![]() |
Wie heeft altijd een speciaal plekje in jouw hart?
Nou, de titel zegt het al.
Wie zal jou altijd bijblijven als je oud en versleten uit het raam kijkt en denkt aan nu. Is dat een goeie vriend(in), vakantievriend(in), jouw huidige vriend(in) of je ex, of een familielid. Wie o wie? Ik ben er nog over aan 't denken. :) |
Mijn moeder zal ik nooit vergeten.. Ze is er altijd voor me als ik haar nodig heb!!
|
Ik zal je het vertellen zodra ik oud en versleten ben.
|
Mijn moeder
Mijn broer Bob natuurlijk Anne (mijn broers eerste vriendin) Mijn eerste 'verliefdheden' (kleuterklas enzo :p) Mijn beste vriendin Mijn iets minder beste vriendinnetjes Mijn beste vriendinnetjes van vroeger ik heb een groot hart :) |
Edith
Peche 03 |
CJ (mijn man dus ;))
Maar naast hem nog veel meer mensen: ik heb een groot hart. |
Dave
|
pap mam broer en zus
|
Heel veel mensen...
Maar als ik de allerbelangrijkste moet kiezen dan is het mijn mama. |
mn moeder
mn broer en een hele goede vriendin en danny natuurlijk :o |
Mijn vader
Mijn moeder Alle vriendinnen die ik ooit heb gehad Mijn zusje Alle mensen waar ik ooit verliefd op ben geweest of leuk heb gevonden Eigenlijk heel veel mensen:o |
ik denk dat mn eerste vriendje me toch wel heel lang bij zal gaan blijven.
ik heb nog steeds iets met hem, maar wie weet hè?;) |
nou ja... het lijkt me logisch dat ik nog aan m'n ouders, broertje etc. denk. Maar wat ik wel bijzonder vind is dat ik nu al weet dat ik waarschijnlijk nog steeds vriendinnen ben met twee meisjes, die ik allebei al heel lang ken. We zijn sinds ons 3e al vriendinnen met z'n drieën, en we zijn deze zomer voor het eerst samen op vakantie geweest. Ik denk dat ik als ik oud en versleten ben nog steeds aan hen denk :)
|
Mijn moeder.
Mijn broers (vooral m'n jongste). Schoonzusjes. 1e echte vriendjes. M'n huidige vriend. En mijn 2 beste vrienden: michiel en walter:) Denk eerlijk gezegd niet dat ik hen snel zal vergeten:) |
ik denk mijn huidige vriend, omdat hij mijn eerste ECHTE liefde is en veel met hem ontdekt heb
o god, nu klink ik wel erg ouderwets :p |
Mijn inmiddels overleden opa. (y)
|
Mijn ouders en mijn zus, ik denk dat ik daar toch wel van uit mag gaan. Wie nog meer weet ik dan pas.
|
mijn vader & moeder
mijn zussen daan, mijn huidige vriend roxsy, vriendinnetje waarmee ik ben opgegroeid mijn oma henk, een vakantieliefde |
Citaat:
|
Mensen die toch wel een speciaal plekje in mijn hart hebben zijn natuurlijk mijn ouders en broertje en zusje, maar ook 3 vrienden van me, waarmee ik al heel meegemaakt heb. 2 ervan (vriend en vriendin) wonen lekker in de buurt, en 1 woont helaas een aardig eindje uit de buurt.
Er is er echter 1 die een heel speciaal plekje in mijn hart had en heeft en altijd zal blijven houden,... Die persoon heeft zich echt in mijn hart genesteld, wat er ook gebeurt. |
Tim.
En m'n vader. :) |
mijn mama
mijn papa mijn zusje mijn oma mijn tweede ex een zeer leuke jongen waar ik drie keer mee gezoend heb mijn vriendjes en vriendinnetjes van de PMU mijn overige vriendjes en vriendinnetjes en mijn katten |
Mijn ouders en mijn broer. Ik wilde uiteraard erachter typen, maar zo uiteraard is dat niet voor iedereen. Maar voor mij gelukkig wel dus :).
Verder mijn 2 lieve nichtjes van 8 en 10. Zij zijn bijna bij ons thuis opgegroeid en als ze niet bij ons thuis waren, dan was ik wel bij hen thuis. Ze zijn net als 2 zusjes voor mij, dus ja: zij blijven ook altijd een speciaal plekje in mijn hart houden <3 |
Mijn moeder
Mijn oom Mijn vriendin (kim) :D Mijn schoonouders (leen en joke) :) daar ben ik erg blij mee. Mijn schoonzus en kinderen Mijn broer Mijn zusje De kameraden de mensen die ik daarmee bedoel weten dat wel. Ik kan teminste van jullie op aan. JULLIE ZIJN ALLEMAAL (y) (y) (y) (y) (y) :D :D :D |
Tsjah ach als ik oud en versleten ben, is het ver in de toekomst. Ik kijk niet achterom, ben nu al mijn middelbare schooltijd van de 1e t/m de 3e klas aan het vergeten. :)
|
mn familie uiteraard. En mn beste vriendinnetjes nu en mn vriendje. Mijn vriendje is mn eerste échte vriendje en hij betekend zoveel voor mij, die vergeet ik nooit.
|
Me ex Çagdas, mijn eerste grote serieuze liefde, helaas is aan die relatie een eind gekomen.
Me zusje en ouders en me beste vriendin |
Citaat:
|
Me ex Çagdas mijn eerste grote serieuze liefde, helaas is aan die relatie een eind gekomen.
Me zusje en ouders en me beste vriendin |
Mijn opa.
Offtopic: Gefeliciteerd Droomkoningin :) |
Speciaal kan ook negatief zijn...
Sommige mensen blijven in je hart om je eraan te herinneren niet te doen wat zij gedaan hebben en je daarvoor te behoeden. Ik heb zelf niet de behoefte om een lijstje te maken omdat ik weet wie waar in mn hart zitten en het moeilijk is om dat onder woorden te brengen. |
me vriend... die heeft ervoor gezorgd dat ik oud kan worden...
|
Mijn ouders en zussen plus aanhang zeg maar.
Mijn vaste vriendenclub. In de loop der jaren is echt navoren gekomen wat ik aan ze heb en dat ieder van hen uniek is. Mijn vriend, mijn 1e grote liefde en tevens mijn allerbeste vriend. |
Mijn vader
Mijn broertje Mijn oma van moeders kant Mijn exvriend, nu beste vriend Mijn beste vriendin en Mike, een vakantievriend |
Een vakantieliefde met wie het nooit wat werd... Mijn beste vriendinnetje! En natuurlijk m'n familie. :)
|
Oohlalala
Mn beste vriendjes (Jurr en Rob) Mn liefste klasgenootjes (Enita en Yara) Mn liefste zusje (Jill) Dat is t wel. |
Mijn ex (vakantie) vriendje.. Hij is na 5 jaar nog steeds speciaal voor mij :) Zal dat waarschijnlijk ook altijd blijven..
|
sowieso mijn vader moeder en broertje
en nog een hoop meer denk ik |
Vera
En mijn vriend, die ik dus nu heb, ik weet niet hoe dat over 20 jaar zit, maar hij zal iig ook wel een speciaal plekje in mijn hart houden. Mijn oma. Vast nog wel een aantal met een speciaal plekje, maar die weet ik nu zo één, twee, drie niet. |
mijn eerste beste vriend. En mijn katten.
|
Mijn allerliefste tweelingzusje en mn liefste meisje en jochje
De rest zal ik natuurlijk ook wel niet vergeten, zo van mn ouders en al mn exvriendjes en de rest van mijn vrienden en vriendinnen maar die 3 zal ik nooit vergeten omdat ze er altijd voor me zijn en (hopelijk) zal dat voor heel lang ook zo blijven. wat een emo topic dit. |
HADES
eerste liefde, heftigste liefde, nog-steeds-altijd-een-beetje-liefde |
heel veel mensen, maar als ik er één moet kiezen wordt t toch mijn beste vriend :)
|
mijn vader en een hele bijzondere vriend :)
|
Mijn laatste beste vriendin (niet de huidige :P). Ze was gewoon bijzonder een heeft me veel geleerd. :) Ik ben blij dat ik haar gekend heb.
|
- Paps, mams,
- Broertje en zusje - mijn oma's en inmiddels overleden opa's - 1e echte liefde - Sasbeest |
Mn moeder en natuurlijk ook mn pa
Mn lieve broers (int bijzonder de jongste) Mn zus en haar vriend Mn 1e grote liefde (die tevens nu ook mn beste vriend is) En.. mn oppaskindjes:bloos: |
-Twee meiden waar ik echt onzettend verliefd op ben geweest. Dat waren echt mijn Grote Liefdes. Met één van hen ben ik nog steeds beviend. Ik hou nog steeds veel van haar- maar nu vriendschappelijk.
-M'n ex, die ik nog steeds best wel veel mis. -M'n beste vriendin op dit moment, waar ik vriendschappelijk gezien veel van hou- en misschien wel meer dan dat. -Een goede vriendin en een goede vriendin. |
Citaat:
|
m'n familie.
vooral mijn broertje. Ik heb alles voor hem over. (nou ja bijna alles) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |