![]() |
Beck.
Ik gun ze een topic. En ze zijn bezig met een nieuw album, wat eind maart uit zal komen.
Citaat:
Sea Change vond ik een tegenvaller, met Paper Tiger als positieve topper. Echter zijn Odelay! en Mellow Gold nog steeds erg puik. Wat vinden jullie van Beck? |
ik snap niet waarom je 'ze' zegt, het is toch echt 1 gast meen ik ?
maargoed beck is idd geniaal, al ken ik niet alles. alleen odelay, en mutations. 1990s :cool: (y) + een of andere live set van flaming lips + beck. |
Odelay! is wel een goed album, de rest is niet super.
|
Ik houd wel van de stijl van beck, ik vind alleen niet alle liedjes leuk. de nieuwe cd heb ik nog niet geluisterd maar hoorde wel dat ie goed was...
|
die zou vorig jaar al uit komen
sea change heb ik ooit eens tussen de grabbelkoopjes uitgevist waar die thuishoort omg (n ) ík verwacht er niet veel van in ieder geval |
mutations <3333333
|
M'n vriendin was er fan van, ik ken volgens mij alleen Loser.
|
Citaat:
|
ja die maakte puike plaatjes
vroeger. |
Ik heb hem gezien op Pukkelpop 03 en ik vond hem maar saai. Die cover uit de film Eternal Sunshine Of The Spotless Mind is wel mooi, maar dat is een cover natuurlijk.
|
wat een hitsige site zeg (L) en ik ken alleen het album midnight vultures en zijn bekende hits. moet wat meer downen (y)
|
ja leuk. Hoewel ik hem niet zooooo erg volg.. Heb ook alleen mellow gold en de loser cd single. Maar luister de nieuwe albums altijd wel ff.
Toch wel weer benieuwd. |
Sexx Laws :cool:
|
Beck (y)
kent er iemand het live bass concert hall, Austin van Beck en the Flaming Lips? (y) |
Devil's Haircut! :evil:
Odelay! is cool |
:| oke ben ik nu fout
of is Beck van het nummer: I'm a loser, so why don't you kill me baby ?? |
Citaat:
|
Toffe site inderdaad, ben benieuwd of dat nieuwe album wat wordt.
|
Citaat:
ben benieuwd, ik verwacht sowieso iets meer upbeats na sea change. |
Citaat:
|
Ik ken ook alleen 'Loser', ik heb me er wel eens in proberen te verdiepen omdat mn pa Beck wel digt. Maar ik kan er niet echt warm of koud van worden, hoewel ik 'Mutations' dan wel weer n leuk album vind.
|
prachtige gitarist, met name wired en blow by blow :)
|
Vond het vroeger wel leuk, voor zover de nummers die ik kende. Ben benieuwd naar het nieuwe album
|
Voor eventueel geinteresseerden die niet kunnen wachten: de onafgewerkte versie is een week geleden gelekt.
|
Citaat:
|
En binnen. Ik vind het wel wat weg hebben van Odelay!, het klinkt in ieder geval een stuk beter dan Sea Change. (tot nu toe)
|
toch is jeff beck leuker :cool:
|
Het is toch Beckers? Lekkers, van Beckers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel relaxte muziek, dan zal ik het nieuwe album ook maar eens op windows draaien. :)
|
Citaat:
Ik ben er alleen maar blij mee, want ik vind Odelay een van de coolste platen ooit. |
Ik vind Thicke beter
|
Mwneh.
|
Citaat:
Maar Beck is gaaf. Ook live is ie erg goed te doen. Odelay is mijn favoriet. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Wat een homo.
|
hoorde laatst wat op radio, klonk wel aardig
|
ik hoorde dat ie nu chiptune dingen doet
|
concert gister was supervet (y)
|
Loser van Beck blijft goed
|
ik vind het wel leuk album, hij heeft zn oude stijl weer opgepakt :o
|
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg |
Ik vind de Broken Drum remix van BoC ok.
En de richards hairpiece remix van devils haircut. |
omg wat n lolbroeken :p :p :p :p :p
ik vind beck okey , meer niet. |
k ken alleen Girl om een of andere reden. Maar ik ken de kerel (het is toch een kerel?) al veel langer, alleen heb ik z'n muziek nog nooit gecheckt. :o
|
Heeft wel lekkere nummers ja.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |