![]() |
Ik in de menigte
Laat alles van me los
Ik in de menigte Als individu Me willen loskoppelen van de rest Alleen verder gaan Mijn hoofd afgewend Mijn ogen recht op iets Maar eigenlijk ook weer niet Op de achtergrond melodische klanken Het geheel vormt een prettig gehoor Amelie – comptine d’ une autre ete Toeval ? nee eigenlijk niet Mijn verslaving is groot Telkens weer Met de zon in mijn gezicht Opnieuw in gedachten verzonken Ditmaal optimistisch Twijfels over kwaliteiten Zijn er en zullen blijven Vraag wie ik ben Blijft onbeantwoord Maar niet meer van toepassing Gecompliceerd en complex denken Ergens vervelend Wel een toon van intellectueel niveau Dingen tijd geven Laten wennen Misschien is de situatie Nu niet wat ik wil dat hij is Het kan altijd beter en altijd slechter Jezelf vergelijken met andere Is goed Tot op zekere hoogte Jezelf willen zien als iets anders Is goed Tot op zekere hoogte Ik moet mezelf niet kwijtraken Verliezen in de menigte Keuzes maak ik voor mezelf Sta erachter De vriendin waarbij ik alles kwijt kan En een goed weerwoord voor me heeft Ontbreekt misschien nu Maar kom ik nog wel tegen Langzaam vind ik mijn weg Door de menigte Als individu En laat de rest voor wat ze zijn |
Oja, of je even je mening wilde geven haha. Ik zat een tijd met mezelf in de knoop en dit was min of meer mijn conclusie. :)
|
HAHAHAHAAHAHAHA ik zal maar nix zeggen
|
Citaat:
Pluis737, ik vind je gedicht te verhalend. Je vertelt dingen erg uitgebreid, welke op zich ook wel goed is (weergeeft een bepaald analytisch vermogen :)), maar je zou kunnen proberen meer met woorden en zinnen te spelen. Met het Franse Amelie – comptine d’ une autre ete zou je naar mijn mening bijvoorbeeld veel meer kunnen doen. Ik zou persoonlijk niet te veel kreten als Jezelf vergelijken met andere Is goed Tot op zekere hoogte gebruiken. Dat komt zo moralistisch over, daar krijg ik het een beetje benauwd van. Maar dat is zoals ik al zei geheel persoonlijk. Ik vind dus dat je wat creatiever zou kunnen zijn, maar ik zie hier wel mogelijkheden in. Bepaalde zinnen zijn goed gevonden en ook de herhaling van de eerste strofe in de laatste strofe vind ik een goed idee. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |