![]() |
Maak de zin af topic
Ik voel...
Ik denk... Ik weet... Ik ga... Misschien... Ik hoop... Ik wil... Ik droom... Ik wou dat... Morgen... ga je gang :) |
Alle zinnen dus??
Ik voel... me slecht na het zien van de voetbaluitslagen Ik denk... aan eten Ik weet... dat ik zo ga eten :) Ik ga... eten :D Misschien... krijg ik morgen een voldoende terug voor engels. Ik hoop... dat dus ook wel. Ik wil... eten, heb redelijke trek Ik droom... niet, ik ben te wakker en heb geen zin om te dagdromen. Ik wou dat... het donderdag na 5 uur was, dan zat het betoog erop. Morgen... weer een nieuwe dag |
ik ook dan maar
Ik voel... me gelukkig Ik denk... aan hem Ik weet... dat het super leuk gaat worden Ik ga... zo naar hem toe Misschien... geef ik het al eerder Ik hoop... dat hij het ook leuk vind Ik wil... dat het niet gaat regen morgen Ik droom... over een eigen huis Ik wou dat... ik hem nu al een hug kon geven :p Morgen... wordt het geweldig!!! |
Ik voel... stress
Ik denk... dat ik t niet ga halen Ik weet...waardoor dat komt Ik ga... wel mn best doen Misschien... Ik hoop...op t moment alleen dat ik t haal. Ik wil... dat die kuttentamens achter de rug zijn. Ik droom... eerst maar eens slapen, denk? Ik wou dat...volgende week voorbij is. Morgen...OMO :eek: |
Ik voel...vrij weinig
Ik denk... "deze topic komt me erg bekend voor " Ik weet... niks Ik ga... tv kijken Misschien... kom ik ook nog aan werken toe Ik hoop... dat alles een beetje goed komt Ik wil... zo veel Ik droom... liever dan dat ik leef Ik wou dat... dingen anders waren gelopen Morgen... weer een nieuwe dag |
Ik voel...me misselijk
Ik denk... ik wil niet ziek worden Ik weet... ?? Ik ga... tv kijken Misschien... gaat het dadelijk beter Ik hoop... dat ik niet ziek word Ik wil... niet ziek worden! Ik droom... over Dirk Ik wou dat... Dirk bij mij was nu Morgen... naar school :( |
Ik voel...me vandaag eingelijk gewoon
Ik denk...vandaag veel over weer naar school te gaan Ik weet...niet veel (zeggen ze hihi) (geintje) Ik ga...zo weer lekker tv kijken Misschien...ga ik zo al wel voreg naar bed(ben moe) Ik hoop... dat morgen paardrijles goed gaat Ik wil...nog zoooo veeeeel Ik droom...over een eigen bedrijf (honden) Ik wou dat... ik dat al had:P Morgen...is er weer een nieuwe dag! |
Ik voel... Me zwaar klote door een aantal niet nader toe te lichten factoren.
Ik denk... continu dat ik iemand anders ben dan degene die ik eigenlijk ben Ik weet... dat de wereld zwaar naar de klote gaat als de communistische revolutie niet snel begint Ik ga... over zes jaar een staatsgreep plegen met heel veel verstandige mensen. 'Misschien'... bestaat niet in mijn vocabulaire Ik hoop... dat niemand ooit nog de woorden 'Ik hoop' zal gebruiken, deze woorden getuigen zwakheid en vertrouwen op iets wat niet bestaat. Ik wil... dat iedereen ooit verstandiger denkt. Ik droom... dat ik ooit een meisje zal liefhebben dat mij op dezelfde maier kan benaderen als ik haar benader. Ik wou dat... er ooit een wreld gaat komen die bestaat uit mensen die allen gelijkwaardig behandeld worden. Morgen... ga ik me verder inzetten voor een betere wereld |
Ik voel... me alleen en ietwat eenzaam.
Ik denk... veel te veel na over onmogelijke dingen. Ik weet... dat mijn wensen toch nooit uit gaan komen. Ik ga... door met forummen totdat m'n ogen vierkant zijn. Misschien... ook nog wat tv kijken. Ik hoop... dat ik mijn gevoelens snel weer op orde heb. Ik wil... het onmogelijke. Ik droom... over de onmogelijke dingen die ik wil. Ik wou dat... ik jou was... gewoon een dag niet mezelf was... Morgen... hou ik mezelf bezig met het tekenen van een nieuwe strip. |
Ik voel...me rug
Ik denk... dat ik naar de dokter moet Ik weet... dat ik morgen zenuwachtig gaat worden voor me mondelinge examen engels Ik ga... zometeen water drinken Misschien... dat ik me mondelinge examen goed doet Ik hoop... dat ik het goed maakt. Ik wil... water drinken Ik droom... over school Ik wou dat... ik meer lef had. Morgen...ga ik naar een film met school. |
Ik voel me vreselijk moe.
Ik denk aan afgelopen vrijdag en aan morgen. Ik weet niet zo heel veel eigenlijk, een beetje warrig hierboven. Ik ga gitaar spelen. :eek: Misschien. Ik hoop dat ze m'n pizza nog niet in de prullenbak hebben gegooid. :| Ik wil knuffels, kussen, zoenen, de hele mikmak, maar wel van maar 1 persoon. :cool: Ik wil dus dat het morgen is. Ik droom. Ik wou dat ze zich nu opeens nergens meer mee bemoeiden. Morgen. Ow yeah. ♥ |
Ik voel... heel veel. Veel te veel. Maar het is bijna allemaal positief
Ik denk... aan van alles. Aan hem, ons, vannacht, mijn toekomst Ik weet... niets meer zeker, alleen dat ik enorm veel zin heb in de vakantie Ik ga... mezelf voornemen niet meer op alle slakken zout te leggen Misschien... is het wel wederzijds. Ik hoop... dat het wederzijds is, en dat we er iets mee doen Ik wil... zijn vriendschap nooit, echt nooit, meer kwijtraken Ik droom... over later, dat ik getrouwd ben, kindjes heb, leuke baan. En een hond, katten en een eend Ik wou dat... ik zekerheid had Morgen... ben ik vrij en ga ik lekker met mn moeder naar de stad en lekker aanteuten |
Ik voel me wel ok
Ik denk na over mensen, en dingen die nog komen Ik weet al veel meer over het leven dan een paar jaar geleden Ik ga vanavond een keer voor half 4 naar bed Misschien moet ik deze week weer eens elke dag sporten Ik hoop dat ik me blijf voelen zoals nu Ik wil vanavond wat meer te doen hebben Ik droom over Moskou en het Kremlin Ik wou dat ik al meer opnames had gemaakt Morgen ga ik allerlei dingen regelen en naar de sportschool |
Ik voel... pijn aan mijn lip!
Ik denk... teveel! Ik weet... dat ik mijn huiswerk moet maken Ik ga... dat niet doen :bloos: Misschien... wil ik het toch wel Ik hoop... dat de zomer snel trug komt Ik wil... een kus Ik droom... van engeltjes Ik wou dat... ik happy was Morgen...moet ik naar school |
Citaat:
|
Ik voel... me vol. De hele dag al en ik snap niets van mijn eetpatroon.
Ik denk... aan dinsdag: sollicitatiegesprek. Ik weet... Dat ik vanavond nog veel aan mijn huiswerk zal moeten doen. Ik ga... In ieder geval een beginnetje maken. Misschien... Word ik dinsdag wel aangenomen... Ik hoop... het. :p Ik wil... die baan (heel graag). Ik droom... de vannacht alleen maar van de quickstep, werd er echt draaierig van. :D Ik wou dat... Ik al aangenomen was! Morgen... naar Peter. :) |
Ik voel... Me verward maar ook blij
Ik denk... Na over hem.. Maar ook over de ander.. Ik weet... Het niet, ik kan er niet met m'n hoofd bij Ik ga... Vanaaf proberen goed te slapen Misschien... Dat het morgen een stuk helderder is Ik hoop... Van wel Ik wil... (Ja dát weet ik dus niet :confused: ) Ik droom... Over ze allebei.. :( Ik wou dat... Hij nooit zijn gevoelens gedeeld had Morgen... Heb ik nog steeds een relatie met m'n huidige vriend, maar voor hoelang.. |
Ik voel... me best trots
Ik denk... dat wat ik voel Ik weet... dat wat ik denk Ik ga... straks maar even tv kijken. Misschien... ga ik morgen windsurfen, het waait best lekker. Ik hoop... dat ik morgen ga windsurfen. Ik wil... morgen graag windsurfen Ik droom... de realiteit Ik wou dat... mensen wijsheid leren herkennen Morgen... is te ver vooruitgedacht, ik leef vandaag. |
Ik voel... me blij
Ik denk... aan Art :cool: Ik weet... dat ik jarnow uberlief vind <3 Ik ga... lekker vroeg chillen in mijn bed :) Misschien... ga ik zo nog even wat eten Ik hoop... dat het oooit wat wordt tussen mij & A. :P Ik wil... een goed cijfer voor wiskunde! Ik droom... over nietbestaande-liefde. Ik wou dat... de winter eens een keertje voorbij ging en ik weer in mijn uberleuke rokjes naar school kan ! Morgen... weer naar school :( |
Ik voel... me verward
Ik denk... aan mun vriend Ik weet... dat ik van hem hou :D Ik ga... dadelijk slapen Misschien... doe ik dat wel niet :p Ik hoop... dat ik gelukkig wordt Ik wil... zo ontzettend graag in een band :D Ik droom... dat ik een rockster was :p Ik wou dat... alle shit eens over was Morgen... heb ik ochtendhumeur en pw ak :p |
Ik voel... me 'overlevende'
Ik denk.. teveel terug Ik weet.. dat het geen nut heeft om te analyseren wat ik moet gaan doen in de toekomst, ik kom er toch niet met logisch denken achter, m'n onbewuste denkvermogen is slimmer.. Ik ga.. nu heerlijk fietsen, door de regen :) Misschien.. ga ik wel emigreren Ik hoop.. dat ik de stap ooit durf te zetten Ik wil.. wakker worden naast iemand Ik droom.. alsof ik wakker ben Ik wou dat.. ik een paar jaren verder was Morgen.. is een logische vervolging van het heden en verleden, maar niet vanzelfsprekend |
Ik voel pijn en verdriet.
Ik denk aan ons Ik weet dat 't niet gaat goedkomen Ik ga kapot van de pijn Misschien is er een oplossing Ik hoop dat 't goedkomt Ik wil dat 't goedkomt Ik droom dat 't goedkomt Ik wou dat 't goedkomt Morgen..morgen? |
leuk topic! :)
Ik voel... me beroerd, gestresst, verdrietig en verward. Ik denk... aan m'n vriendin, die boos is. Ik weet... dat ik fout zit, met heel veel dingen. Ik ga... de halve marathon lopen voor 360 euro (y) Misschien... zal ik ooit veranderen. Ik hoop... dat simone niet lang boos blijft Ik wil... anders zijn Ik droom... dat ik haar ben Ik wou dat... ik haar was Morgen... begin ik opnieuw. |
Offtopic: Heuj, topic is weer terug:). Wat leuk
Ik voel... me verdrietig. Ik denk... eigenlijk de hele dag al veel te veel. Ik weet... dat het allemaal heus wel weer goed komt. Dat zeggen ze tenminste. Ik ga... ongetwijfeld weer tegen mijn principes in zometeen. Misschien... wel, misschien niet. Ik hoop... dat hij geen pijn meer hoeft te hebben. Ik wil... dat hij beter is. Ik droom... alweer dat mijn vriend met iemand anders gaat. Ik wou dat... er ook maar één teken van leven was. Morgen... moet ik weer oefenen voor R&J en ik heb nu al geen zin. |
Ik voel...me nu wel oke, ondanks alles.
Ik denk...dat het niet lang meer zal duren. Ik weet...dat ik minder impulsief moet zijn. Ik ga...van deze week genieten. Misschien...moet ik vaker avonden hebben als zaterdag. Ik hoop...dat alles goed komt. Ik wil...vertellen wat ik echt denk. Ik droom...altijd. Ik wou dat...alles makkelijk was. Morgen...zie ik dan wel weer. |
Citaat:
Ik voel... verwarring en angst. Ik denk... aan morgen. Ik weet... dat het nooit zal gebeuren waar anderen bij zijn en dat niemand het zal begrijpen (N). Ik ga... eerlijk tegenover mezelf zijn. Ik hoop... dat het lukt. Ik wil... dat het anders is en stoppen met die waanideen. (en veel drank) Ik droom... over niets. Ik wou dat... ik eens kon stoppen met denken. Morgen... heb ik een luistertoets die ik ga verpesten. |
Ik voel me moe
Ik denk te veel Ik weet niet wat ik moet denken Ik ga morgen naar college Misschien voel ik mij morgen beter Ik hoop het Ik wil dat Ik droom vaak slecht Ik wou dat ik wat meer plezier in het leven heb. Morgen is er weer een dag |
Ik voel... een beetje maagpijn opkomen
Ik denk... eigelijk niet zoveel op het moment Ik weet... dat ik mijn frans luistertoets SED morgen ga verneuken Ik ga... zometeen even m'n bed weer in Misschien... haal ik mijn examen niet Ik hoop... dat ik het wel haal Ik wil... weg uit Nederland, ik heb er genoeg van Ik droom... hele gare dingen meestal Ik wou dat... het weer wat beter was, school niet zo saai was Morgen... heb ik een frans luistertoets SED |
Citaat:
|
Ik voel me moe
Ik denk aan mensen Ik weet niet wat ik wil Ik ga vandaag naar college Misschien gebeurt er wat onverwachts Ik hoop dat t gebeurt Ik wil iets doen Ik droom heel vaak Ik wou dat sommige dromen werkelijkheid worden Morgen wordt een speciale dag voel ik |
Ik voel... me raar maar wel oke
Ik denk... aan afgelopen donderdag, was leuk Ik weet... dat ik niet zoveel na moet denken Ik ga... zometeen eten Misschien... word het ooit nog wel eens wat met mij Ik hoop... hem binnenkort te spreken of te zien Ik wil... een ander lichaam.. Ik droom... gelukkig bijna nooit Ik wou dat... het allemaal anders was gegaan Morgen... is er weer een dag.. |
Ik voel... me onbegrepen
Ik denk... teveel Ik weet... dat dit een saaie dag gaat worden Ik ga... mijn engelse luistertoets morgen verkloten Ik hoop... dat het allemaal goed komt Ik wil... eten, maar toch ook weer niet Ik droom... over een onbereikbaar iemand Ik wou dat... het nooit zover was gekomen Morgen... heb ik een luistertoets engels |
Ik voel me verward en lui
Ik denk aan alles wat ik nog moet doen Ik weet dat ik niet alles kan leren voor vrijdag Ik ga me vervelen Misschien ben ik wel niet slim genoeg Ik hoop op een wonder Ik wil dat deze week al voorbij is Ik droom over een roze jruk van tule (vanacht dus) Ik wou dat ik meer concentratie had Morgen moet ik een tentamen maken dat ik wel ga halen |
Ik voel... me kuttt.
Ik denk... aan jm en schoool Ik weet... dat ik meer moet uitvoeren Ik ga... over m'n nek Misschien... vind jm vme leuk Ik hoop... dat het zo is :o Ik wil... goede cijfers Ik droom... van een lekker sllaaapje Ik wou dat... ik nu sliep Morgen...is er weer een dag. |
Ik voel...me alleen
Ik denk...dat ik morgen er toch niets van ga zeggen Ik weet...dat ik dat eigenlijk wel zou moeten doen Ik ga...maar even praten met iemand Misschien...komt ze er zelf wel achter Ik hoop...dat ze er achter komt waar ik me aan erger Ik wil...dat ze ook aandacht terug geeft Ik droom...niets Ik wou dat...ik niet zo verlegen ben Morgen...maar uur les |
Ik voel... niet echt iets op het moment
Ik denk... aan mijn asm proggie, en of er veel replys op komen Ik weet... veel Ik ga... niet Misschien... bevalt me nieuwe studie Ik hoop... dat ie bevalt Ik wil... geld, vriendin, auto, kennis, diploma Ik droom... niet zo vaak Ik wou dat... ik krijg wat bij "ik wil..." staat :) Morgen... ga ik weer naar school |
alweer? OK...
Ik voel...pijn in mijn been van het prikken, en hoofdpijn Ik denk...dat ik me nu een keer echt beter moet gaan voelen Ik weet...dat ik morgen ruzie ga krijgen Ik ga...wel gewoon werken met veel moeite Misschien...werkt alles wel in mijn voordeel Ik hoop...dat er iets aan mijn klachten gedaan kan worden Ik wil...aandacht Ik droomde dat ik moest reanimeren :eek: Ik wou dat...die droom niet uit gaat komen Morgen... wordt alles beter |
Ik voel... me saai
Ik denk... aan donderdag Ik weet... dat het niets is Ik ga... drinken halen, ooit Misschien... ben ik verliefd Ik hoop... dat mijn moeder voorlopig niet thuis komt Ik wil... een voldoende halen voor wiskunde Ik droom... niet Ik wou dat... ik kon huilen om erge dingen Morgen...blijft vandaag |
Ik voel... geen haat, geen liefde. niets.
Ik denk... ongeveer 20/7 op t moment. Ik weet... dat t baggerwordt morgen. Ik ga... drastisch veranderen. Misschien... zeg ik dat zo'n beetje elke dag :rolleye: Ik hoop... dat ik morgen mn tentamenstof nog weet. Ik wil... slapen Ik droom... de laatste tijd zelfs overdag Ik wou dat... *piep* Morgen...de dag des oordeels |
Ik voel... me vrij nutteloos
Ik denk... vandaag niet Ik weet... dat ik veel voor school moet doen Ik ga... dat niet doen Misschien... ga ik morgen naar school Ik hoop... dat mijn ouders niet meer boos zijn Ik wil... geen ruzie Ik droom... over warme eilanden met een wit strand Ik wou dat... ik alles van gisteren kon vergeten Morgen... gaat alles beter. hoop ik. :) |
Ik voel... me bevoorrecht
Ik denk... aan hem :) Ik weet... dat ik me niet zo negatief op moet stellen tegenover mezelf Ik ga... proberen daar mee op te houden Misschien... lukt t Ik hoop... dat ik nog heeeeeeeeeel lang bij mijn vriendje blijf Ik wil... m zien! Ik droom... dat t allemaal goed komt en dat alle probleempjes weg waren Ik wou dat... dingen af en toe wat makkelijker waren Morgen... heb ik mijn nederlandse literatuurgesprek :( |
Ik voel... alles door elkaar heen
Ik denk... waarom het nou nooit eens ophoud Ik weet... niet wat ik er tegen kan doen Ik ga... zo eten Misschien... hoor ik hier wel niet Ik hoop... dat het snel overgaat Ik wil... zooo graag veranderen Ik droom... over een beter leven Ik wou dat... ik niet zo rot tegen mn vriend had gedaan Morgen...hoop ik dat het weggaat |
ik voel... dat iedereen me stom vindt.
ik denk... aan alles tegelijk, veel te veel dus. ik weet... dat ik me niks van ze aan moet trekken. ik ga... proberen meer zelfvertrouwen te krijgen. misschien... dat ze dan accepteren hoe ik ben. ik hoop... dat ze dat doen. ik wil... dat hij me dan ziet staan. ik droom... al tijden over hem. ik wou dat... hij ook over mij droomt, en dat hij me ziet staan. morgen... misschien over heel veel nachtjes gaat dat nog niet gebeuren. |
Ik voel mezelf beetje leeg
Ik denk aan verkeerde dingen en mensen Ik weet dat het nooit meer goed zal komen Ik ga zometeen lekker muziekjes luisteren Misschien komt het toch ooit nog goed Ik hoop dat ik me morgen niet zo verveel Ik wil donderdag een leuke namiddag / avond hebben Ik droom over Kreta en alles wat daarbij hoort Ik wou dat Kreta hier was, of ik op Kreta... Morgen wordt alles anders... (zovaak gezegd, nooit gelukt) |
Ik voel... me klote
Ik denk... teveel Ik weet... niet wat ik ermee aanmoet Ik ga... gek worden Misschien... morgen naar les Ik hoop... dat hij er is Ik wil... tegen hem aan liggen Ik droom... niet Ik wou dat...ik kon slapen Morgen...wil ik naar les. |
Ik voel... woede
Ik denk... dat sommige mensen me heel erg laten stikken Ik weet... dat dat zo is Ik ga... zo meteen slapen Misschien... komt het morgen allemaal weer goed Ik hoop... dat ik me morgen wel goed voel Ik wil... slapen Ik droom... van een warm land Ik wou dat... ik in dat land was Morgen...moet ik carnaval gaan vieren |
Ik voel me moe
Ik denk dat het sporten me wakker gaat maken Ik weet dat het onbelangrijk is Ik ga genieten van alles Misschien hoort het wel zo te zijn Ik hoop dat alles goed blijft gaan Ik wil niet lui zijn Ik droom van een zonvakantie Ik wou dat Bob hier was Morgen duurt het nog maar één dag! |
Ik voel... me kut
Ik denk... dat ik me kut voel Ik weet... dat ik me kut voel Ik ga... me nog lang kut voelen Misschien... voel ik me nog lang kut Ik hoop... dat ik me niet lang meer kut voel Ik wil... dat ik me niet meer kut ga voelen Ik droom... dat ik geen redenen meer heb om me kut te voelen Ik wou dat... ik me niet kut voelde Morgen... Ben ik eindelijk 16, en voel ik me kut. |
Ik voel... pijn.
Ik denk... stomme dingen. Ik weet... dat ik me in moet houden. Ik ga... het proberen. Misschien... wordt het beter. Ik hoop... snel. Ik wil... bij mijn meisje zijn. Ik droom... over een zorgeloos leven. Ik wou dat... dat kon. Morgen... weer proberen... |
Ik voel... me wel goed :)
Ik denk... dat ik vanavond maar niet ga sporten Ik weet... dat ik een goed cijver voor m'n toets had Ik ga... zo eten Misschien... is het morgen wel mooi weer Ik hoop... dat het snel warmer wordt Ik wil... dat het vakantie is Ik droom... over allerlei hele rare dingen tegenwoordeig Ik wou dat...ik geen koude vingers had Morgen...ga ik weer naar school |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |