Grimmetje |
01-02-2005 18:54 |
Citaat:
Cromagekruid schreef op 01-02-2005 @ 17:24 :
Hoi....
Mijn eerste werkdag bij het callcentre was op 2 dec.
Normaal gesproken zou je het geld dan de volgende maand rond de 15e op je rekening gestort krijgen.
Alleen nu is het twee maanden verder en heb ik nog geen rode vent gezien. Inmiddels ben ik wel rond 12 januari niet meer geweest ( overeenkomst). Toen moest ik wel zelf bellen omdat ik mijn geld nog niet had ontvangen. Ze hadden en zogenaamde storing...wel vreemd dat zij MIJ dan niet bellen.
Heb ik niet recht op een schadevergoeding ofzo?
Het was wit, heb een contract. Ik werkte daar zo'n 12 uur in de week. Ik krijg nog ongeveer 500 euro....
Iemand advies?
Thanks
|
Als ik het goed begrijp, heb je van 2 december tot 12 januari gewerkt. Je hoort de 15e januari je geld te krijgen, en nu op 1 februari heb je je geld nog steeds niet?
Wat ik niet begrijp is dat het 2 maanden verder is dan de datum waarop jij je geld behoort te krijgen...je zal wel bedoelen dat je eerste werkdag alweer 2 maanden geleden is.
Zoals al eerder vermeld, heb je geen recht op schadevergoeding nu je geen in geld uit te drukken schade hebt. Het feit dat je baalt dat jij je geld nog niet hebt, is dus niet voldoende.
Wel behoor jij gewoon je geld te krijgen, maar aangezien zij aangeven dat ze een storing hadden, zullen ze dat wel binnenkort storten.
|