![]() |
Valentijn
Over 2 weken al weer mensen.
Zijn hier nog forummers die over 2 weken al een kaart hebben gepost om iemand te veroveren of stil te blijven aanbidden? Praat maar raak :) ikzelf twijfel nog over een meisje waar ik een aantal keer mee heb gezoend en die mij ook erg leuk blijkt te vinden om miss een poging te wagen. Maar daar ga ik nog 13 dagen over piekeren :p |
Oeoeh!
Ik ga wel een kaartje versturen ja. Omdat het zo heerlijk Corny is en omdat ze leuk is |
Citaat:
Ik moest 'm 3x lezen voor ik'm snapte. |
Misschien, maar ik denk dat het weinig toevoegt aangezien ze het toch al weet.
|
nee ik ga niets sturen en ik verwacht eigenlijk ook niets...
|
Citaat:
|
Als ik een vriend had zou ik m uit protest de hele dag niet spreken. Maar ik heb geen vriend dus doe ik niks.
|
Wellicht ga ik iets sturen...
Waarschijnlijk niet, maar ik sluit niets uit :o |
't Zou moeten lukken dat ik binnen die twee weken nog iemand tegenkom... :rolleyes:
|
Ik vind zoals ik in het andere topic al aangegeven heb, dat je beter iets kan geven of kan sturen op een onverwacht moment naar je liefde.
Wat ik wel gedaan heb vorig jaar, is het benadrukken van een vriendschap, dat iemand veel betekent voor mij en dat vind ik wel een heel mooi gebaar wat ik veel sneller op valentijn zal doen. |
ik denk niet dat ik iets aan valentijn doe. Twee dagen daarna zijn m'n vriend en ik 2 jaar samen, wellicht dat we dan iets ondernemen ;)
|
ik denk ook niet dat ik valentijn doe, ik vind het valentijn idee wel leuk, maar ik schaam me een beetje als je met een roos rondloopt terwijl iedereen je aanstaard en wil weten van wie die roos is :|
|
Citaat:
Maar goed, t wordt natuurlijk wel soort van verwacht :| |
Citaat:
|
Valentijnsdag is gewoon een slap excuus om je liefde voor iemand openbaar te maken. Maar wel leuk ;)
|
De week ervoor ben ik op vakantie, en deze week ben ik heel druk met mn SE-week. Daarbij stuur ik ws niets, dus dat is makkelijk. ;)
|
wat vinden jongens eigenlijk leuk om met Valentijn te krijgen? Bij meiden is het best makkelijk op zich denk ik..een roos, chocola, lief kaartje..
maar wat vinden mannen leuk? Ik wil hem een kaart sturen, maar weet niet of ik hem ook een roos kan sturen :o Zeg eens eerlijk, vinden jullie jongens dat nou leuk om te krijgen? |
Ik stuur misschien wel een kaart naar iemand, ik weet het niet, ik vind het ergens ook onzin. Het is veel leuker om onverwacht een kaart te krijgen.
Zelf ben ik wel altijd sip als ik geen kaart krijg. :bloos: |
ik ga denk ik een anoniem kaartje sturen.....
ik ben echt een schijterd op het gebied van de liefde, en die dag geeft me tenminste een kans om íets te doen, haha. en ik doe t anoniem... omdat ie vast wel een idee heeft dat het van mij zou kunnen komen ;) |
Ik weet niet wat ik m'n vriendin moet geven...iemand?
|
Citaat:
On-topic: Ik haat die dag. |
Citaat:
|
Nee. Dat durf ik niet.
|
Ik wil een jongen uit m'n klas misschien een kaart sturen. Ik weet alleen niet wat ik erin moet zetten. We gaan binnen de klas met elkaar om, maar verder niet. M'n naam wil ik er sowieso niet bijzetten, 't moet gewoon een stille hint zijn. Ik denk dat als hij de kaart leest, hij wel vermoedt dat 't van mij is. Iemand tips voor een leuke tekst?
|
Citaat:
Voor het geval je nog niet doorhad dat ik je leuk vind - of zo niet tot over mn oren verliefd ben- wilde ik hierbij een subtiele hint geven. heel veel liefs, het meisje met rood krullend haar, een bril en een beugel dat altijd naast je zit met wiskunde en engels ;) |
Citaat:
|
Ik weet niet wat ik doen moet, we zijn beide verliefd op elkaar, maar een roos of andere bloemen zijn een btje afgezaagd omdat we allebei in een bloemenwinkel werken. En tja een kaartje sturen vind ik ook weer zo klote want wat zet je er op, wat niet cliche is maar toch wel weer lief :confused:
|
Citaat:
"als bloemen tekort schieten" "ik vind je leuk" eigenlijk maakt t niet zoveel uit, vooral niet als hij toch al verliefd op je is |
Citaat:
|
Hum. Ik koop voor mezelf wel een rijstepapje :D mooi zat
|
Citaat:
maarja valentijn behoor je toch ook kaarten en etc anoniem te sturen onder de naam valentijn. offe ligt dat aan mij. Ik ga voor al mijn vrienden de pabo aanvragen (dat gratis magazine) voor valantijn. |
Ik ga op valentijnsdag waarschijnlijk naar een vriend van me die de 15e jarig is.
|
Ik heb mijn vriend alvast een gitaar voor valentijnsdag gegeven :p
ofja.. ik gaf 't em, en toen zei ik: denk maar niet dat je nou nog iets voor valentijnsdag krijgt :D |
Nee, ik vind valentijsdag maar onzin. Ik stuur op een andere dag wel een kaartje als ik dat wil.
|
verstuur niks, en verwacht ook niet echt wat..
Ik ben dan aan het skien, dus wie weet kom ik die dag wel een leuke oostenrijker tegen:) |
Ik heb op Valentijnsdag een verjaardag. Ik ga geen kaart sturen en ik verwacht ook niks. Ik vind het absolute onzin.
|
valentijnsdag is zo ontzettend moeilijk omdat je zo opgedrongen romantisch moet zijn.
Dat wil niet zeggen dat ik ut niet leuk vind ofzo, maar ik ben zo ontzettend slecht in erg romantisch zijn. Ja ik weet wel iets leuks om te doen, maar dat gaat nooit lukken omdat het voor ons ontzettend moeilijk is om alleen te zijn. In een hotelletje ofzo zit dur ook nie in, omdat ik 2 weken erna op vakantie ga (ik ben ook maar een student). Ik heb gewoon een veel te ingewikkeld liefdesleven. dat zal ut wel gewoon zijn |
mn vriendje haat Valentijn, dus daar doen we niks aan. Maar we doen ook niks speciaals als we zoveel maanden bij elkaar zijn :o
En hij kan mn basisschool vriendje toch niet overtreffen. Die bakte altijd zelf koekjes en kwam ze persoonlijk brengen met een kaartje erbij (Y) |
Nee.
Ik zou m'n beste vriendin wel een kaartje willen doen. Maar omdat zij het puur en alleen op vriendschap wilt houden en denkt dat ik dat ook zo voel, terwijl ik wél 'iets' (onbestemd, weet niet precies wat) meer voel. Maar het is zo heerlijk cliché dat ik het niet doe, en ik wil het d'r trouwens niet zo vertellen. |
Ik weet niet of ik hem iets moet laten merken of niet. Ik twijfel nog :)
|
Neuh, geen kaartje. We zijn dan samen in Berlijn. Daar gaan we kadotjes voor elkaar kopen en dan s'avonds aan elkaar geven:)
|
Ik ga mijn nieuwe vriendje wel een kaartje sturen, maar dan niet zo'n vreselijk overdreven roze rood valentijnskaartje waarop staat dat ik zoveel van hem hou. :| Het is zo'n leuke lange horizontale kaart, (van Hello Sunshine) waarop twee giraffen tegenover elkaar liggen en elkaar verliefd aanstaren (doet me denken aan hoe hij en ik elkaar altijd aan kijken :D) en binnenin staat 'You make me feeeeeeel gooooood'. Dat vind ik dan wel weer leuk. :)
|
Hm nee
|
Ik ga waarschijnlijk een aantal goede vrienden overstelpen met kaartjes, puur en alleen omdat ik zelf ook graag lieve kaartjes krijg :o. Ik denk niet dat ze het van me verwachten omdat ik ook geen kaartjes met kerst/oud&nieuw stuur.
Ik heb geen vriend dus daar hoef ik me ook al niet druk over te maken. |
Neh geen kaartjes. Ik kan via school gewoon rozen en teddybeertjes en dat soort ongein versturen dusz :).
|
Citaat:
Maar ik houd meer van de onverwachte kaartjes. Daar ben ik echt een goeie voor! Verder doe ik niks aan Valentijnsdag. |
Ik denk het wel, maar dan naar iemand die al mijn vriend is
|
Neen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |