![]() |
Hoeveel tussenuren heb jij?
nou ben ik benieuwd hoeveel tussenuren jullie hebben! vertel!
ik had er eest 6, maar gelukkig door mijn nieuwe rooster nog maar 2! |
Eentje die ingeroosterd is, maar er valt ook regelmatig een les uit. Ben er wel blij mee :D
|
Ik vind tussenuren wel fijn hoor..
Bij mij op school heet dat Studiehuis of Kwt-uren (Keuzewerktijd) dan kan je in dat uur bijvoorbeeld een extra uur Engels nemen om huiswerk in te maken.. Ik heb er nu 3 in de week. En das fijn om huiswerk te maken (vind ik niet leuk maar dat moet daar..) :rolleyes: |
3 ingeroosterd. Eigenlijk heb ik er elke week 4, omdat LB-uur bijna altijd uitvalt. En verder nog de leraren die uitvallen.
Dus elke week minstens 4. |
Zeven in theorie, zes in de praktijk. Aan het begin van het jaar waren het er 11. En dan heb ik ongeveer het beste rooster van heel 6vwo.
|
6 blokken per week.
|
8½, waarvan 5 banduren (ik heb eigenlijk 6 banduren, maar eentje is opgevuld door een uur filosofie omdat er voor de rest nergens plek meer was in het rooster)
|
1 tussen uur ( maar ik heb 8 kwt uren :) )
|
Citaat:
|
Tja, het ligt er aan wat je tussenuren noemt op de Uni. :p
Maandag: 2¼ uur (vandaag had ik ook nog een eenmalige les op het einde van de middag, dat was nog eens 2¼ uur, maar de rest van de weken heb ik die les niet meer, dus dan tel ik dat maar niet mee :p ) Dinsdag, woensdag en vrijdag: 0 Donderdag: 1¼ uur Dus bij elkaar 3½ uur. :) |
3 tussenuren + iedere dag 1 flex-uur ( =een uur, waarin je een stempel moet halen, maar zelf mag weten wat je doet)
|
2 ofzo
maar dat komt omdat ik alle vakken heb :o |
geen :)
maar wel 7 kwt... |
Maar ééntje en in dat uur kan ik zelfs nog een les volgen, zodat ik eigenlijk géén tussenuren heb. :cool:
KWT-uren hebben wij niet bij ons. Haha. Wat is het toch fijn om een moeder te hebben die roostermaker is. :) |
damn lucky basterares :mad:
|
Ik heb 2 tussenuren in de week. :)
|
eerst 7 tussenuren per week (n) , op 1 dag zelfs 3
dat was echt klote nu hebben we een andere rooster en hebben we 6 of 5 tussenuren (nog veel) |
0
:p |
twee in mijn oude rooster
en in mijn nieuwe 10, maar dis zijn er nou 6 geworden waarvan 4 op een dag en maar 2 uur les. das gewoon te erg voor woorden. |
In mijn oude rooster 11, nu gelukkig nog maar 4. Maar omdat tekenen nu heel erg vaak uitvalt, heb ik er meestal 7.
|
3
maar ik heb wel heel veel 1,2,3e uren vrij achter elkaar _O_ |
Alles bij elkaar 5, maar 3 daarvan zijn pauzeuren. Dus eigenlijk 2.
|
3, 1 op maandag en 2 na elkaar op donderdag. En dat vind ik prima zo :)
|
Vorige kwartaal 5, nu 2. :)
|
geen, en weinig lesuitval, als er lesuitval is dan wordt dat opgelost door het geven van een soort van college les (bv. vorige week scheikunde hadden we een demo-practicum met de andere 4v klas ) of dubbele les in verschillende lokalen (4v1 in het ene lokaal + eerste half uur uitleg, 4v2 in het andere lokaal + tweede half uur uitleg)
Ik vind dat mijn school goed omgaat met tussenuren/uitval want het wordt zo min mogelijk ingepland en daarnaast proberen ze altijd iets te doen, de docenten zijn meestal wel flexibel :) |
In een week? 4 verplichte studiehuisuren + 2 tussenuurtjes...
|
3 en die vul ik in met zelfstudieuren die we moeten volgen, dus eigenlijk geen:)
|
0 + studieles wat nooit doorgaat
|
7 volgens mij.
met als hoogtepunt: op vrijdag 3 tussenuren en dan gym.. :/ komt omdat ik aan het begin van het jaar gewisseld ben naar een ander economie cluster, andere aardrijkskunde cluster én speciale engels les..wilde ik graag volgen, zucht. heb nu constant het 2e uur vrij terwijl ik in mijn oorspronkelijke rooster steeds de eerste 2 of 3 uur vrij had. ik doe trouwens e&m |
Iets van 10 ingeroosterde tussenuren, komt ook omdat ik niet alle vakken hoef te volgen.... maar t is wel irritant omdat ik vaak tot laat op school zit en uiteindelijk voor maar heel weinig lessen.
|
Nu nog 4, door wat schuiven. Waren er 7. Moet wel op achterlijk late tijden beginnen en dan ben ik weer dom laat thuis.
|
2, netjes :)
Ben wel blij dat wij geen kwt of flexuren ofzo hebben zeg, wat een onzin. |
0 :d
|
Wij hebben sowieso een kutschool met onze minimaal gemiddeld 30 uur per week. Dus als je maar 25 uur per week hebt aan lessen + tussenuren moet je nablijven... Wanneer je dat doet moet je zelf weten zolang het gemiddelde maar boven de 30 uur/week uitkomt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op mn oude rooster 6 tussenuren (waarvan 2 eerste uren). Maarr, mn nieuwe rooster nog maar 3 tussenuren (waarvan 1 eerste uur). Komt omdat ik deze periode nog een extra vak volg.
Vind mn rooster wel redelijk. Als ze nou alleen al die 8e uren eens afschaffen... En bij ons is een tussenuur gewoon een tussenuur, gewoon zelf weten wat je doet dus. |
Ik heb er 6, waarvan ik er 5 een z-uur moet maken. Dus er blijft er maar 1 over. Maar ik heb verder maar heel weinig les in vergelijking dus ik vind het wel best ^^
|
ik heb volgende periode maar 1 tussenuur! :D De vorige periodes, 7 en 11 vrije uren, waarvan op een dag 5 vrije uren, achterelkaar.
|
Officieel vier, maar vaak valt mentoruur uit en dan heb ik er drie. :)
|
1 tussenuur, 1 z-uur, 1 eerste uur.
|
nu nog maar 7 ingeroosterde tussenuren.. ( namelijk net een nieuw rooster gekregen die echt 100000x beter is dan de ouwe)
|
Citaat:
|
k heb 11 ingeroosterde 'olc-uren' ook een soort tussenuur, maar die zijn na de lessen, en je hoeft niet verplicht op school te blijven. Daardoor ben k elke donderdag vrij :D!
|
Citaat:
|
oude rooster 8, nu 2
waarvan je 7 lesuren in de week door moet brengen in een studieruimte, wat wij als klas met mentor dus afgeschaft hebben ;) |
Geen! Voorlopig ben ik er fijn vanaf.
|
6. bah. en dat 4 keer per week het 2e uur, dus eerst het eerste naar school, en dan meteen tussenuur. niet echt motiverend, eerlijk gezegd. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |