![]() |
morning after pil werkt niet???
M'n vriendin heeft gister morning after pil ingenomen maar nog niet ongesteld geworden...
Staat ook niets over in bijsluiter als het niet gebeurd. weet iemand wat dit kan betekenen? alvast bedankt |
De Morning Afterpil is zo'n bom hormonen dat het volgens mij sterk verschilt per persoon hoe je erop reageert. Het is trouwens ook niet zo dat de MA altijd werkt, hij kan de kans op zwangerschap sterk verminderen maar niet altijd. Als je twijfelt zou ik anders eens langs de apotheek of de dokter bellen.
|
Haar lichaam is even van slag waarschijnlijk doordat ze iets onnatuurlijks binnen gekregen heeft. Hier moet ze even aan wennen, en dan komt het wel goed.
Maar als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk altijd even de dokter bellen. |
lijkt me normaal eerlijk gezged, want ze heeft wel heel veel hormonen in 1x gehad...
|
Ik kan me niet heugen dat ik die keer dat ik een MA slikte de dag daarna ongesteld werd.. :confused: ik moest gewoon m'n normale pil verder slikken, tot het einde van de strip en dan een stopweek inlassen.. Ik weet niet of jou vriendin aan de pil is?:) misschien dat, dat dan het verschil maakte in mijn geval..
Ik dacht eigelijk altijd, dat wanneer je de MA slikte.. je pas 3 dagen tot een week later ongesteld hoorde te worden.. Door de hoeveelheid hormonen die je lichaam te voorduren krijgt..:) Wanneer er helemaal niets gebeurd raad ik je toch even aan, contact op te nemen met de huisarts.. Gezien het feit dat een MA lang niet altijd werkt, kan je denk ik beter zekerheid hebben:) kusje |
Je hoeft ook niet gelijk ongesteld te worden, ik werd het pas na een week. Niks om je zorgen over te maken dus.
@HvJ: Waarom slikte je de MAP terwijl je aan de pil was? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |