![]() |
[idm,avantgarde,jazz,prut] Ulver - Blood Inside
http://www.jester-records.com/releases_sub.php?ID=39
iedereen die ook maar een beetje van muziek houdt moet dit ff tjekken. Album komt in april uit en is nu al contender voor plaat van het jaar op basis van die snippets. LUISTEREN!! |
Klinkt wel hip op zich.
|
Overigens moet je niet in de stemming zijn om energieke muziek of zo te horen.
Wel apart, moet je van houden, ik hou hier wel van in bepaalde gelegenheden. |
BLACK FUCKING METAL \m/ :mad:
Eh, ja. Ik ga het thuis eens luistern :P |
Ulver is mijn favo drug
|
Heb gewoon maar even het eerste nummer opgezet, erg fijn (y)
ondertussen nummer 2 ook gehoord, goede muziek :) |
Pas Svidd Neger nog aangeschaft, ben benieuwd hiernaar
|
Citaat:
Hoe laat is morgen die film? Want ik moet koken hier. |
Citaat:
oh, fuck. kunnen we die nog verplaatsen, ik heb ook al een date met mijn m00dr |
Hm ja, klinkt allemaal weer erg tof allemaal :)
|
ik laad hem te zijner tijd wel omlaag (y)
|
Geef mij maar bergtatt of nattens madrigal
maar ts mag natuurlijk altijd een nummertje sturen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IDM/Jazz tegenwoordig ? Interessant..
|
Lol..
|
Citaat:
|
Eigenlijk klinkt het ook best uniek, hoewel ik het toch vooral dat ambient vindt dat bm-ers er graag naast hun metal bijmaken. Ik moet zeggen dat de kwaliteit ervan wel een stuk beter is. Zal het in de gaten houden (:
|
Citaat:
Als je kijkt naar Vinterriket, dan kan je spreken van een bijproject of bm-gerelateerd ding, maar Ulver staat daar zolangzamerhand los van imho. Het heeft trouwens wel degelijk idm invloeden, net als jazz/blues/opera/klassiek/folk/droning/noise/trip hop/andere expirimentele invloeden. die idm is (volgensmij) te horen in het laatse nummer van Lyckantropen, en wel meerdere nummers. De rest is een kwestie van luisteren en analyseren. |
Ik heb Ulver trouwens nooit echt een BM-band gevonden, maar dat komt omdat ik de black van hun altijd gewoon bagger vond (en vind by the by). Daarom kan ik de shizzle van tegenwoordig ook niet zien als een side-project oid.
|
Gewoon weer blind kopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |