![]() |
druk, maar toch loom gevoel in hoofd
sinds een maand heb ik van de ene op de andere dag een heeel moe gevoel in miijn hoofd, maar langs de andere kant heb ik echt het gevoel dat mijn hoofd op springen staat en dat ik ergens anders heen moet...maar ik weet niet waar
ik ben er echt niet bij, en heb zo weinig fut en emoties ik ben bang dat ik zot word heb ook last van hyperventilatie soms ...iemand herkent zich hierin? |
Vermoeidheid is een wazige klacht (don't get me wrong!) die heel veel oorzaken kan hebben, van vitamine B of ijzer tekort tot tbc of stress et cetera.. Vooral in de winter voelen mensen zich eerlijk futloos (gebrek aan zonlicht), dus er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich in je moeheidsverhaal herkennen..
Bedoel je met 'hoofd staat op springen' dat je zoveel gedachten tegelijkertijd hebt, of leg ik je nu iets in de mond? Und, in welke situaties heb je last van hyperventileren? |
Citaat:
|
ja, als je moe bent doe je snel minder en zo worden er minder zaken afgehandeld, waardoor je vervolgens meer dingen te doen krijgt, wat stress kan opleveren,. Je zou je gedachten misschien eens ergens anders op focussen, bijvoorbeeld door iets te doen wat je lange tijd al niet gedaan hebt.
|
Leer te ontspannen...
|
Ja, ik herken me hierin, behalve dat hyperventileren. Ik weet niet in hoeverre het normaal is van dit te hebben, maar bij mij neemt het vaak heel erge vormen aan. ("zot worden", willen roepen zonder reden etc, zweten)
Ik heb het toevallig vandaag heel erg ;) En in mijn geval werkt proberen te ontspannen in de meeste gevallen idd niet (n) maar je kan het idd wel proberen ja. Ik wil niet zeikerig doen ofzo, maar volgens mij kunnen dit soort dingen niet altijd opgelost worden door gewoon proberen te ontspannen, enkel als je geluk hebt en het niet te erg is kom je er zo van af denk ik. Maar een alternatieve oplossing heb ik ook niet, jammergenoeg. Veel succes. |
Citaat:
Tips? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |