![]() |
Bultjes bij het scheren.
Als ik het daar beneden scheer, komen er altijd bultjes. Maakt niet uit of ik het megarustig doe, alleen met de haartjes mee, scheerschuim gebruik, naderhand insmeer met sudocreme. Niets helpt. Iemand tips?
|
Als je je na het smeren gelijk insmeert met zinkzalf krijg je minder bultjes en jeukt het ook minder.
|
scherpe mesjes gebruiken.
|
Zinkzalf? Nooit van gehoord... :s
|
gebruik je soms bij hardnekkige ontstekingen :)
|
Inderdaad, zinkzalf! Ik heb er zelf ook ervaring mee, en zinkzalf helft bij mij ook.
Gewoon de zinkzalf van de Zwitsal kopen, 3-euro-nog-iets bij de Kruidvat, geloof ik. Hij is eigenlijk bedoeld voor baby's met luieruitslag of iets dergelijks, maar het werkt hier ook voor! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik smeer er altijd een laagje bodylotion voor een gevoelige huid op (van m'n moeder :o). Als je het intrekken te lang vindt duren, trek je gewoon alvast je onderbroek/string/whatever aan. Katoenen zijn wel lekker zacht.:cool: Helpt, bijna geen bultjes!
|
Ik gebruik Strep-creme voor na het ontharen.. maar dat werkt nog amper, heb altijd bultjes. Wel ietsje minder bultjes met creme.
Misschien zinkzalf maar eens proberen dan. |
Citaat:
|
ongebruikte mesjes gebruiken
|
een lekkere body lotion.. iig iets om over je huid heen te smeren dan ontspant dat een beetje zeg maar..
|
Oh dan ga ik ook maar even richting kruidvat :)
Vind die bultjes zo stom staan namelijk :o |
mannenscheermesje gebruiken.
Dunno why, maar bij mij werkt het echt. Ik had echt alles geprobeert, cremes, lotion, olie, nix hielp eigenlijk en ik kon het eigenlijk pas scheren als het weer een beetje lang was anders ging het vet bloeden enzo maar ik heb nu een scheermes an gillete mach 3 en ik weet niet waarom...maar het helpt echt.... ohja, eerst mt de haargroei meescheren en daarna pas tegen de richting in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |