![]() |
schilderij
http://img136.exs.cx/img136/848/mens4gh.jpg
eerlijk kritiek graag! wat is er mis, wat vind je neit mooi etc.. groetjess |
Het heeft wel wat. :)
Mooie kleuren + compositie, cool dat het hoofd van het lichaam gaat. Kleine puntjes van kritiek: - de handtekening vind ik te aanwezig. - de witte lijn in het midden (waar het hoofd van het lichaam gaat zeg maar), vind ik ook niet echt passend. Je zou daar misschien nog een klein stukje geel kunnen maken. |
de kleuren kunnen beter gedekt zijn, tis behoorlijk flauw zo. Wel nice gemaakt verder. En wat zijn de maten?
|
40 bij 50, niet zo heel groot maar ik vind het goed zo.
de kleuren hoe kan ik dat denk je dan beter maken? |
Sorry ik vind het niks. Ik vind je kleurgebruik niet mooi (maar das o.a. kwestie van smaak..) En ik vind die vlakken op de achtergrond niet mooi, en hoe ze (niet)doorlopen achterlangs het hoofd vind ik ook niet mooi. Je hebt hier btw al eens eerder zon vlakkenachtergrondschilderij gepost, die vond ik geloof ik wel beter :) Het hoofd is btw best leuk uitgewerkt, qua verschillende vlakken / delen.
|
mhm ik heb vaker iets met vlakken...
thanx voor je kritiek! |
Citaat:
Misschien zou je nog wel wat kunnen doen aan de licht blauwe vlakken, die vallen een beetje uit de toon bij de rest. Verder vind ík het schilderij best goed hoor! |
het is meer licht groen maar door de flitser zie je dat nie zo goed..
ik weet niet echt WAT ik kan verandere hij hangt voorlopig ook aan de muur.. maar daarom post ik hem zodat ik ook wat adviesjes krijg en kritiek!!! thankss |
waarom groen? en niet rood of paars?
|
Citaat:
|
zit er een gedachte achter?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |