![]() |
een vraag aan mensen die geneeskunde
hey hai,
ik wil graag een universiteit bezoeken. een dagje meelopen of zo. het moet wel een geneeskunde universiteit zijn. is het soms mogelijk op jou school om een dagje mee te lopen? kun je me dan mailen of zo: usluhalil@hotmail.com 3 meisjes uit onze klas willen ook geneeskunde studeren en ze willen graag meekomen, mag dat ook? met 4 personen dus. we kunnen ons misschien opslitsen in groepjes van 2. het maakt niet in welke stad de universiteit is alvast bedankt, groetjes, halil |
Aan welke universiteit zou je mee willen lopen?
Ik studeer geneeskunde in Rotterdam. Een keertje mee naar college kan altijd (met 400 man valt het niet op als er eentje extra is), maar naar vaardigheidsonderwijs is het wat moeilijker maar daar heb je ook weinig aan. Maar als je er echt over denkt om naar Rotterdam te gaan, dan is het ook wel leuk om het gebouw etc. te zien. Via Erasmus wordt er ook echt een meeloopdag georganiseerd, daarvoor wordt moet je wel geselecteerd worden. Wanneer dat is, en of je niet al te laat bent (ik geloof dat dat altijd in december gebeurd, en dat de meeloopdagen dan is februari of maart zijn), maar dat zou je even aan je decaan moeten vragen. |
S&S --> Studiekeuze
|
Ik studeer geneeskunde in Groningen. Hier kun je ook altijd wel bij een college erbij komen zitten; als je een dag met een student mee wil lopen, kun je dat regelen via je decaan, of via een student (die dan aan tutoren, practicaleiders etc kan vragen of je mee mag doen).
Met mij kun je beter niet meelopen, want ik mag alleen naar hoorcolleges :P |
ik zou graag naar Groningen of Utrecht gaan
|
Citaat:
|
ik belde vandaag naar de universiteit van utrecht en die vrouw was echt brutaal. ze zei nie je mag niet naar onze school komen , er is niks te zien. kan iemand me aub hiermee helpen, het maakt niet uit waar de universiteit is, als het maar geneeskunde universiteit.
alvast bedankt, groetjes, halil |
Vreemd? Ik ben eerstejaars geneeskunde in Utrecht en een tijdje geleden was er een bijeenkomst voor eerstejaars die wel een meeloper wilde hebben voor een dag. Het wordt bij ons dus zeker wel gedaan, alleen ik weet dus niet waar je dat zou moeten regelen. Ik heb mij daar dus niet voor opgegeven, dus verder weet ik er ook niets van.
Ik weet niet waar je heen hebt gebeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |