![]() |
The Offspring
Retegaaf, maar hoezo zijn zo moedwillig zo commercieel geworden>?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
variatie in chicks is zowieso heeel belangrijk
dat is het beste argument ooit echt wel :D |
Misschien he, wouden ze gewoon wat meer geld verdienen.
|
Citaat:
|
Ze zijn naar Columbia gegaan omdat die Brett Gurewitz van BR heel Epitaph wou verkopen omdat Offspring zo goed verkocht. Dus.
|
Citaat:
|
Ondanks foute missers
Rete vette band :D :D |
Citaat:
Zo luidde de verklaring destijds. Tenminste als je dat bedoelt met het 'moedwillig commercieel worden'.. |
Op een gegeven moment sta je als band denk ik voor de keuze, of nog 10 jaar op dezelfde DIY manier doorgaan, eventueel een baan erbij moeten hebben óf een groter label, meer publiciteit, misschien zelfs toegankelijkere muziek, zodat je er wel reterelaxt van kan leven... en daar wordt 't kaf wel van het koren gescheiden...
wel goed dat Dexter met Nitro weer andere bands (zie AFI) omhoog heeft getrokken... maar daarmee begon het verhaal weer overnieuw (AFI die met Dreamworks signed...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb vorige week 39393 keer achter elkaar Gone Away geluisterd :cool: Ohja nu ben ik Offspringfan (L)
|
Citaat:
Zodoende. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt bijvoorbeeld ook best een soep hebben die je superlekker vindt, maar waar iets te veel zout in zit. Dan zou je kunnen stellen: "De soep is lekker, maar er zit iets te veel zout in." Niks raar aan, dus. |
Citaat:
|
*up*
Wat een meesterlijke nummers hebben die gasten gemaakt. Denk maar aan: Original Prankster Come out and play Self Esteem The Kids aren't alright Want you bad Staring at the sun All I want Pretty fly... enz enz. En afgelopen zomer op Lowlands waren ze echt beter dan ooit (y) Maar dat kwam waarschijnlijk vooral omdat Dexter Holland een zeer goede dag had qua stem. Topband met liedjes die je oneindig lang kunt draaien. Hulde |
Waarom waarom waarom, deze up?
Op zon mooie dag nog wel. Slotje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op Lowlands: "He's called Dexter Holland! And you Dutch people named your whole country after him!"
Dat ze eens wat research doen. Mongolen. |
the offspring: _o_
en ik wil ze verdomme nog steeds een x live zien |
Citaat:
|
Ehm ja.
Tijd om ignition weer eens af te stoffen bedenk ik me zo. Americana is de laatste plaat die ik nog van ze gehoord heb, starring at te sun is wel een leuke track (y). Eigenlijk heb ik geen fuck aan dit topic toe te voegen he. |
la la lalala la la lalala
|
Citaat:
Is net zoiets als dat half Nederland Groot-Brittanië Engeland noemt. |
Citaat:
vreemde naam trouwens, holland |
Tegenwoordig wordt het ook wel Vol Land genoemd...
|
of LOL!!!land.
lol lol lol :rolleyes: |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
Holland is maar een deel van Nederland. Heeft niks met GB/EN te maken. wat lul je. |
Citaat:
Niet echt trouwens. Meer als heel Engeland Londen-West noemen. Holland is geen autonome staat van Nederland he. |
Citaat:
|
leuke band (y)
|
Citaat:
|
Friesland mag van mij wel een autonome staat worden, afsteken en de zee in duwen dat stuk grasland. Op zich zou je wel Friesland met Engeland kunnen vergelijken dus, maar dan heeft het weer niks met de zanger van TO te maken.
|
Citaat:
|
Ignition en Ixnay zijn echt geweldig. (y)
|
Voor zover ik weet heben ze 1 leuk nummer.
|
Offspring is een van m'n favoriete bands, veel goede herinneringen aan Conspiracy of One en Americana. Helaas lijken ze inderdaad wat meer de commerciele kant op te gaan, maar not like I care. Zolang ze goede muziek maken heb ik er geen problemen mee. Hun laatste cd (Splinter) komt nog regelmatig uit m'n speakers/headset/oordoppen. Met name "Spare Me the Details" blijft leuk :)
|
gelukkig waren ze bij Americana en zelfs Ixnay nog neit commercieel...
desalnietemin lekkere muziek. |
Citaat:
|
Nederland en Engeland zijn allebei wél autonome staten als je 'staat' gewoon ziet als een natie met een culturele eenheid, dat wist Schopenhauer verdorie al.
|
Citaat:
|
Ik heb ergens gelezen dat ze in 't najaar een concert in Nederland zouden geven. Weet iemand er meer van?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |