![]() |
Drugs Stelling:
Hallo mensen.
wie kan me helpen met het bedenken van 1 stelling over drugs???? alvast bedankt. :) |
KNOW YOUR DOPE FIEND! YOUR LIFE MAY DEPEND ON IT! You will not be able to see his eyes because of Tea-Shades, but his knuckles will be white from inner tension and his pants will be crusted with semen from constantly jacking off when he can't find a rape victim. He will stagger and babble when questioned. He will not respect your badge. The Dope Fiend fears nothing. He will attack, for no reason, with every weapon at his command -- including yours. BEWARE. Any officer apprehending a suspected marijuana addict should use all necessary force immediately. One stitch in time [on him] will usually save nine on you.
|
ik vind dat ik mijn eigen huiswerk niet hoef te doen.
|
'cannabis moet gelegaliseerd worden'
voila. Huiswerk doe je maar zelf man... Vooral over drugs zijn genoeg stellingen te bedenken. Wat vind je er zelf van, van drugs? Wat vind je dat er wel/niet mee moet gebeuren? Ga dat eens voor jezelf na, ga dat eens opschrijven. Dan zal je zien dat je een heel blad aan stellingen neer hebt gepend naderhand. |
kom op mensen ik hoef alleen 1 stelling te hebben klaaar
|
nou dan doe je die even bedenken
|
Citaat:
En de rest daaronder was ook serieus. En behulpzaam. |
Citaat:
iemand die nog 1 stelling weeet |
denk eens na, kom je er vanzelf op meer dan genoeg.
en anders is er altijd nog Google. |
idioten moeten gecastreerd worden (lees: je vader)
|
- drugscontrole bij feesten moet aangescherpt worden.
- dieetpillen met ephedra moeten terugkomen - ritalin mag niet verstrekt worden aan kinderen onder de x jaar noem maar op. Het punt is dat je er nog even research naar moet doen, met feitjes komen waarom het zo is en waarom het zou moeten veranderen. (waarbij die over cannabis het makkelijkste is ;) ) |
OPIUM FOR THE MASSEs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
|
opium voor het volk
|
- PCP moet aan de macht
- LSD moet in het drinkwater |
- xtc is vet lekker
|
Weed today, weed tomorow, weed forever.
|
Citaat:
|
tja, ik ga het toch doen.
1. ik vind dat je met 3 minuten zelf je hersenen gebruiken minimaal wel een A4 vol zou moeten kunnen schrijven. Zo niet, zoek dan even rond over wat wij vinden van drugsgebruik en vorm er je eigen mening over. Dan heb je er zo weer wat bij elkaar gesprokkeld. 2. ik zie dat er toch geen nuttige reacties op komen, en vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren... (ik ken dit forum langer dan vandaag :P ) slotje dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |