![]() |
een half jaar naar canada
ik weet dat er al een topic is over een jaar naar het buitenland, maar ik vroeg me af of er ook mensen zijn die dit gedaan hebben. ik wil heel graag een half jaar (geen jaar, dat is te lang voor mij) naar canada, mede omdat mijn vader daar is geboren. maar ook omdat het mij erg leuk lijkt.
ik heb gehoord dat in canada het niveau van onderwijs wat hoger ligt dan in amerika, is dit zo? over de hoge prijs zal ik het niet hebben, dit regel ik zelf :p |
--> contact gezocht???
|
Kijk eens op www.travelactive.nl daar krijg je alle informatie en je kunt op het forum praten met andere canada reizigers.
|
Weet niet of het hoger ligt dan in Amerika... maar je zult er misschien goed aan doen wat meer cursusjes Engels te volgen voordat je daar heen gaat... dat wil wel eens beter helpen om je meer verstaanbaar te maken (tenzij je denkt dat het Engels dat je nu alleen op je middelbare school krijgt voldoende is ;) )
|
bedankt voor jullie reacties! ik ben druk bezig het te regelen.
|
Mijn zus is voor een half jaar geweest naar Bisshops university in Canada. Ze vond het heel leuk enzo en ze verbleef op de campus van de school zelf.
De professoren zijn daar veel lexater dan hier. En de studenten waren vriendelijk enzo... aanrader dus (y) |
Citaat:
Is echt gemakkelijk doenbaar. Je dwingt jezelf daar wel om anderen te verstaan en jezelf verstaanbaar te maken gewoon omdat je geen andere keus hebt. |
Citaat:
|
Ik ben ook 15 en veel mensen die even oud zijn als ik kunnen gewoon een normaal gesprek houden in het engels. De mensen die ik ken iig wel.
|
Citaat:
|
Wil mevrouw Breezer misschien iets beter onderbouwen? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |