![]() |
Hoe LANG duurt bij jullie een orgasme?
Bij mij iets van 5 seconden :D
|
Verschilt per keer... De ene keer is ie zo voorbij, de andere keer kan ik er vrij lang in blijven hangen. Maar heb het nooit bijgehouden haha :D
|
het eigenlijke orgasme zo'n 4-7 seconden. Maar ik kan nog wel een halve minuut af en toe een naschokje van 1 seconde hebben.
|
Staat mij iets van bij dat de gemiddelde lengte voor vrouwen op zo'n 4-6 seconden ligt, bij mannen op 3-5 seconden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 seconde ofzw, geen idee.. geen tijd om te timen;)
|
Hmm denk 5 sec. Maar soms kan ik er idd wat langer in blijven hangen.
|
Waar slaat dat eeuwige gekreun dan soms op, in films ? (;
Mja, gewoon een paar seconden. |
Het schijnt dat je met van die bepaalde technieken je soms wel een half uur in een orgasme kan blijven hangen (ook als man)
|
Citaat:
|
Ik geloof niet dat ik dat ooit getimed heb. Gewoon een paar seconden denk ik.
|
varieerd echt van 0.2 to 5 seconden
|
Citaat:
|
Samentrekkingen iets langer dan het gevoel zelf. Nooit getimed (logisch).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neehee, zo werkt dat niet :p, zou wat zijn zeg. Ik geloof dat je dan geestelijk de staat van een orgasme bereikt ofzo, of dat je op het hoogtepuntblijft staan (ik weet niet hoe het met jou zit, maar de paar seconden voordat er spuitwerk aan te pas komt is toch wel het lekkerst)
|
ik denk dat er dan een heleboel mannetjes naar de EHBO komen voor bepaalde uitdroging:o
|
Citaat:
|
idd iets van 4 tot 8 seconden ofsow,... soms duurt het langer, dan komt het meer in vlagen, soms komt het in een keer goed los.... langer vind ik meestal wel fijner...
|
Ik denk bij mij ook iets van een 5 seconden, met elke seconde een kleine samentrekking 'daaronder'. Na het randjesfietsen heb ik langere, diepe samentrekkingen, waardoor het orgasme uiteraard ook een stuk langer duurt (en beter aanvoelt).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik time niet, maar ik gok ook op een paar seconden, net als de meerderheid hier.
|
Tijdens een orgasme heb ik wel iets anders te doen dan tellen hoe lang het duurt.... :D Maar ik weet wel dat orgasmen bij varkens een half uur duren!!
*jaloers* |
5 seconden 'echt' hevig zeg maar, daarna ebt t langzaam weg.. en als ik alleen ben val ik dan echt relaxxxt in slaap :D
|
Citaat:
|
Citaat:
edit; oh dat zei iemand anders ook al :o |
5-10 seconden
soms weeig warm 'kloppend'gevoel blijft wel langer. |
Het orgasme duurt maar een paar seconden, maar de prikkeling erna kan bij mij nog wel even duren.
|
Paar seconden
|
Voor het lezen van de reacties: seconde of 7?
Na het lezen: misschien iets korter... :s Of bij mij duurt het gewoon bovengemiddeld lang. |
Maar t duurt altijd te kort :P
|
ik time het niet, maar duurt een aantal seconden. ik denk ook niet dat een orgasme van een half uur echt super is, dat is gewoon té zwaar! 1 minuut is nog tot daar aan toe, maar een half uur is wel errug lang!
ik had via via gehoord over een meisje dat een orgasme had en daarbij helemaal ineen kromp en een kreet slaakte alsof ze werd geslagen met een kolenschop. daarna was ze een half uur lang helemaal van de kaart en zat ze heel wazig om zich heen te kijken vanaf de rand van het bed. is dat normaal? :s |
Citaat:
Ik beweeg alleen maar als een wilde en kijk alsof nou ja alsof ik klaarkom :P. Mja, als je www.beautifulagony.com hebt gezien vind je niks meer raar hoor :o |
bij mij ook een seconde of 5... maar het verschilt. ik wil wel reïncarneren als varken, die schijnen ook orgasmes van een half uur te hebben ;)
|
Citaat:
ontopic: bij mij een paar seconde ofzo |
ergens tussen de 3 en 10 seconden denk ik,
(ben nou niet bepaald aan eht tellen op dat moment, maar volgende keer zal ik eraan denken om 1 missisipi, 2 missisippi etc te doen) |
Citaat:
|
ze kom vanavond bij me slapen, ik zal wel een stopwatch meenemen. Verslag komt morgen :cool:
|
Ook bij mij duurt het daadwerkelijke orgasme een paar seconden. Ik blijf daarna echter nog wel een tijdje in een soort van 'roes' hangen.
|
ik denk 2 keer de helft
|
2 minuten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |