![]() |
Benen?
Ok, dit gaat heel dom klinken, maar ik hoop toch op serieuze reacties...
Mijn vriendin en ik hebben nu ruim een maand. Het gaat echt super goed tussen ons, heb in deze maand meer plezier met haar gehad, en meer voor haar gevoeld dat mijn vorige vriendin waar ik 8 maanden wat mee had... Ik voel ook dat wij binnenkort seks zullen hebben. Tot nu toe nog niks gebeurt, maar we gaan iedere keer dat we bij elkaar zijn, een stapje verder. Was eerste gewoon omhelzen en zoenen, daarna bij haar kont, daarna legde ze mijn hand op haar borst enz... Vandaag was ze weer hier, toen pakte zijn mijn hand en legde ze opeens op haar been. Vervolgens haalt ze haar broekspijp een beetje omhoog, samen met mijn hand. Nu vraag ik mij af... waarom dat been? Iemand enig idee waarom ze dat deed? Kweet het, hele domme vraag, maar ben toch eigenlijk wel heel erg benieuwd :bloos: |
Mwoah, ze zal er vast geen uren over nagedacht hebben. Zoek er maar niet te veel achter.
|
idd, t is niet een of andere code, ofzo
|
Aangevend dat je al best een stapje verder mag gaan? Misschien is het gewoon eens tijd om het haar zelf te vragen/het er met haar over te hebben:);)
|
Lijkt me ook dat ze zoiets bedoeld ja. En het advies hierboven sluit ik me bij aan: vraag het haar, niet ons :p :D
|
Als ze je hand op haar been legt betekend dat dat ze je een eikel vindt, dat je dat niet weer. Algemeen bekend toch, dacht ik zo.
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
waar op haar been? bovenbeen? onder dr knie?
|
Vanaf de enkel naar boven, tot aan haar knieholte
*Vanaf daar ging de broek niet verder omhoog...* |
misschien wilde ze wel laten voelen dat ze haar benen net geschoren heeft :p
|
Hmm, duurde het daarom zo lang voordat ze bij me was? ;)
|
zou kunnen :p...
als ze verder wil lijkt t me logischer als ze je hand op haar bovenbeen richting haar kruis beweegt maar dat ben ik dan he :p |
dat betekent dat ze wil neuken :o
|
Aan de reacties hier heb je dus ook niet veel ;) maarja ik ga ook maar mee dat het gewoon handeling is, zonder code oid. Maar idd misschien dat ze je wil laten weten dat ze gewoon steeds iets verder wil gaan?
|
ik denk dat ze gewoon zin had dat je aan haar 'blote' lichaam zat, jou vel op haar vel. en waarom dan niet een been. betekend niet gelijk dat ze seks wil trouwens lijkt mij
|
Dat is geheimschrift, ze is vast een spion bij de Duitsers, maar kan niet vrijuit praten. Daarom gebruikt ze code's en signalen om de boodschap toch door te geven. Dat ze zo over haar been ging betekend waarschijnlijk de letter 'i' En dan krijg je volgende keer weer een letter, zo kan ze handig geheime berichten doorgeven, zodat de Duitsers Limburg en Noord-Brabant niet te pakken krijgen.
(y) |
misschien wilde ze je laten zien dat ze haar benen had geschoren :o
|
Citaat:
|
Citaat:
(ooit van sarcasme gehoord?) :) |
Citaat:
|
tja.. zelf schreeuw ik altijd gewoon heel hard: KIJK! VOEL EENS HOE GLAD!
misshcien bedoelde ze dat.. :o |
Citaat:
|
Ze wil dat je haar penetreert in de knieholte denk ik :P
Nee ik denk dat ze uitgekleed wou worden :) |
Hee ik weet wat! Vraag het haar! :cool:
|
mss vindt ze het gewoon fijn als je haar benen streelt. Of ze wilde laten merken dat ze verder wil. Meer dan dat zou ik er niet achter zoeken :p
|
Lijkt mij een prima aanleiding voor een potje vingerverven.
|
keihard naaien
|
Citaat:
|
Advies van Dr arP
STOP MET HET PROBEREN VROUWEN TE BEGRIJPEN het lukt je niet :P verder achja ik zou het niet weten vooral op de enkel is nou niet iets wat ik dagelijks zie :P |
ze had jeuk, maar wou haar nagels niet scheuren
|
What's on a womans mind?
Ja jongen, je kunt beter een muis de Nederlandse taal proberen te leren dan een vrouw proberen te begrijpen. Als een vrouw iets onbegrijpelijks doet is het vast vrouwelijke intuïtie (da's een mooi woord voor dommigheid) en moet je het zo snel mogelijk proberen te vergeten. Je negeert het en je komt erachter wat ze bedoelde zodra je ruzie met haar hebt. Dan gaat ze dit tegen je gebruiken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |