![]() |
Ouder
Hey,
Ik zit een beetje met een probleem, nou ja, heel erg eigenlijk :). Ik denk dat veel mensen me gaan uitlachen hiermee, ik hoop wel dat er alleen serieuze reacties komen... Ik ben verliefd op een man van rond de 40. Eigenlijk snap ik dit niet van mezelf, ik had nooit kunnen verwachten dat ik zo'n oud iemand zó aantrekkelijk zou kunnen vinden, maar nou ja, het is nu zo:). Alleen weet ik niet goed wat ik ermee aan moet. Tegen vriendinnen, die hem ook goed kennen, durf ik er niks van te zeggen. Ik schaam me er ook wel voor... Nog een probleem is dat hij getrouwd is. Hem niet meer zien, kan niet en wil ik ook niet. Het café waar ik in de weekends 's nachts altijd zit met m'n vriendinnen, daar werkt hij. Ik heb al de kans gehad om met hem te zoenen, heb dat toen geweigerd. Wist zelf niet goed wat ik wilde :):s Eerlijk gezegd heb ik daar al heel veel spijt van gehad. Ik weet 1 ding, als hij het nu nog eens zou proberen, zou ik erop ingaan. Spijtig genoeg weet ik (bijna) zeker dat hij dat niet meer zal doen, omdat hij denkt dat ik het niet wil. Dat wil dus zeggen dat ik er iets van zou moeten zeggen, of gewoon zelf het initiatief nemen, maar dat durf ik niet goed. Ik ben bang voor zijn reactie... Ik denk wel, ben er bijna zeker van, dat hij erop zou ingaan. Mja, ik durf het dus niet, maar wie weet als ik eens veel gedronken heb :) Ik weet niet wat jullie nu denken van mij, waarschijnlijk vele negatieve dingen, maar als hij als eens initiatief genomen heeft, én ik wil het, dan kan het toch niet zó slecht zijn...? Behalve natuurlijk dat hij getrouwd is en zo oud... Pfff :( Ik weet niet goed wat ik ermee wil bereiken dit hier te zetten, aangezien iedereen wrs reageert met 'zet hem uit je hoofd!'. Maar dat gaat dus niet. Ik hoop dat er ook reacties komen waar ik wat aan heb, en heel graag ook soortgelijke ervaringen. Je mag me ook altijd een privébericht sturen. Degenen die de moeite hebben gedaan om dit te lezen; heel erg bedankt! Degene die de moeite gaan doen om te antwoorden; nog meer bedankt! :p |
Ook al wil je dit misschien niet horen: je moet echt proberen hem uit je hoofd te zetten.
Sowieso is er een heel groot leeftijdsverschil en denk ik niet dat dat ooit iets 'echts' kan worden. Hij is getrouwd, en om dat alles op het spel te zetten voor een meisje van 25 jaar jonger :| Ik denk ook niet dat je dat kan verwachten. Als hij je wil zoenen zit er waarschijnlijk meer iets achter van 'leuk-voor-nu-maar-dan-niet-meer' Je moet in ieder geval niet gaan drinken en dan wat doen, dan ga je misschien dingen doen waarvan je later spijt krijgt. Zorg ervoor dat je hem niet meer ziet. Dat doet nu pijn maar ik denk dat dat uiteindelijk wel het beste voor je is. Suggereer ns aan je vriendinnen om naar een ander café te gaan, dan zie je hem niet meer en is het makkelijker om hem te vergeten. Kijk naar andere jongens van je eigen leeftijd, ga leuke dingen doen etc. Succes ermee :) |
Ik herken me helemaal in jou verhaal :) Toen ik 15 jaar was ben ik ook verliefd geworden op een man van 38. Hij was de stiefvader van m'n beste vriendin... :bloos: Iedereen zei toen ook tegen mij dat ik het uit m'n hoofd moest zetten en dat hier alleen maar problemen zouden van komen maar dat kon ik dus niet.
Ik heb dus gewoon alles laten gebeuren, we hebben gezoend enz... Het is natuurlijk allemaal verkeerd afgelopen net zoals m'n vrienden zeiden. Maar ik heb er helemaal geen spijt van... :) Het beste wat je dus kan doen is hem idd vergeten en uit je hoofd zetten. Maar zoals je zelf al zei dat lukt niet zomaar. Dus laat gewoon alles over je heen komen je zal zelf wel merken dat dit niet goed is maar je leert immers uit je fouten :) |
Citaat:
Maar zorgen dat ik hem niet meer zie gaat echt niet. Ten eerste vind ik hem veel te tof daarvoor, ook buiten het feit dat ik meer voor hem voel, ten tweede wil ik ook niet weg in dat café. Dat gaan m'n vriendinnen trouwens ook niet willen :) We kennen er iedereen, veel mensen kennen ons, we hebben het er naar onze zin, kennen al het personeel, ... Thx in ieder geval :) |
Hij is getrouwd én rond de 40? Die kerel is waarschijnlijk ouder dan je vader.
It's a definite :nono: Kan je nog zeuren over dat "ooh maar 't is echte liefde, dan maakt leeftijd niets uit", boo-fucking-hoo. |
Citaat:
Ik neem hen niks kwalijk, ik begrijp dat het voor hen mss raar overkomt, maar hem vergeten lukt écht niet. Zeker niet omdat hij altijd zo lief en vriendelijk enzo is. Ik vind het wel tof dat iemand me echt begrijpt:) |
Naar een ander café gaan is idd lastig dan.
Tsja, op zich is met alleen zoenen niets mis maar het lijkt me dat je dan toch gaat hopen op meer of vaker of zoiets. Als je daaraan toegeeft is het lastig om daarna er vanaf te stappen en niet telkens weer te blijven hopen en verliefd te blijven. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik begrijp ook wel dat het heel lastig is om hem uit je hoofd te zetten. :) Toch lijkt me het het beste om dat toch maar te proberen en er niet meer aan toe te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dat meisje niet gaan afkraken, integndeel, ze kan niks doen aan haar hormonen enz.
Maar wtf, hoe gestoord is een vent van 40, die aanbied om met een meisje van 15 te kussen.. Als je dat al aanbied ben je gestoord |
Het is zeker niet alleen zijn 'schuld', hoor. Ik denk dat ik, misschien onbewust, wel liet zien dat ik het eigenlijk wel wilde. En tenslotte, hij heeft me niet gedwongen, integendeel.
Gestoord zou ik hem echt niet noemen :s |
Als je graag veel ellende wilt hebben of als je graag wilt gebruikt worden dan moet je het doen.
Maar die man moet beter weten. Want ik beschouw dit als pedofilie. En als dat niet wilt hebben dan moet je hem gewoon links laten liggen. En ik weet dat dat niet makkelijk is. Maar die keuze moet je zelf maken. Ik wens je veel succes er mee (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mischien voel je je nu wel aangevallen, (Want je bent tenslotte op hem verlieft en op de jongen waarop ik verlieft ben (mn stiefbroer, ) kan ik ook niks fouts horen... Maar blijf realistisch |
Citaat:
Tja ieder z'n mening natuurlijk :) toch blijf ik erbij dat hij niks fout gedaan heeft. Oké, misschien was het wel fout, maar toch niet zó erg als de meeste hier vinden :) En ik blijf wel realistisch hoor, ik begrijp echt heel goed dat het niks serieus kan worden... |
Citaat:
Hihi je vertelt het werkelijk in elk topic, wat schattig :) Ik vind het feit dat hij zo oud is misschien zelfs minder erg dan dattie getrouwd is! |
Citaat:
|
Ik ben waarschijnlijk de enige die zoiets heeft van: doe gewoon waar je zin in hebt, als hij zijn huwelijk wilt verkloten door iets te beginnen met een 15-jarige zit dat huwelijk sowieso al niet goed, dus dan is de TS niet verantwoordelijk voor het verpesten van een huwelijk ofzo. Verder weet ze zelf dat het niks serieus kan worden, en dat hij 40 is, tja boeiend (mja ik ben eigenlijk partijdig omdat ik zelf val op oudere mannen :bloos: )
Als je weet dat het fout kan aflopen en je aanvaardt die gevolgen, ga er gewoon voor. Máár wat ik net zelf opeens bedenk, als je ermee doorgaat, en het komt uit dat jullie met elkaar lopen te klooien, word jij dan nog wel normaal behandeld door vrienden en kennissen? en het lijkt me sterk dat hij z'n baan nog mag houden als bekend wordt dat hij met minderjarige meisjes zoent... :s |
Citaat:
Tuurlijk, ŕls iemand het zou te weten komen en die persoon zou het voortvertellen, zou hij een groot probleem hebben. Ik ook, trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Voor een verstandig standpunt:
Zie Methuseleh. |
Methuselah heeft gelijk. Deze relatie heeft geen kans van slagen, en wat je ook denkt voor hem te voelen, hij gaat zijn vrouw hoogstwaarschijnlijk toch niet verlaten. Waarschijnlijk wilde hij gewoon even een spannende avond en probeerde hij je daarom te zoenen. Het huwelijk is ook niet alles.
En eerlijk gezegd vind ik het een behoorlijk foute kerel, welke man van 40 probeert er nu meisjes van 15 te zoenen, denk er eens over na wat je ervan zou vinden als jouw vader een meisje van je eigen leeftijd zou proberen te zoenen! Laten gaan dus, er komen nog zoveel interessante mannen voorbij in je leven. |
1: Hij is getrouwd
2: Hij kan met gemak je vader zijn Deze 2 punten moeten je eigenlijk al wakkerschudden. Als er wat gebeurt en iemand komt er achter en lult het door is zijn huwelijk naar de maan én ziet iedereen je aan voor het meisje die het huwelijk van bladiebla heeft kapotgemaakt. En stel dat t gebeurt en hij wil verder... Dat is strafbaar volgens de wet en mag dus niet. Gebeurt het wel, dan pleegt hij een strafbaar feit. Word wakker, zie wat je in je hoofd hebt en besef wat het aan kan richten. |
Citaat:
Ik neem aan dat ie nog getrouwd was met de moeder van je beste vriendin; als ik die vriendin was had ik wel gezorgd dat jij er spijt van kreeg. :| On-topic: -Jij zou beter moeten weten omdat hij getrouwd is -Hij zou beter moeten weten omdat jij 15 bent, en hij 40 |
Als je verliefd op hem bent, zul je vast ook om hem geven en wil je vast niet dat zijn leven verpest wordt. Voor jou heeft het weinig gevolgen, tenzij hij je dwingt tot dingen die je niet wilt of dingen waar je achteraf spijt van krijgt....
MAAR zijn leven kan helemaal verpest worden. Als dit bekend wordt, is zijn leven verpest. Hij zal zijn huwelijk kwijt raken en met een beetje pech een aanklacht wegens aanranding of verkrachting. Zelfs als is het niet waar, zal hij de rest van zijn leven een stempel hebben die pedofiel luidt. Gezien het feit dat jij 15 bent, maakt het strafbaar, zelfs als het met een jongen van 17 is. Daar wordt tegenwoordig niet zo moeilijk meer over gedaan, maar een man van 40 wel, want die hoort met zijn gore poten van je af te blijven. HIJ is de volwassene en zelfs als jij naakt op hem gaat zitten, moet hij degene zijn die jou van hem aftrekt en zegt dat jij je kleren moet aandoen. Dus voor zijn belang, het ziet er naar uit dat hij best zou toehappen, wees jij dan hier de volwassene, voordat zijn leven verpest wordt en ik neem aan dat als jij verliefd op hem bent, dat jij wil dat hij nog een gelukkig leven kan leiden... |
wat Gothic zegt: een relatie met jou kan zijn leven 'verpesten'.
Geloof je nu echt dat een 40 jarige man alles op het spel wil zetten voor een avontuurtje met een 15jarig grietje (niet stom bedoeld ofzo, maar even duidelijk maken hoe hij jou waarschijnlijk ziet)??? Hij werkt in n café, die mensen zijn meestal lief en aardig tegen iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gatverdamme..even denken..oja: als een man van 40 'verliefd' is op een kind van 15....dan is hij pedo, zou er niet intrappen en ophouden met naif te zijn, dat helpt jou niet verder en heeft hij kans om gepakt te worden...al zou ik dat terecht vinden :)
heeft ie ook kinderen? ben ik benieuwd wat voor fantasien hij daarbij heeft.. |
Blijf lekker van hem dromen...maar laat je niet verleiden. Want een man van 40 die een meisje van 15 verleidt is niet echt ok.
Met dromen is niets mis hoor :) |
Citaat:
|
Sjah, ik weet wat een aantrekkingskracht ouderen mannen kunnen hebben op jongere vrouwen/meisjes. Ikzelf heb een relatie gehad met iemand die "slechts" 10 jaar ouder is en hij is de enige die ik nogsteeds niet uit mijn hoofd kan zetten, al heb ik de relatie al een jaar geleden verbroken.
Ik heb die relatie verbroken omdat hij gewoon niet goed voor me was. Net als deze man alles behalve goed voor jou is en je hebt nog niet eens een relatie met hem. Ik wil je echt aanraden om hem nu uit je hoofd te zetten en niet na allemaal voorvallen als zoenen. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor zijn vrouw. Hoe zou jij je voelen als je straks 10 jaar getrouwd bent en je man gaat vreemd met iemand die jullie dochter had kunnen zijn. |
Ik heb hetzelfde gehad ongeveer. Fitnessinstructeur, 18 jaar ouder, heeft een vriendin. We zouden gezellig keertje wat gaan drinken (ja ik was stukje bij beetje verliefd op m geworden). Bleek dat ie een vriendin had EN 5 jaar ouder was dan dat hij eerst beweerde. Damn, wat een mongool! Maar even voor de duidelijkheid: hij vindt je vast een leuk meisje, maar het is een BARMAN. Net als FITNESSMANNETJES meestal aantrekkelijk en playerig. Misschien heeft ie wel een open huwelijk, zou kunnen, dan gaat er nog niks stuk bij hem, maar jij gaat wel stuk! Want jij bent helemaal verliefd op m en jij bent slechts een tussendoortje.
Ik wil zeggen: doe het niet. Maarja, je doet het toch wel, dat zou ik ook doen.... Is een jaar geleden maar hij zit nog steeds klein beetje in mn hoofd. Heeeeel leuk:S:S Verliefd is verliefd, dan maken dingen zoals leeftijd en getrouwd niks uit. Dan wil je diegene gewoon. Punt. Weet niet wat mn punt is, maar probeer in te zien dat het een playertje is en dat hij je niet geweldig vindt. En kijk ns rond of hij het niet ook bij andere meisjes zo gezellig maakt. |
probeer hem uit het hoofd te zetten. Hij is getrouwd dus jij trekt altijd aan het kortste eind.
En ja zoals al eerder is geschreven hij is een barman, die zitten altijd achter de "vrouwtjes" aan, zeg maar. En tja hij was 40 zei je? Dan had het ook gewoon je vader kunnen zijn :s. Zou wel een vreemd idee zijn toch? Als jou vader met zo'n veel te jonge griet aan komt lopen thuis? Ik zou gewoon hem proberen te vergeten, hoe moeilijk het ook is. Als jij wat met hem zou doen. Sta JIJ voor "lul". Hij plijt zichzelf wel weer vrij, met flauwe smoesjes. Maar ook al ziet hij jou niet alleen als een lustobject. Dan kun je toch beter niets doen, zorgt alleen maar voor tramelant zo'n man. Succes en sterkte |
Citaat:
Er ging een pedo uitleggen hoe hij te werk ging. Hij koos zwakke onzelfverzekerde meisjes uit en probeerde hun vertrouwen te winnen. Daarna gingen ze bv. hand op schouder/knie leggen. Volgende keer bovenbeen. Een keer perongeluk de borsten/kruis enz. Totdat die meisjes gek op ze waren en ze sex konden hebben, wat het meisje ook wou. Want de pedo maakte het meisje nieuwschierig naar sex. Daarna was het spelletje afgelopen en dumpten ze het meisje keihard en zeiden ze nooit meer wat tegen haar. En gingen ze opzoek naar een ander meisje. |
He, ik ben niet zielig en ik ben wel zelfverzekerd! Hij was in mijn geval geen pedo, wel een lul uiteraard.
Beware of the player! |
Citaat:
Ik had in de geschetste situatie jou wel verantwoordelijk genomen, en had in eerste instantie in staat geweest voor het veroorzaken van wederom een breuk tussen mijn ouders je onder zes planken te leggen. Vooral die stomme :) - smilie na je beschrijving hoe je een huwelijk naar de kloten hebt geholpen is de druppel die de emmer wel doet overlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag me af of die man dat werkelijk probeerde, of jij door je roze bril dat dacht te zien..
Ik vind het alleen maar jammer dat er elke keer weer zoveel mensen intrappen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |