![]() |
Niet merken wanneer hij klaarkomt...
Oké, ik heb sex gehad met verschillende jongens, en altijd kon ik precies merken wanneer hij klaarkwam. Vooral door zijn ogen, maar ook door hijgen, schokken enz. Maar met mijn nieuwe vriendje kan ik écht níet zeggen wanneer hij klaarkomt... :s Hij gaat daarna altijd nog even door, dat weet ik (want hij wordt dan al wat slapper) en hij komt ook zeker weten klaar. Maar ik vind dit best wel jammer, vooral omdat ik het juist altijd heel geil vind wanneer een jongen klaarkomt. Zijn er meer meiden die dit herkennen (en heb je het daar dan wel eens met hem over gehad?), of zijn er meer jongens die het zo 'sneaky' doen?
|
bij me vriend kan ik het meestal wel zien, maar soms gaat dat zo snel dat ik het nieteens doorheb...
|
Ik merk het door zijn kreunen, maar het is een fabeltje (denk ik) dat je 'm echt voelt komen in je lichaam...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar soms weet ik ook niet of ie is klaargekomen of niet... :confused: |
Heb het 1 keer gehad.. maar dat was meer omdat ik zelf ook op het hoogtepunt zowat zat en daardoor het gemist heb..
Maar verder merk ik het altijd goed aan zijn gezichtstrekken en gehijg/gekreun. |
Citaat:
|
Ik weet niet hoe lang je al met deze jongen samen bent, maar ik denk dat het voornamelijk wennen is?
In het begin kon ik t ook niet precies zeggen bij mijn ex, maar naarmate we langer bij elkaar waren leerde ik t meer herkennen aan kleinere dingen. En op een gegeven moment word je toch ook wat losser en vrijer in dingen en nu heb/had ik daar geen problemen meer mee om dat te 'herkennen'/merken/weten zeg maar. |
Citaat:
|
Misschien een idee om eens te vragen aan hem wanneer hij precies komt? Misschien kan hij het eens beter aangeven zodat je het moment leert herkennen.
Ik zelf heb het tot nu toe altijd gemerkt als hij klaarkwam. Meestal doordat je zijn penis dan voelt kloppen in je vagina. |
haha, ja heb ik ook weleens gehad, Vaak gaat hij namelijk gewoon door om mij te plezieren en ik weet dan wel dat er iets anders is zeg maar, dan vraag ik het en blijkt ie idd al te zijn jklaargekomen, hahaha. Maarja, heeft wel lachwekkende momenten opgeleverd.
Helemaal als ik zeg dat ie wat rustiger aan moet doen omdat ik nog niet helemaal zover ben, zeg maar, en hij op dat moment juist klaarkomt, haha.. hoezo Het moment bederven.... :p |
Citaat:
|
Ik kan het wel voelen, maar kreunen is duidelijker en leuker :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is denk ik idd wennen. Denk dat je na verloopt van tijd vanzelf dingen gaan opvallen waar je het aan kunt merken. Alle begin is moeilijk :)
|
ik merk het wel, mja als iemand opeens met zn volle gewicht op je neer ploft heb je dat wel door :P
|
ik voel t niet, ik zie t alleen. en dat is ook een prettig gezicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik merkte het ook niet altijd.. Soms deed ie het met opzet zodat we nog lang door konden gaan, maar meestal zag ik het aan hem en voelde het doordat ie schokte enzo en me steviger vastpakte..
|
Er zijn er genoeg waarvan je het niet merkt, het is dan wel handig geweest dat de eerste 'sneaky' was, je leert ervan :p
|
Ik ken trouwens weinig jongens die, nadat ze klaar zijn gekomen, nog doorgaan met de penetratie... Is de eikel dan niet veel te gevoelig daarvoor?
|
Citaat:
Nu ik er zo over nadenk is je eerste bed partner sowieso wel belangrijk om van te leren.. Ik ging een keer met een jongen naar bed waarvan zijn eerste vriendinnetje klaar kwam door alleen de penetratie... Dus hij dacht automatisch dat ik dat ook kon... (hij wist niet beter) Dat is dus best jammer eigenlijk... Heb hem dat wel verteld maar toch heeft wel even geduurd voordat ie doorhad dat voorspel voor mij wel belangrijk was (en hij dat ook daadwerkelijk ging doen..) (wel offtopic, maar het schoot me zo te binnen toen ik het las...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
herkenbaar, soms is het wel makkelijk, als je een uiterst igngewikkelde positie doet, die erg vermoeiend is, en je kunt goed aflezen wanener de persoon tegen zijn eind zit, dat het zware werk er ijna opzit ( als je de kramp voelt aankomen).
Bij jongens die gewoon, geen ene kik geven is dat moeilijker, en ook veel minder leuk. dus: JONGENS MAAK WAT GELUID! jullie zouden het toch ook niet leuk vinden als vrouwen dat niet deden? |
Citaat:
|
Ik vind het niet leuk als er geen geluid bij is.
Helaas heeft mijn vriend dat soms niet. Hij houdt zich dan in ofzoo :nono: |
voelen doe ik het niet, alleen je ziet en hoort het echt wel als ie komt ;)
|
Ik merk het ook niet echt aan mijn vriendje, het gebeurt maar heel soms dat het enigzins duidelijk is. Meestal vraag ik na een poosje als het wat rustiger wordt of hij al gekomen is. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik merk het hoe dan ook. Doordat ik het zie, voel of hoor.
|
Merk het altijd.
Ik kan het voelen, en sowieso merken aan hoe hij kijkt of aan de geluiden die hij maakt. |
Ik merk het ook altijd wel, maar bij sommigen bijna niet.
En dat vind ik ook altijd erg jammer, zo saai soms. Heb dan liever iemand die een feestje bouwt. |
mijn vriend zegt t altijd dus dan merk k t wel
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmz, hier sluit ik me bij aan (y) Is idd wel fijn ja! |
Citaat:
Dit is natuurlijk over het algemeen, maar op mij is het wel van toepassing. |
Ik merk het wel altijd wanneer hij klaarkomt. Lijkt me echt niet koel om een vriend te hebben die heel neutraal doet en kijkt als hij klaarkomt. Je moet er wel een beetje in meegaan :P Mijn vriend begint altijd te hijgen en te schokken idd..
|
Ik zie het aan zijn gezicht, hij kijkt me ook bijna altijd aan als hij klaarkomt. Bovendien roept hij vaak mijn naam :o.
|
Citaat:
|
Lijkt me leuk als je dezelfde naam hebt als je moeder en hij roept nogal hard :)
|
Ik merk het meestal heel duidelijk bij mijn vriend, aan zijn ademhaling, zijn bewegingen en meestal ploft ie dan ook volledig uitgeteld bovenop me :D Het gebeurt ook wel eens dat ik het niet merk maar dan merkt hij het zelf meestal ook pas heel laat maar dat is meestal alleen met aftrekken.
|
Citaat:
hij weet toch zeker wel precies wanneer ie klaarkomt? :s |
Citaat:
|
Als dat witte goedje eruit koekt komtie klaar.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |