Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Kan hem niet loslaten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1089938)

starryeyed1 30-01-2005 21:57

Kan hem niet loslaten

Hoi allemaal,

Vorig jaar zomer ging ik bij een bedrijf werken. Daar kwam ik een hele leuke jongen tegen. Hij zag mij ook in het begin wel staan. Praten, flirten etc. Hij gaf zijn nummer aan mij en heb toen ook meteen gesmst met mijn msn adres daar in. We hebben toen een tijdje leuk gesmst en gemsnt.

Maar ik werd verliefd. Heb hem vervolgens uitgevraagd. Hij vond mij ook wel leuk maar wilde niks vast. Dus we hebben nooit wat afgesproken.

Nu zeker een half jaar later krijg ik nog steeds kriebels in me buik van hem. En hij heeft mij op msn geblokkeerd.

Moet ik hem toch echt loslaten.. en hoe? Of op hem toch nog gaan smsen etc?

Vast bedankt voor het lezen en voor de eventuele reacties.

Groetjes,

Starryeyed

Sarah 30-01-2005 22:00

Als hij je geblokkeerd heeft, dan lijkt het mij vrij duidelijk dat hij echt niets met je wil...

MargotTenenbaum12347 30-01-2005 22:00

Loslaten, dat hij je geblokkeerd heeft zegt genoeg. Als je hem nu nog achterna gaat zitten met belletjes, smsjes, mailtjes of wat dan ook word je alleen maar gekwetst. Je kunt je beter richten op relaties, al dan niet romantische, waar je wel voldoening uit kunt halen.

WolterB 31-01-2005 09:11

Loslaten.

Hij heeft al een keer gezegd niet mee uit te willen en nu heeft hij je geblocked, dus dat geeft aan dat hij geen contact met je wil. Hem nu nog een keer mee uit proberen te vragen, daarmee doe je jezelf alleen maar onnodig veel pijn.

nl2suzy 31-01-2005 09:46

Loslaten, hoe vervelend dat ook is..

Want hij heeft van zijn kant duidelijk aangegeven dat hij niets wil.. En als jij hem achterna gaat zitten gaat dat alleen maar averechts werken.. helaas

OceanEye 31-01-2005 09:58

Citaat:

nl2suzy schreef op 31-01-2005 @ 10:46 :
Loslaten, hoe vervelend dat ook is..

Want hij heeft van zijn kant duidelijk aangegeven dat hij niets wil.. En als jij hem achterna gaat zitten gaat dat alleen maar averechts werken.. helaas

Mee eens, helaas.

Dukko 31-01-2005 10:02

Loslaten, hij heeft geen behoefte meer aan je aandacht.

Jammer maar waar.

waves 31-01-2005 11:11

Citaat:

WolterB schreef op 31-01-2005 @ 10:11 :
Loslaten.

Hij heeft al een keer gezegd niet mee uit te willen en nu heeft hij je geblocked, dus dat geeft aan dat hij geen contact met je wil. Hem nu nog een keer mee uit proberen te vragen, daarmee doe je jezelf alleen maar onnodig veel pijn.

scheelt weer typwerk

nare man 31-01-2005 11:21

Juist. Als iemand niet eens een vriendschappelijk avondje wil stappen vindt hij het waarschijnlijk niet eens leuk om bij je te zijn. Die opmerking dat hij jou ook wel leuk vond was waarschijnlijk ingegeven door de behoefte je niet nodeloos te kwetsen. So get over it.

JJ13 31-01-2005 12:35

loslaten

Loontjuh 31-01-2005 13:06

Leuk dat iedereen roept: loslaten..
Maar hoe doe je dat??

Jampot 31-01-2005 13:12

Citaat:

Loontjuh schreef op 31-01-2005 @ 14:06 :
Maar hoe doe je dat??

Citaat:

MargotTenenbaum schreef op 30-01-2005 @ 23:00 :
Je kunt je beter richten op relaties, al dan niet romantische, waar je wel voldoening uit kunt halen.
zoek een goeie vriend/vriendin om mee te praten, dingen mee te doen. zorg ervoor dat je je gewoon vermaakt, dan vergeet je hem wel.

Loontjuh 31-01-2005 13:54

Citaat:

Jampot schreef op 31-01-2005 @ 14:12 :
zoek een goeie vriend/vriendin om mee te praten, dingen mee te doen. zorg ervoor dat je je gewoon vermaakt, dan vergeet je hem wel.
Hmm.. Ik weet niet. Misschien werkt dat bij sommigen, maar bij mij iig niet. Wat ik ook doe, hij zit ergens in mn kop, hij komt altijd wel ter sprake en ik heb t tig keer over m. Dan kan nog iedereen zo lief zijn en het leuk maken, als ik dan weer alleen ben, hup.. daar is ie weer..

En ik denk ook niet dat als je met iemand in je kop zit je echt open staat voor andere relaties?

Of ben ik nu gewoon aan t zeiken? :D

annetjuh 31-01-2005 13:57

hij heeft je geblokkeerd zei je? Dat betekent dus hem vergeten.

Sprinkle 31-01-2005 14:06

Als ik jou was zou ik hem lekker laten gaan, aangezien hij je geblokkeerd heeft op msn lijkt het mij dat het wel duidelijk is dat hij je niet meer wilt spreken en dat hij niet zit te wachten op contact met je.

:s

WolterB 31-01-2005 14:49

Citaat:

Maar hoe doe je dat??

Als 1 van de 2 partijen al geen contact meer opneemt is het makkelijker dan wanneer je nog wel contact met elkaar hebt, dat is iets wat zeker is.
Ik denk dat als je die persoon niet tot nauwelijks meer spreekt, het gevoel vanzelf minder wordt en je langzaam minder behoefte naar het contact hebt

yapo 31-01-2005 14:56

Citaat:

Maar hoe doe je dat??

Dit is de minder leuke methode... maar werkt ook (relatief snel). Blijf hem bestoken met je vragen over je gevoelens en hij zal er vanzelf op reageren door minder leuke dingen tegen je te zeggen. Na een tijdje ben je dat zo zat dat je blij bent dat je niets met hem hebt ;) Bedenk wel dat hij ook kwetsende dingen zou kunnen zeggen, je vind hem dan uiteindelijk wel een klootzak (waar je niets meer mee wil) , maar dat kan je vanbinnen breken.

655321 31-01-2005 15:21

Hou gewoon op met achter hem aanlopen. Klinkt alsof het moeilijk is maar zet jezelf er gewoon toe hem niet te smsen, mailen of wat dan ook. Misschien duurt het 1 week, misschien 3 en misschien 3 maanden of een half jaar, maar op den duur zal je merken dat je minder met hem bezig zal gaan.
Buiten dat, spreek meer met je vriendinnen af, ga uit en hou je bezig met andere jongens. Misschien (en waarschijnlijk) zijn die, zeker in het begin, allemaal toch niet zo leuk als "die van jou" maar het is al belangrijk dat je doorhebt dat er meer vissen in de zee zijn.

starryeyed1 31-01-2005 15:47

Citaat:

Loontjuh schreef op 31-01-2005 @ 14:54 :
Hmm.. Ik weet niet. Misschien werkt dat bij sommigen, maar bij mij iig niet. Wat ik ook doe, hij zit ergens in mn kop, hij komt altijd wel ter sprake en ik heb t tig keer over m. Dan kan nog iedereen zo lief zijn en het leuk maken, als ik dan weer alleen ben, hup.. daar is ie weer..

En ik denk ook niet dat als je met iemand in je kop zit je echt open staat voor andere relaties?

Of ben ik nu gewoon aan t zeiken? :D

Bedankt voor alle reacties :) Jullie hebben gelijk :)

Maarja net als wat Loontjuh zegt. Loslaten gaat ook niet 1,2,3.

gurl19 31-01-2005 16:43

wrom heeft hij je eiglijk geblokkeerd.. heb je een idee wrom?

Sitia 31-01-2005 17:03

Loslaten is wel erg makkelijk inderdaad.. ook al zou het misschien het beste zijn.

Een jongen waar ik ook helemaal gek op ben (nog steeds.. al ongeveer 3 jaar :( ) heeft mij ook niet toegevoegd bij msn toen ik hem wel had toegevoegd. Maar toch, we zijn alweer een tijdje verder en ik weet verdomde goed dat ik hem gekwetst heb. Dus mss was het uit boosheid? Ik weet het ook niet..

Maar ik kan hem echt niet loslaten, dus wat dat betreft snap ik de ts echt goed.. maar toch proberen idd om wat lol te hebben en zoveel mogelijk open staan voor andere mensen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.