![]() |
GEZ: Kamer in Zwolle
Hoi allemaal,
Als het goed is begin ik volgend jaar aan mijn studie in Zwolle (Windesheim). Nou ben ik dus al op zoek naar een kamer,ik zit al op kamernet enzo, maar om de kans te vergroten het leek me ook een goed idee om hier een oproepje te plaatsen :). Ik zoek dus in kamer in Zwolle, het liefst geen kleine, +15mē of groter als het even kan, andere kamers zullen natuurlijk ook bekeken worden. Dus ken jij/ben jij iemand die dit jaar klaar is met zijn/haar opleiding en komt jouw kamer vrij, mail of pm me dan ff! |
Probeer eens contact op te nemen met krakers. Ergens vlakbij het Koewegje (kleine weg achter Bagijnesingel) is een kraakpand waar nog ruimte is als ik het goed heb. Dat zit in de buurt van de nieuwe locatie van Artez en als ik het goed heb begrepen zit een deel van die krakers ook op Artez.
Verder kun je nog wat proberen uit te zoeken over Blekerswegje 5. Daar woonde ik zo'n 4 jaar geleden en sindsdien zit er iemand anti-kraak in, maar misschien dat jij er ook in. Dit is wel duurder dan kraken en bovendien meestal tegen wat minder gunstige uitzettijden (6 weken voor krakers, 2 weken vor anti-kraak, geloof ik). Als je niet (anti-)kraak wil wonen, dan weet ik niets voor je, maar als noodoplossing is dit misschien wel geschikt. Guinevere |
je kan ook voor Kampen kiezen.
10 min met de trein van zwolle en dan nog vijf min lopen naar windesheim. Het aanbod in Kampen is kleiner maar er is ook minder vraag |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |