![]() |
Oprah
Ik zat net naar Oprah te kijken en daar was een 15jarig meisje dat onwijs mooi kon zingen, Renee Olstead, damn ik ben echt onder de indruk. Iemand het gezien?
|
Niet gezien
*zapt* Ik ben ook te laat ben ik bang, ik zie nu alleen maar kleding en nieuwe trends. |
Herhaling. (n)
|
http://www.ndr2.de/musik/albumtipps/..._cover_240.jpg
ze lijkt echt wel ouder dan 15 :eek: |
gezien
Die stem, klonk niet als een meisje van 15, maar twas wel (y) |
Nope, niet gezien...
Maar Oprah is altijd wel leuk :p |
Citaat:
|
Oprah (y)
Ik erger me soms wel aan haar, maar ik vind wel dat ze soms een leuk programma heeft en ik vind het leuk dat ze zoveel dingen weggeeft (of weg laat geven). |
Ja ik heb t gezien. Ik ga ff die cd downloaden.
|
Citaat:
|
oprah ruleert
|
Citaat:
|
Oprah.. als je de gillende vrouwen in de zaal wegdenkt vind ik het een goed programma. Ze maakt veel onderwerpen bespreekbaar en de reportages vind ik ontzettend goed. Af en toe wel eens een traantje gelaten bij sommige docu's.:)
|
Niet gezien, ken dat meisje al wel... Idd wel leuke muziek, en ze kan goed zingen. Oprah is altijd erg leuk vooral wanneer ze auto's en dergelijke gaat weggeven en dat hele publiek alleen maar hysterisch staat te gillen gedurende de uitzending...... :D
|
ik moet regelmatig huilen bij oprah eigenlijk :o
|
Oprah stinkt :)
|
Heb het gister gezien, dat meisje had trouwens lelijke lippenstift op :s ze zat btw helemaal dichtgeplamuurd zeg.
Maar soms vind ik Oprah nog wel kunnen, alleen praat ze te veel mee met haar gasten. |
Ja, echt maanden geleden gezien. Alles blijft hier herhaald worden..
Ik vond haar trouwens ook wel extreem mooi zingen. (y) |
Oprah<3
|
Ook gezien. Kon goed zingen, maar zag er absoluut niet als uit 15.
|
Citaat:
|
doet me een beetje aan nicole kidman denken qua uiterlijk dan
|
ze is lelijk.. wel mooi gezongen maar niet mijn stijl..
en ff btw: oprah = top |
Als je dat al lelijk vind... Ik vond de kleren die ze droeg bij Oprah wel wat hoerig, maar als je andere foto's van haar bekijkt is ze toch stukken mooier, vind ik.
|
Citaat:
|
Als je die gestooooorde amerikanen weglaat is het wel een tof programma met leuke onderwerpen.
Laatst ging het over 30 vrouwen in 30 culturen van 30 jaar oid, erg boeiend (y) |
Citaat:
|
Oprah for president!
|
Citaat:
Maar Oprah= (y) :D Ze maakt een leuk programma! |
ik vind oprah een mannenhater en een pot :nono:
|
zij kan voor wereldvrede zorgen :o
|
Citaat:
|
ja ze is sexueel misbuikt door haar oom
|
Vandaag waren er mensen die met een doodsimpel idee een gat in de markt gevonden hadden en zo miljonair werden (y)
Maar goed, deze aflevering heb ik ook al een keer eerder gezien. Het zijn geloof ik herhalingen van herhalingen :D Anyways, Oprah = (y) (op die gillende wijven na dan). |
Vandaag was opzich wel een leuke aflevering
|
hahaha die beren.. "That's sooo cute!"
|
Citaat:
|
zo kut dat het niet meer snachts wordt uitgezonden :P
|
Citaat:
ik heb bij oprah wel altijd een beetje de indruk dat ze het erger vindt als een zwarte vrouw wordt beroofd/verkracht/vermoord dan wanneer dat gebeurt met een blanke vrouw... en als een zwarte vrouw iets bereikt dan is dat altijd veel beter dan wanneer een blanke vrouw datzelfde bereikt... maar ja, de apartheid is niet bepaald verdwenen in de vs... |
|
Citaat:
|
ik vind haar helemaal geen 15 lijken :| eerder 25 en wat is er mis met die voeten? :confused:
|
Citaat:
Verder kijk ik graag naar Oprah. :o Vooral als er bekende mensen zijn.(y) |
Oprah is inderdaad leuk. Dat Angel Network wat ze heeft opgezet vind ik ook een goeie zaak (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |