![]() |
Boter op je brood?
Eten jullie wel of geen boter/margarine/halvarine op je brood?
|
Ik doe geen boter op mijn brood. Behalve als ik hagelslag op mijn brood heb dan doe ik er wel boter op.
|
Ik doe bijna altijd wel margarine op mn brood.. Gewoon omdat ik dat lekkerder vind dan zonder..
En dan schijnt het ook nog gezond voor je te zijn... helemaal goed dus!! :D |
wel
|
Nooit...
|
Alleen met hagelslag.
|
Ik doe nooit boter op mijn brood. Ik vind het niet echt lekker en het voegt vind ik ook niet echt iets toe.
|
Altijd
Ik vind mensen die geen boter op hun brood doen dan ook raar. In mijn ogen hoort het er bij :) Ben niet anders gewend. Ohja ik eet altijd margarine, halvarine is vies :o |
Alleen met hagelslag, maar dat eet ik nooit meer en dat is praktisch
en met runderrookvlees, maar dan vind ik het echt lekker. |
Ik eet alleen boter op mijn brood bij hagelslag, verder vind ik het vies in combinatie met beleg. Ik weet wel dat het gezond is maar ik eet bijvoorbeeld wel ontbijtkoek met boter of crackers met boter dus ik krijg het wel binnen maar niet via mijn brood.
|
Altijd! Heerlijk! Altijd Zonnepond of anders roomboter (de rest vind ik dan weer niet zo heel erg lekker)
|
Met boter, behalve als ik smeerkaas, smeerworst en dat soort dingen op me brood doe.
|
Ik eet altijd margarine op brood behalve met smeersels, vind het eigenlijk vrij normaal. Zijn er ook mensen die boter bij bijv. jam op brood doen?
|
Bij strooidingen wel, gewoon wat er voorhanden is; meestal halvarine of roomboter, en bij ham, kipfilet en stroop soms, maar dan alleen roomboter.
|
alleen blue band dieet (geloof ik, iets van light boter ofzo) als ik hagelslag op mn brood heb... als ik bij iemand anders ben en ik wil hagelslag, wordt het ook nog wel eens gewone boter.
als mijn moeder mijn brood smeert als ik naar school moet en ik heel erg op moet schieten om de bus te halen, heb ik altijd boter op mijn brood, onder het motto van 'is goed voor je'. Zelf doe het het bijna nooit op brood, alleen dus meestal wel bij hagelslag, anders wordt het zo'n rotzooi. Ik vind het onzinnig om boter op brood te doen en bij plakspul zoals jam vind ik het ontzettend smerig. Roomboter vind ik al helemaal niet lekker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms.
|
Wel tenzij ik smeerkaas heb, en dan magarine en soms roomboter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blue Band, op elke boterham (behalve met pasta's).
|
ik doe altijd halvarine op brood
|
Blue-band-goede-start. Op elke boterham dikke lagen, zij het op een hartige boterham iets minder dan bij een zoete.
|
Nee, geen boter ofzo.....Vet.....niet lekker......geef mijn portie maar aan een ander.
|
Nee, absoluut smerig!
|
moet eigenlijk aan The Shavers denken: "Halvarine GATVERDAMME"
maar ontopic, nee ik hoef geen boter op mn brood. En als ik iets van hagelslag eet pers ik het brood gewoon verder samen dat het wel moet blijven zitten |
Meestal wel, alleen niet als ik een smeerseltje erop doe (chocoladepasta, pindakaas, smeerkaas etc.)
|
Ja, veeeel (y)
|
jawel. Met sommige "smeerdingen" doe ik t niet. Met pindakaas bijv. niet, maar met jam weer wel.
Met kaas doe ik t soms, maar meestal niet. |
nee, gatver.
en als ik persé hagelslag op m'n brood wil dan doe ik er wel duo penotti onder. |
Geen boter, gadverdamme. Vind het helemaal niet lekker. Het zit in de familie, want mijn pa en mijn zusje hoeven ook geen boter.
|
Ik doe áltijd boter erop :P
ook bij smeerdingen als jam enzo ik vind het echt vies als je alleen jam erop doet, dan trekt het er helemaal in enzo :S ooh een geroosterde boterham met boter en vlokken ofzo is echt heeeerlijk :P dan smelt de boter helemaal :):):) |
Nee, bah. Ik moet vaak kokhalzen van de geur alleen al...
|
Citaat:
Ik eet dus nooit boter :) |
Ik doe nooit boter op brood. Denk er verder ook helemaal niet over na.
Behalve kruidenboter, maar dan doe ik er verder geen beleg op. |
Soms wel, soms niet. Als ik het wel doe een heel dun laagje.
|
Citaat:
|
Nooit.
|
neej nooit boter op mn brood....isz héél errug vies:S:S :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja meestal wel :)
|
Citaat:
|
Altijd halvarine.
|
Nee vrijwel nooit. Alleen als ik hagelslag op brood eet, en dat komt misschien 2 keer per jaar voor. En heel soms roomboter met kaas ofzo, maar ook dat bijna nooit.
|
Alleen als het erop moet plakken, zoals hagelslag. Maar ik eet nooit hagelslag, dus doe ik er geen boter op.
Wel op suikerbrood trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |