![]() |
Kan hem niet loslaten
Hoi allemaal,
Vorig jaar zomer ging ik bij een bedrijf werken. Daar kwam ik een hele leuke jongen tegen. Hij zag mij ook in het begin wel staan. Praten, flirten etc. Hij gaf zijn nummer aan mij en heb toen ook meteen gesmst met mijn msn adres daar in. We hebben toen een tijdje leuk gesmst en gemsnt. Maar ik werd verliefd. Heb hem vervolgens uitgevraagd. Hij vond mij ook wel leuk maar wilde niks vast. Dus we hebben nooit wat afgesproken. Nu zeker een half jaar later krijg ik nog steeds kriebels in me buik van hem. En hij heeft mij op msn geblokkeerd. Moet ik hem toch echt loslaten.. en hoe? Of op hem toch nog gaan smsen etc? Vast bedankt voor het lezen en voor de eventuele reacties. Groetjes, Starryeyed |
Als hij je geblokkeerd heeft, dan lijkt het mij vrij duidelijk dat hij echt niets met je wil...
|
Loslaten, dat hij je geblokkeerd heeft zegt genoeg. Als je hem nu nog achterna gaat zitten met belletjes, smsjes, mailtjes of wat dan ook word je alleen maar gekwetst. Je kunt je beter richten op relaties, al dan niet romantische, waar je wel voldoening uit kunt halen.
|
Loslaten.
Hij heeft al een keer gezegd niet mee uit te willen en nu heeft hij je geblocked, dus dat geeft aan dat hij geen contact met je wil. Hem nu nog een keer mee uit proberen te vragen, daarmee doe je jezelf alleen maar onnodig veel pijn. |
Loslaten, hoe vervelend dat ook is..
Want hij heeft van zijn kant duidelijk aangegeven dat hij niets wil.. En als jij hem achterna gaat zitten gaat dat alleen maar averechts werken.. helaas |
Citaat:
|
Loslaten, hij heeft geen behoefte meer aan je aandacht.
Jammer maar waar. |
Citaat:
|
Juist. Als iemand niet eens een vriendschappelijk avondje wil stappen vindt hij het waarschijnlijk niet eens leuk om bij je te zijn. Die opmerking dat hij jou ook wel leuk vond was waarschijnlijk ingegeven door de behoefte je niet nodeloos te kwetsen. So get over it.
|
loslaten
|
Leuk dat iedereen roept: loslaten..
Maar hoe doe je dat?? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk ook niet dat als je met iemand in je kop zit je echt open staat voor andere relaties? Of ben ik nu gewoon aan t zeiken? :D |
hij heeft je geblokkeerd zei je? Dat betekent dus hem vergeten.
|
Als ik jou was zou ik hem lekker laten gaan, aangezien hij je geblokkeerd heeft op msn lijkt het mij dat het wel duidelijk is dat hij je niet meer wilt spreken en dat hij niet zit te wachten op contact met je.
:s |
Citaat:
Ik denk dat als je die persoon niet tot nauwelijks meer spreekt, het gevoel vanzelf minder wordt en je langzaam minder behoefte naar het contact hebt |
Citaat:
|
Hou gewoon op met achter hem aanlopen. Klinkt alsof het moeilijk is maar zet jezelf er gewoon toe hem niet te smsen, mailen of wat dan ook. Misschien duurt het 1 week, misschien 3 en misschien 3 maanden of een half jaar, maar op den duur zal je merken dat je minder met hem bezig zal gaan.
Buiten dat, spreek meer met je vriendinnen af, ga uit en hou je bezig met andere jongens. Misschien (en waarschijnlijk) zijn die, zeker in het begin, allemaal toch niet zo leuk als "die van jou" maar het is al belangrijk dat je doorhebt dat er meer vissen in de zee zijn. |
Citaat:
Maarja net als wat Loontjuh zegt. Loslaten gaat ook niet 1,2,3. |
wrom heeft hij je eiglijk geblokkeerd.. heb je een idee wrom?
|
Loslaten is wel erg makkelijk inderdaad.. ook al zou het misschien het beste zijn.
Een jongen waar ik ook helemaal gek op ben (nog steeds.. al ongeveer 3 jaar :( ) heeft mij ook niet toegevoegd bij msn toen ik hem wel had toegevoegd. Maar toch, we zijn alweer een tijdje verder en ik weet verdomde goed dat ik hem gekwetst heb. Dus mss was het uit boosheid? Ik weet het ook niet.. Maar ik kan hem echt niet loslaten, dus wat dat betreft snap ik de ts echt goed.. maar toch proberen idd om wat lol te hebben en zoveel mogelijk open staan voor andere mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |