden zijn al gesnoert. Ze zouden onrust stokers zijn, maar in feiten streden zij voor het behouden van de Hollandse cultuur. Het was een woorden strijd hoor!! Jammer dat dit werd weerkaatst met geweld. Jammer ik zeg het nog maar een keer voor het effect. waar gaan we nu heen?? iedereen in Nederland boven de 14 jaar moet met een ID of ander geldig indentiteids bewijs op zak lopen. al die regeltjes is dat waar we heen willen met onze Maatschapij? En onze cultuur?? Ik ben geschokt door deze heftige veranderingen in Nederland! We kunnen een geheel blijven. Samen staan we sterk! Respecteer elkaar van welke soort of rang je ook bent! Denk daar maar even over na..... ik weet dat het afgezaagt is maar veel nederlanders zitten er nog wel mee dus een belangrijk onderwerp :( |
|
Het correct gebruiken van de vervoegingen bij voltooid deelwoorden is inderdaad erg lastig. :)
|
ik heb dislexy sorry gaat om de gedachte :)
|
for sho' my nizzle!
|
Citaat:
Overigens, het gaat met de hele wereld zo hoor, niet alleen met Nederland. |
ja dat is dus eccht vet stom!
we willen toch gewoon dat alles relaxed loopt ... en ik bedoel veel mensen zitten er mee en dan mag je er nu in eens niet meer over praten ? want dat zou te veel opschudding veroorzaken..... :s |
Citaat:
Die mensen zeggen alleen dat zij het verstandiger achten als er wat genuanceerder over sommige dingen wordt gepraat. Dat is hun mening, waar ze net als jij recht op hebben. |
daarom begin ik er ook over want ik vind het persoonlijk een van de meest interesante onderwerpen op het moment!
en het word tegenwoordig te veel in de doofpot gestopt wordt... dat bedoel ik... ik zeg niet dat ik het daar mee eens ben of me niet verzet |
|
Aah...doet me aan dat liedje denken. Ali b ft. Karima - Waar gaat dit heen?
Gaat over de oorlog van irak nog volgens mij kweenie maar is echt een rlx liedje. :) Verder tsja kut voor die pimmy maar kan niet zeggen dat ik er wakker van lig. :D Maar serieus ey. Als hij aan de macht was gekomen (wat eraan zat te komen). Wie weet wat er gebeurd zou zijn? |
God, hoe ongelovelijk dom kun je zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Regeltjes zijn juist een groot onderdeel van de Nederlandse cultuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe met het verder?
Ik denk dat we met z'n allen moeten nadenken wat ons tot Nederland maakt. Naar mijn mening kom je dan toch uit op de Verlichting. Daarna moet iedereen die zich niet kan verenigen met die ideeen het land maar verlaten.... Met iedereen die overblijft bouwen we verder aan ons mooie land. Die mooie multi-etnische regenboog in de delta. The never ending party of Enlightment will continue! Maar absoluut NUL TOLERANTIE voor diegenen die ons systeem willen slopen: u kunt gaan! Wegwezen! |
Citaat:
|
Je blijft lachen op N&A. :D
|
Sylph en Gespleten Geest ,
Waar zijn jullie het NIET mee eens? Roept u maar! :) |
ik ben het er mee eens dat wie niet mee werken wil aan een betere samenleving het land uit kan
|
Citaat:
Alle anderen zijn en blijven welkom: wit, zwart, geel, blauw! :) |
ja zeker anders ben je een kwelling voor je zelf en ontvricht je onze maatschapij ;)
|
Iedereen heeft andere belangen en andere ideeen. Het is nou eenmaal niet zo dat iedereen hetzelfde denkt, dus je kan niet zomaar zeggen dat iedereen die niet jouw ideeen deelt maar weg moet gaan.
|
hendrixx, stop met dat verlichting-geouwehoer en kom eens van die roze wolk af.
Ik kan me niet verenigen met je ideeën, dus moet ik nu het land uit? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat eigenlijk geen vraag is. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit topic mag trouwens wel weg :| |
Citaat:
het enige wat ik wou zeggen is dat we samen moeten werken om een betere samenleving te beginnen.... niet dat ie slecht is maar gevaar dreigt er... als je weigert elkaar te respecteeren ga dan aar weg dat bedoel ik :) |
:) ikkeleerlinge
haha ik ben het wel met je eens hoor ;) |
we hebben nu wel een leuk aantal verschillende menigen interesant (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik nu ook weg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat houdt de Hollandse cultuur in volgens jou? |
Citaat:
|
vvd / wilders goh hoe raad je het./??
haha maar een goede cultuur kijk die bestaat niet ... overal zitten zn min en plus puntjes aan toch? maar samen tot een oplossing komen dat is belangrijk... als de politiek langs elkaar heen gaat lopen komt er nooit wat van |
Citaat:
|
JA dat moeten we dus verbeteren hier noem je een van onze min puntjes... :)
maar we zijn gelukig nog niet zo erg als italie he? ;) |
Citaat:
|
zeker maar we geven de politiek te veel ruimte om te luieren... dat is dan wel jammer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil geen samenleving waarin de overheid de grootste rol speelt! wij hebben te weinig inspraak! en ga mij dan neit vertellen dat de politiek hier zich uit de naad werkt voor ons |
Citaat:
|
Citaat:
Verder leidt te veel inspraak tot te veel korte-termijndenken bij de politiek. De meeste mensen zijn dom en hebben geen verstand van politiek. Het is dus onwenselijk om ze te veel te betrekken bij zaken waar ze geen verstand van hebben. |
Citaat:
trouwens, ook jij bent vrij een politieke partij te starten (y) . |
Citaat:
Ook is het zo dat je alleen maar vertegenwoordigers kunt kiezen, maar je kunt bijv. niet stemmen op nieuwe wetsvoorstellen etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |