![]() |
Voel jij je beter dan gister?
Gaat het vandaag beter met je dan gister?Of slechter? Net alsof ik geinteresseerd ben.
Ik voel me hetzelfde als gisteren. EDIT: oh ja, om dit topic nog enige waarde te geven ook graag de reden vermelden. |
Ik voel me beter dan gisteren :)
|
Citaat:
|
Ik voel me beter, gisteren vond ik het stom dat ik m'n OV kwijt ben geraakt, vandaag vind ik het iets minder stom.
|
Citaat:
omdat de tentamens erop zitten, omdat de herkansingen erop zitten, omdat het profielwerkstuk is ingeleverd, omdat de boekverslagen ingeleverd zijn :) (y) |
Jah, ik voel me een stuk beter. :D (y)
|
Ja, ik voel me beter dan gisteren, omdat ik toets heb ingehaald en goed cijfer terug had vandaag. Ik had het heel gezellig vandaag. Gisteren was stom en zat ik te lang op school voor mijn idee.
|
Beter, want ik heb school overleefd en nu is het 2 weken lang vakantie (y)
|
Slechter, gister had ik tenminste nog wat gedaan voor mijn examen en vandaag kan ik me er echt niet toe zetten. Heb al met al nog wel wat gedaan maar wel te weinig vind ik.
|
Ja, want ik heb vorige week iets stoms beleefd. :)
|
Citaat:
|
Nee, ik heb buikpijn... grrr....
|
Ik voel me slechter dan gister. Ben ziek geworden vandaag. En heb een 5,8 terug gekregen. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Het leven van een veganistische alto gaat niet over biologisch gekweekte rozen! |
Nee, er komt me toch een verkoudheid opzetten...
|
Citaat:
Nee, ik zag de hond van de buren door een raam naar buiten kijken, terwijl hij opgesloten zat en verlangde naar vrijheid, en nu ben ik depressief. ;) |
nee. ik snaai teveel, ik leef vandaag ongezond en mn moeilijkste tentamen moet nog komen.
|
Slechter, want gisteren had ik geen tekenexamen
|
Vandaag gaat even goed als gisteren. Of even slecht. Nee goed denk ik. Want gister was een relaxed dagje en vandaag lang & zwaar maar dat is weer gecompenseerd door fijne nieuwe aankopen. Wat het wel weer slechter maakt is dat ik zo'n gevoel heb dat mijn fiets vandaag gejat wordt op het station van Hilversum (n)
|
ik voel me precies hetzelfde als gisteren, ondanks dat ik vandaag 18 ben geworden (N)
|
Beter.. goede keuzes maken helpt altijd :)
|
Beter, omdat ik morgen eindelijk mijn toets Geschiedenis mag inhalen.
:cool: |
Ehum, aan de ene kant wel (beter cijfer dan verwacht) maar aan de andere kant juist niet (vriendin deed raar)
|
Citaat:
On-topic: Hetzelfde als mijn vorige post in dit topic. |
vanochtend had ik heel veel buikpijn omdat ik een proefwerk had
maar gisterenavond voelde ik me ook niet erg goed, nu voel ik me weer kut... hmm ik weet het niet :| |
beter want gister moest ik werken en vandaag niet :)
|
beter, want vandaag heb ik heel de avond voor mezelf en zijn we weer een dagje dichter bij het weekend.
|
ik voel me beter dan vandaag. Gister voelde ik me ziek zwak misselijk en overall schuldig... Toen heb ik mn LJ ondergekalkt en heel hard gejankt, en vandaag kon ik er weer om lachen :)
|
ik voel me 'net zo goed als gister :o
|
Beter. Niet in de laatste plaats omdat ik vandaag droog :eek: thuiskwam.
|
Citaat:
|
Gister was ik ziek, nu niet.
dus voel ik me nu beter. |
Citaat:
Punt. |
slechter, aangezien ik vanmorgen om vijf uur op ben gestaan om de hele dag voor school te moeten werken. Aangezien ik morgen twee deadlines heb
|
Citaat:
|
Nee :mad: :mad:
|
Citaat:
Slowchatten :nono: |
Nee, iets slechter. Want vandaag heb ik rugpijn en ik was vanmiddag misselijk doordat ik was vergeten te eten. En gisteren was dat niet zo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehh... slechter, heb echt onwijs hoofdpijn... kijk dr gewoon scheel van...:(ben ook nog steeds moe:(
maar ik had wel een 6.7 voor mijn tentamen gezondheidskunde:) |
k voel me wat beter. Eigenlijk weet ik t niet. Gisteren voelde ik me gewoon redelijk en vandaag voel ik me dan weer slecht en dan weer goed. Ach, ik voel me iig beter dan zondag. Toen had ik hoge koorts. Die is nu weg, maar ben vanochtend wel flauwgevallen. Naja. Ik merk t allemaal wel :)
|
Nee.
|
nee, want nu heb ik morgen een toets, en gister zou het nog 2 dagen duren :o
bovendien was vandaag een kutdag met ruzie met een vriendin. |
Beter. Vandaag heb ik leukere dingen gedaan/ga ik leukere dingen doen. :)
|
Beter.
|
ja en das ook niet zo moeilijk :D
|
Ja (y)
|
En is dat nou Lorelai in je avatar? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |