![]() |
Wat heeft het forum jou opgeleverd?
Met andere woorden, wat heeft het forum aan jouw leven toegevoegd? Een verslaving, een sociaal leven, de vaardigheid om een sociaal leven te faken om hier stoer te doen, een volle MSN-lijst, een afschuw voor bepaalde politieke stromingen, een verbreding van je wereldbeeld, een bevestiging of ontkrachtiging van je intelligentie? Of iets anders?
Deel het met ons :) |
Helemaal niets. :(
|
Ik heb mijn incubator buddy terug gevonden :D
|
Ik denk uiteindelijk het feit dat ik beseft heb dat ik een erg gevoelige persoon ben die al jaren zijn gevoel verdrukt en dat niet de vrije loop kan laten en daardoor vlucht in zijn verstand. Een soort hergeboorte, ofzo.
|
een verslaving (y)
|
Tot nu toe niets noemenswaardigs
|
Allereerst een vriendje :)
Verder een verslaving, een vollere msn-lijst en bezigheidstherapie. |
Ik heb mijn hele leven aan het forum te danken natuurlijk. Hoera voor het forum. :cool:
|
een exvriend, wat leuke contacten, en vermaak...
|
Niks.
|
Citaat:
|
Dat valt nog best mee ;)
|
Citaat:
En het is hier altijd leuk. :) |
Het is hier helemaal niet leuk, dat probeer je jezelf alleen wijs te maken.
|
Een vriendje en een verslaving, maar ook een leuke bezigheid in een minder leuke periode.
|
Een vollere msnlijst, vermaak, vriendschappen etc.
En het belangrijkste: Het heeft meegehlopen aan het krijgen van een plaats via decentrale selectie (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bans, haatgevoelens die de forumbazen op me uiten..
Het is best leuk hier :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:p nietus
|
Lach niet man :p
|
ehm, minder verveling, paar msncontactjes
|
lagere cijfers (y)
|
Citaat:
|
mijn soulmaatje :cool:
|
Een vriend. Hoe ernstig.
|
Vrienden
Tijdverdrijf |
Citaat:
|
Ik ben veeeel beter bevriend geworden met Hodelahitie
Ik heb leuke mensjes leren kennen, waar ik leuke gesprekken mee heb (gehad) Een exvriend Een verslaving die overwonnen is Meer zelfvertrouwen als mensjes zeggen dat een verhaal van me goed is:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
teveel informatie over een heleboel
een extra msnlid |
[Het heeft mij een vermaakmiddel gegeven, enkele irl vrienden, een ietwat vollere msn-lijst (maar ook niet te veel, ik heb slechts 10 forummers er in staan waarvan ik er 9 wel eens/vaker gemeet heb) en ik heb er wel een aantal dingen van geleerd (bijvoorbeeld door psyg ben ik toch wel wat wijzer geworden)
|
Een gezellige tijdverdrijf en ben beter bevriend geraakt met Hasseltboy.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn muzieksmaak is met sprongen vooruitgegaan dankzij het muziektuig, mijn msnlijst is ongeveer 3 keer zo groot nu (CG levert zowaar af en toe iets nuttigs!!!) en een ontzettende egoboost (hoe/wat/waarom laat ik in het midden).
|
ehh.. toch wel enigszins een verslaving/bezigheidstherapie... en het is ook studieontwijkend gedrag, wat ik hier toon...
|
Citaat:
|
Een verslaving.
|
Citaat:
|
Lichtpaars.
|
Citaat:
Ik ga als Tofke!Nee, Jon! |
Citaat:
< 'Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?' > 'Nou, ehm, jaa..' |
Een fijn gevoel.
|
Nog meer sociale contacten, massale drukte op MSN, en voornamelijk ervaring.
Tijdverdrijf valt wel mee, ik kan ook wel een maand zonder forum :cool: (nouja, dat is ook niet helemaal waar. Ik ging mijn verslaving ergens anders zoeken :D) |
Nog helemaal niets want ik zit voor het eerst op dit
forum. Maar ik ben benieuwd. |
Een paar nieuwe contacten. En een goede tijdsbesteding als ik moe ben. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |