![]() |
[GEZ] Creative Zen Micro
ik zoek een Creative Zen Micro.. wie heeft hem in de aanbieding?
|
Goh ja doe mij er dan ook maar 1 (y)
|
Die is nog te nieuw om nu te worden verkocht
Duifeltje heeft er een, maar ik denk niet dat die hem verkoopt |
Koop maar een mooie Zen Touch, daar heb je uiteindelijk meer aan. (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
En alsie dat wel een keertje doet is het ook de nostalgie van iets dat nog kan vastlopen. :cool: (y) |
Citaat:
Ik ben helemaal happy met mn Archos Gmini 400, lekker film kijken tijdens de les en ov-reizen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij isie pas 1 keer vast gelopen.. Ik heb em sinds de zomervakantie.. |
Citaat:
op zich is er niet zo veel mis met de Zen Touch. maar de Zen Micro staat inmiddels bekend om het leeglopen van de accu als ie niet aan is |
dus k kan beter de touch kope dan de micro?
hoeveel duurde is die touch? k vraag me af of het wel waard is voor mij, ik heb aan de Micro genoeg geheuge.. dus wat voor voordelen heeft de touch nog meer? |
op de site van de mediamarkt kon je um winnen... maar die ga ik al winnen :D
|
Citaat:
|
je hebt nu genoeg aan 5 gig. Dat had ik ook. Maar als je meer hebt kom je daar ook al snel overheen. Momenteel heb ik nog 6 gig vrij op mijn touch. En dan heb ik bijna alles al omgezet naar WMA@128 kbps.
Investeren doe je meestal maar 1x. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
20gb is erg handig als je niet te vaak het ding aan de pc wilt hoeven hangen om muziek te wisselen. bovendien valt er als je niet in de buurt van je collectie thuis bent toch nog veel kiezen :) ik heb zelf nogal (absurd) veel mp3's op mn pc staan, toch kom ik met 20gb een heel eind. als ik nu een 20gb speler moest kopen werd het weer de iriver h320. ik kan namelijk geen enkel nadeel opnoemen behalve dat de ipod een paar mm dunner is.. ok hij is duurder dan de zen touch (namelijk zo'n 75 euro meer), maar daar krijg je veel functionaliteit voor terug |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tsjah, als ze even duur zijn doe k die touch wel..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarja, hij doet et perfect hoor! Ik ben sowieso meestal tog nie sow rijk.......:P :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb op mijn 265mb geval alle liedjes erop staan die ik wil hebben dus vind ik het niet erg ik heb pas 39% gebruikt
|
Ik heb 3278 nummers compact in mijn broekzak, en ik vind dit nog meevallen.
|
Citaat:
|
tering hoe komen jullie aan zoveel muziek? Ik heb nu 2 gig en dat vind ik al veel :eek:
|
Citaat:
uiteindelijk kan ik er ook wel 6000 nummers op kwijt, maar dan staat ie ook wel erg vol. |
doe mee aan de prijsvraag op www.mediamarkt.nl, misschien win je m wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |