![]() |
Cool!
die film van theo van gogh, heb ik gister gezien met Rotterdam Film Festival
maar ik vind hem wel eenbeetje vaag. Ik versta die Marokkanen echt haast niet, en de filmtechnieken vond ik ook een beetje jammer.. iemand die deze film ook gezien heeft?? Wat vond jij ervan?? |
Vond m ook tegenvallen...
|
Ik vond vooral Johnny de Mol en Katja Schuurman slecht gecast (n) Neem daar dan ook wat onbekendere acteurs voor..
|
Hoe was Zalm in die film?
|
Citaat:
De film zelf vond ik uitzonderlijk slecht. Ik heb niemand op acteren kunnen ontdekken, en de film had ook niks om te boeien. |
Ik heb nu twee films van Van Gogh gezien en ik vond ze beide niet geweldig. Het zijn gewoonweg geen topfilms; wel goede verhalen, maar uiterst zwak gefilmd en gemonteerd. (om over het acteerwerk maar te spreken)
|
Spoiler
|
Thijs Römer! <333
|
Citaat:
|
Slechte film, vond er niks aan.
Alweer buitenlanders afschermen dat ze stelen, etc. En dan nog Jonny de Mol als een lijpo. NO FUCKING WAY. Vond hem niet zo geweldig, muziek was al helemaal fucked up. Ik vond hem zelf saai.! |
Vond hem ook matig. Dat constante gerap werdt heel irritant na een tijd.
Ik vond Theo van Gogh's 06/05 en Medea (de eerste 4 afleveringen tenminste) stukken beter. Citaat:
Ehh, spoilers? |
Zijn oude films zijn een stuk beter. Vooral 06 en Blind Date vond ik erg sterk.
|
Citaat:
|
hoe heet die gast die heletyd in de klas zit te beatboxen? hijs vet:D
|
nee ik vond het niks (N)
|
het is natuurlijk een 90-minuten durende reclamespot voor de Glen Mills school en ik vond het werken met "jochies van de straat" zeker wel geslaagd.
maar goed, vooral Johnnie en Katja halen de film sterk omlaag. zeer matige film... |
kut film imo
|
Citaat:
On-topic: aardige film, niet geweldig. Ik vond het verhaal wel ok, maar het is allemaal heel rommelig en ze zijn soms allemaal erg slecht te verstaan, ook de montage vond ik niet echt geweldig. Daarentegen vond ik de liedjes tijdens de film en het rappen en beatboxen van de acteurs goed. En idd Thijs Römer <333 :D !! |
Ik had er al niet veel goeds van verwacht, mede door de acteurs en actrices. Johnny de Mol is gewoon een lachertje en hij speelt dan zo'n rol? Dat kun je gewoon niet serieus nemen. Die figuranten waren ronduit irritant en je verstond er idd geen woord van. Slappe film.
|
Vind Thijs Romer eerlijk gezegd wat te geforceerd overkomen (kijk dan ook niet naar uiterlijk, dus misschien ligt het daaraan?).
Ook in Medea vind ik hem niet zo. Oh ja, Interview en baby blue en eerder genoemden, zijn zoveel beter(nou ja, interview is geen topfilm, maar erg boeiend), en dan dit misbaksel... *ziet eerste bericht nog eens* Waarom draait hij eigenlijk op het IFFR (n) ? |
Ik snap niet wat iedereen zo leuk aan Thijs Romer vindt (n)
En ik snap ook niet waarom hij altijd Katja Schuurman cast. Of misschien toch wel.. |
ik vond het idd heel vaag ook dat katja en johnny erin zaten.. johnny vond ik echt alles behalve geloofwaardig in de film. Het sloeg gewoon echt helemaal nergens op wat hij deed. Aardappels en wortels te eten :confused:
|
mm wat beantwoorden in ene weinig mensen mijn topic
nou ja jammer :( |
Wat wel lachen is, is dat Prof altijd met z'n appel kwam haha :D .
|
mm, ik heb deze film gewonnen met een prijsvraag, en ik he er wel een btje spijt van dat ik eraan meegedaan heb..
na een half uur kijken ben ik er al mee gestopt, ik vond het niks aan, slecht verstaanbaar en slecht verhaal. ach ja... :s |
Citaat:
en wortels en alles jammer dat Johnny de Mol dat speelde, sloeg echt helemaal nergens op!!! |
het ultieme babyface als bendeleider
mis-casting van de eerste orde |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |