![]() |
nooit
Hé jullie daar :) is er iemand die nog geen verkering heeft gehad? Wou ik even weten. Zet je leeftijd er even bij.
|
Gebruik de zoekfunctie.
|
Op je 15e zou ik me daar nog maar geen zorgen over maken. Als je de 18 op een haar na nadert, begin dan maar te panikeren.
|
Ik heb nog geen verkering gehad en wordt bijna 16
Heb er geen problemen mee :D , maar vanwaar dit topic eigenlijk :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: ik hoop dat mensen hier de húmor van inzien. |
Citaat:
|
Toen ik 15 was had ik nooit verkering gehad. Toen ik 16 was ook nog even.
|
Op mijn 16de de eerste 'officiële' relatie. :)
|
Sorry hoor, maar dat kan echt niet...
Op je 15e nog nooit een relatie gehad hebben? Triest hoor :rolleyes: |
Citaat:
En jullie snappen me allemaal wel :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een doemdenkers hier :(
|
Citaat:
|
Ik ben 17, geniaal en geniaal geil en ik ben ook nog altijd vrijgezel. Dus het zegt helemaal niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik, 18.
Nou daar heb je veel aan he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een haar na iets naderen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, er is niks mis met op jonge of latere leeftijd nog weinig ervaring hebben met relaties. Dat komt allemaal heus nog wel. Altijd beter dan dat je al jong verpest bent, zoals ik. :o |
Citaat:
Je moet ook niet denken dat ik met die dingen bezig ben, alleen maar omdat ik zeer, zeer weinig ervaring heb in de liefde. Maar anyway, ik ben blij dat ik nog iemand heb laten lachen vandaag. |
Me, alweer 25 en nog nooit iets. Triest? Tsja....
|
ik was 16, bijna 17 toen ik voor t eerst echt een relatie kreeg. Ik tel nu de jongen die m'n veters strikte toen ik 4 was niet mee.
|
Ik was 20 toen ik voor t eerst wat kreeg
Of ik me er zorgen over maakte? soms, bij vlagen, maar meestal niet. Dus Mark Almighty, er is nog hoop voor je;) |
ik was 17 bij mijn eerste vriendje (niet echt n goed vriendje maja..)
*deelt hoop uit voor iedereen* |
Als je denkt dat je leven ineens radicaal verandert als je verkering krijgt ben je zielig. Als je denkt dat je zielig bent omdat je op je achttiende, twintigste of tweeëntwintigste nog geen verkering hebt gehad ben je zielig.
Mekkeren over het niet hebben van verkering is over het algemeen een uiting van dieper ongenoegen. Als je een interessant leven hebt speelt verkering niet zo'n grote rol. En als je geen interessant leven hebt is verkering daar ook niet de oplossing voor. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik was net 18 toen ik mijn eerste relatie kreeg, maar ik heb het wel gelijk goed gedaan ;)
|
Citaat:
Het is wel vervelend, maar niet dodelijk om niemand te hebben en ondertussen het gevoel te hebben dat je een oude rot wordt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn eerste echte vriendje was ook pas toen ik 16 was en het was een hel. hahaha..
mijn koosnaampje was toen vlinder, omdat ik me niet bepaald kon binden en bijna elke avond netzoveel met andere jongens praatte als met hem. Tjah geniet er van wat moet je met een jongen als je 15 jaar bent, Tv kijken kun je ook wel met je vriendinnen en geloof me dan kun je beter de film volgen :p |
Citaat:
omg how pathetic :rolleyes: no offense trouwens heur |
en ontopic:
ik was 18 bij mn eerste relatie |
Citaat:
: perseus en hasseltboy: ;) ontopic: ik had ook op mijn 15e mijn eerste relatie, niet zo zeuren :o |
Citaat:
Citaat:
|
ik denk dat het probleem ook een beetje is dat de mensen die wel een relatie hebben het helemaal veridealiseren. Op zich misschien niet iedereen, maar de ongelukkige vrijgezellen zien sneller dat het wel gebeurt. Ze krijgen er dus erg hoge verwachtingen van en omdat ze het niet hebben voelen ze zich dan snel ongelukkig. Misschien worden die verwachtingen zo hoog dat ze helemaal depressief worden, of op een andere manier afstotend worden en zo krijgen ze nooit iemand.
Verder is het misschien niet leuk om niemand te hebben, maar bedenk dat het heus niet het einde is. Zoals nare man al zegt, als je verder een interessant leven heb maakt het waarschijnlijk niet eens uit, zelfs niet als je de rest van je leven vrijgezel blijft. Het voegt naar mijn idee veel minder toe dan sommige jongeren misschien zeggen dat het geeft. Verder ben ik liever gelukkig vrijgezel dan ongelukkig getrouwd. Datgene waar iedereen zo op zoek naar is, is misschien niet eens zozeer een vriend of vriendin, maar meer iemand of meerdere mensen waarbij ze zich sociaal (weet niet goed hoe ik dit moet zeggen) en op hun gemak voelen. Dit hoeft verkering niet eens altijd te geven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |