![]() |
pindakaas!
Is er iemand op dit forum die pindakaas ook zo zalig vind, vooral als je het duimendik op een boterham met zaden smeert, heerlijk.
alleen je wordt er dik van :( |
Vind het niet heel bijzonder. Wel lekker, niet heel bijzonder. Géén superdikke lagen (n)
Maar ik mag 't toch niet hebben, teveel kcal. |
vind t super lekker tot dat ik ineens allergies werd voor pinda´s dus kan t niet meer zo vaak eten :(
|
Heerlijk pindakaas.. met jam :p ..
Vrage jullie je nooit af welke halvegare het woord pindakaas heeft bedacht..?? Pinda-kaas :confused: slaat nergens op. Hmm dacht er zo opeens aan. |
Citaat:
|
Jaa, lekker.:) Zeker met nog hageltjes erover heen.:o
|
ik vind het echt NIET te eten... en het stinkt ook nog eens!
als je zo'n pot open maakt stinkt je hele huis naar pindakaas. echt vies |
In Nederland had het eigenlijk pinda-boter moeten heten, maar dat kon of mocht niet. Je mag hier niet zomaar iets de benaming 'boter' geven. Maar hoe ze dan op kaas komen, geen idee. Misschien van smeerkaas.
Pindakaas vind ik heerlijk, vooral die van AH eigen merk. Of een dikke laag, of gewoon een thee- of eierlepeltje pakken, pindakaas erop en dan smullen maar :) |
heerlijk, vooral witte boterham met pindakaas (y)
|
Lekker met vruchten en/of chocolade hagel!!
|
moet je eens tegen filia dei zeggen ;)
|
Ik vind 't alleen met stukjes noot lekker, anders is het zo plakkerig. En ook alleen op witbrood, en dat eet ik eigenlijk nooit, dus ik eet ook nooit pindakaas :P
|
Citaat:
|
ik lust t wel, maar niet vaak... ik eet alleen als ik denk:"oeh, ik heb écht zin in pindakaas" anders niet...
|
Ik eet het praktisch nooit want ik heb het nooit in huis. Maar als ik dan een keer bij iemand anders brood eet kan ik wel vrolijk worden van pindakaas, gewoon doordat ik het anders nooit eet.
|
Ik vind pindakaas echt heel lekker!! t Is nog lekkerder met pure hagelslag erbij..
'k Zorg er dan ook maar gelijk voor dat ik kauwgom bij me heb.. ;) |
Ik vind pindakaas niet lekker. En zoals MTpower al zegt: het stinkt ook nog eens.
|
ik heb vanmorgen nog een boterham met pindakaas gegeten :cool:
|
Ik vind het eigenlijk alleen lekker met aardbeienjam of met komkommer.
|
Citaat:
|
grondnootjesboter in het zuidafrikaans :)
pindakaas hoog! |
Ik vind het vies.
|
Ik vind pindakaas vooral lekker op rijstwijfels! :)... maar ik lust het ook wel op beschuitbollen, witbrood en van dat oerdonker ofzo.
|
Alleen al van de geur begin ik te kotsen, laat staan dat ik 1 hap moet nemen.
|
Cashewnotenpasta is echt veel lekkerder hoor. :o
|
Jaa pindakaas. Gelukkig word ik er nog niet dik van.
De allerlekkerste vind ik die van de euroshopper (goedkoper kan niet geloof ik). :o Zalig zacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het vroeger heel zalig, vroeger at ik het bijna altijd. :D:cool:
Maar tegenwoodig niet meer. Vind het nog steeds lekker, maja het is zo vettig he... dan maar liever boterhammenvlees of kaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ooh heerlijk :D
op rijstenwafels is het al helemaal lekker. ik vind het niet stinken trouwens:P ruikt juist lekker behalve als je net gegeten hebt en propvol zit zoals nu :P |
Citaat:
|
Heerlijk. Maar dan wel Calvé.
|
Citaat:
wat ik trouwens ook heerlijk vind: surinaamse pindakaas (maar dan wel een dun laagje) |
ik vind het wel lekker. Maar niet duimendik, liever een normale hoeveelheid.
|
Citaat:
|
op z'n tijd erg lekker.
|
Ik heb er net sinds lange tijd weer één op (nav deze topic:p), het was wel lekker. :) Ik had alleen bruine boterhammen, maar op wit is pindakaas het lekkerst, vind ik.
|
Vroeger vond ik het zalig. Nu vind ik het echt ranzig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mm soms wel lekker, vooral op beschuit. of met hagelslag, maar dat mag ik niet meer van mezelf (vrouwen... ;) )
|
Citaat:
Je mocht iets niet zomaar boter noemen, daarvoor moest het product aan bepaalde eisen voldoen. Pindakaas voldoet duidelijk niet aan de eisen die aan boter gesteld werden... dus noemden ze het maar kaap ipv boter (y) |
waar kan je eigenlijk die cashewnotenpasta en pistachenotenpasta kopen?
|
Erg lekker als je er een beetje suiker overheen strooit, verder eet ik het zelden.
|
Citaat:
Ik word snel misselijk van pindakaas |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |