![]() |
conditietrainen in een team
Dat gingen we dus doen, gisteren. Maar de ene helft van het team heeft een conditie als een kat van 30, de andere helft een 'goede'. Dat ging dus niet zo heel erg lekker... Hoe doen jullie dat? Conditietrainen met het gehele team...
|
:confused:
Je hebt toch geen last van andere als je aan conditie traint, ook al doe je dat in team. Als je bv een bep. tijd gaat lopen, en je loopt uit op de rest, vermits je conditie beter is dan de andere, dan is dat toch zo... Boeie. Laat hen maar moeite doen om terug bij jou te komen. Het is wellus waar frustrerend als andere uitlopen op je, vind ik dan. Zeker als je zo uit blessure komt, dat kruipt in de benen. Maar om samen te blijven tijdens het lopen om je conditie te verbeteren of te onderhouden is onzin, dat gaat niet. Op die manier rem je een hele boel spelers, en maakt je er ook enkele kapot. |
Als je het terrein niet kent, of als je van A naar B gaat. het kwijtraken is dan nog tot daar aan toe, maar dat eindeloze gemekker... Krijg ik schietneigingen van,
|
kheb wel goeie trainningsschema's voor je als je wil(mijn vader is conditie trainer)
moet dan wel wat meer van je groep afweten. mail me maar als je geintresseerd bent |
Zit je op voetbal? Kan je toch ook rondjes om het veld gaan lopen?
Wij zaten vlak naast een atletiek (hoe schrijf je dat :confused: ) en op hun baan liepen we altijd. |
Conditie training heb ik nou nog nooit gehad. Vind het ook niet nodig. Ik beschik vind ik van mezelf over een goede conditie. Met gym moet je dan zo'n 12 minuten loop doen. En die loop ik altijd vrijgemakkelijk uit. Maar de sporten die ik doe heb je niet echt een goede conditie voor nodig. Bij tennis mag je om de 2 games gaan zitten en bij honkbal loop je een rondje en je mag gaan zitten. Daar is voornamelijk snelheid belangrijk en die heb ik in overvloed :D
|
Citaat:
mijn pa geeft óók training aan een aantal tennisclubs. ook bij tennis is conditietraining nie overbodig (maja geld voor elke sport als je het op een hoog level doet) |
Citaat:
2 vrienden van mij zitten ook op honkbal en die hoor ik altijd zeuren dat ze zoveel aan hun conditie trainen. Heb jij misschien een idee waarom ze dat dan doen als je het toch niet nodig hebt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |