![]() |
ik vind een jongen echt heel erg leuk!
ik wil hem zo graag smsen maar ik weet gewoon geen goeie tekst
het moet niet al te zwaar zijn maar ook niet te nonchalant. ik wil ook dat hij een beetje gaat denken van hey leuk smsje is misschien wel een leuke meid ook! :( dat hij er zeg maar over na gaat denken wie kan mij helpen? |
'neuken?'
|
Ligt eraan wat je wilt vertellen. Maar ik vind dat je dat zelf moet bedenken eigenlijk.
|
iets meer informatie zou makkelijk zijn. Je hebt zn nr dus al, hoe kom je daaraan dan?
|
iets als 'Hee, lang niet gesproken, hoe ging je tentamen/rijles/sollicitatie/iets anders? x danielle' Dan moet hij wel antwoorden, want je stelt een vraag. En het is een vrij neutraal smsje, maar toch toon je interesse in hem.
|
dat moet je toch echt zelf bedenken. ik krijg wel vaker vragen van vrienden enzo die dan niet weten wat ze moeten sms-en en dan vragen wat ik ervan denk of die vragen of het smsje goed is... tjonge jonge... dat moet je zelf bepalen!
het zijn jouw gevoelens, jij weet hoe je ze moet verwoorden en je moet tevens jezelf blijven, geen dingen neerzetten heel anders dan je ze bedoeld. het is belangrijk dat de jongen je leert kennen zoals je bent en je accepteert zoals je bent, anders zal het nooit wat kunnen worden! |
Citaat:
en daar heb ik al een keer hoi tegen hem gezegd en oogcontact gehad. afgelopen zaterdag kwam ik hem tegen met het uitgaan. en toen ben ik maar op hem afgestapt. even met hem gepraat en heb toen zijn nummer gevraagd en gekregen. toen ik weg ging heb ik hem gesmst: ik ga nu weg zie je dinsdag wel op school (ik smste dat ikweg ging omdat ik had gezegd dat ik nog wel even met hem zou praten die avond maar ik ging eerder dan verwacht weg en kon hem niet vinden om het zo te zeggen) ik kreeg terug dat hij het leuk vond dat ik hem gesmst had en dat tie thuis was en of ik al sliep en als ik met hem wilde praten mocht ik altijd bellen ofzo. daarna had ik niet meer gesmst omdat ik evenwilde afwachten hoe hij zou reageren op school vandaag omdat dat toch wel een andere sfeer is dan tijdens het uitgaan. hij kwam langs en hij bleef me maar aankijken en lief lachen en toen zei hij hoi, alleen ikwerd dus zo rood dat ik maar snel de andere kant op ben gaan kijken. maar goed ik wil zo graag een keertje met hem uit, maar iedereen om me heen zegt dat het te vroeg is om te vragen omdat ik hem eerst beter moet leren kennen vindenze. maar hij moet nu nog 4 weken stage lopen en komt dan op dinsdag op school en dan kan ik hem ivm pauze en lesuren ongeveer 15 min. zien. dan leer je elkaar ook niet echt kennen en eerlijk gezegd wil ik niet 4 weken wachten :bloos: zo genoeg info? |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon doen dus, het klinkt wel goed. gewoon iets van je laten horen. :)
|
Vraag hoe t gaat, hoe t met jou is ofzo?
Verzin wat leuks, wees zelf creatief. Als wij wat verzinnen is t niet meer van jezelf en jij weet nog altijd het beste wat je zelf zou zeggen |
Sms hem met de opmerking dat je hem graag beter wilt leren kennen ;)
Hey, ik wil je graag beter leren kennen, ga je mee naar de bios vrijdag? :D |
hai, daantje,
t lijkt mij persoonlijk dat je elkaar op school niet echt op de goede manier leert kennen zeg maar, ik denk dat t juist wel leuk is als je redelijk snel met m uitgaat, vertel iets grappigs of zo, gewoon een of andere droge opmerking niet te vergezocht, dat t er zo dik bovenop ligt hoe lang je hier wel niet over na hebt gedacht :bloos: :p maar iets nonchalants wat niet echt heel veel zegt, maar wel aardig is, ik weet dat ik waarschijnlijk vaag klink, maar denk toch voor je , kan zo gauw nix bedenken ;) succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heyy alles goed? heb je het nog een beetje gezellig gehad zaterdag.. (de dag waarop je hem had gezien) wat moet je eigenlijk aankomende zaterdag doen?
|
*zucht*
Vrouwen... |
Citaat:
en een dag later "weer eens zien" geloof me hij zal gaan nadenken (y) |
Citaat:
hahahahhaa waarschijnlijk reageert hij al bij de eerste, als ie dat niet doet dan is ie idd lachen:D |
je kan toch gewoon vragen of ie wat met je wilt gaan doen, uit eten, naar de bios, zoiets. succes ermee!
|
wil je bij mij thuis komen om koekjes te bakken?
|
Ik lig naakt op bed brandweerman, kom me redden!
Beetje moeilijk voor ons aangezien we de situatie niet kennen, als hij bij je in de klas zit gewoon een vraag stellen bv. hoi, weet je hoe laat we morgen op school moeten zijn? Verder alles goed? jawel, met jou? Btw we moeten om half tien op school zijn. Dankje, nog plannen trouwens dit weekend? Zo zou ik het ongeveer doen... |
Citaat:
@ dat tweede: Wat andere vinden, moet je je niets van aantrekken. Als je hem gewoon leuk vindt en je wil hem vaker zien, moet je daar werk van maken. Gewoon probeen zou ik zeggen. (y) |
Citaat:
|
Triest dat we een vrouw van 20 nota bene moeten helpen te bedenken wat ze in een sms-je aan een jongen moet zetten. Van een 14-jarige had ik dit nog wel verwacht..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het nog steeds triest, by the way. |
Citaat:
|
ik vind dat mark het best triest mag vinden! ik vind mark namelijk ook triest. kdacht dat je hier juist antwoorden kon krijgen op vragen zoals deze.
|
Citaat:
Nu weten we wel dat sommige mensen het triest vinden en gaan we gewoon weer verder met het topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |