![]() |
wat is emo voor jou??
mja. ik moet dus voor school een subcultuur onderzoeken. Ik heb al wat zooi doorgenomen wat het nou allemaal betekent en hoe het begonnen is. Maar ik zou ook graag weten of het nou alleen maar een tijdelijke modegril is of een levensstijl van langdurige waarde.
Voor mij is het niet meer dan de oude methode van afzetten door een ander uiterlijk aan te nemen. Een uiterlijk wat niet "mainstream" is, maar wel genoeg mensen hebben waardoor je niet een compleet obscuur persoon bent. help me please :( <3 |
emo is maar 1 ding, en dat is punk
|
emo is toch gewoon homoseksueel? ;)
|
Bij emo denk ik aan huilen.
Huilende kinderen, maar ook om te huilen kledingstijl :( |
depressieve jongens die emo haar hebben en zaniken
oja en biseksueel. |
Citaat:
|
Citaat:
Emo's daarentegen zie ik toch eerder als mensen die zich meer bezighouden met persoonlijke gevoelens en kwesties. Dingen daarbuiten past niet in hun levensstijl lijkt mij. Introvert dus. |
Bij het woord emo denk ik aan alle vervelende personen die ik ken, en daar word ik dan zo emo van dat ik ze het liefst onder m'n zool wil verpletteren.
|
Citaat:
|
Als emo'er heb je natuurlijk standaard gevoelens voor hetzelfde geslacht.
Is natuurlijk logisch(y) |
Emo = fashioncore
|
oja, Synonym is even Sukkelgirl...
|
|
emo = emotionele punk rock
Ik denk dan aan mensen die hun haar in één richting hebben vooraan :cool: |
Citaat:
Ik denk dat het nu wel enorm gehyped is (of eigenlijk was), maar dat het wel een blijvertje is. Of het echt een levensstijl is..nee ik denk meer een kledingstijl, stijl qua uiterlijk, en muzieksmaak, maar geen way of life. |
Emo is een leefwijze, emo ben je niet voor even, emo ben je voor het leven
|
emo is onzin. het is niet eens een stijl. alles is emo. als je het echt wil weten zeikerige jank muziek en een nerdige buddy holly/beatles rip off stijl.
|
emo schijnt een hele cultuur te zijn, moet je voor de grap eens op emo zoeken, je hebt zelfs emo dansjes :|
nee ik vind de muziek, de jongens en de stijl wel ok maar hell no dat ik ga huilen tijdens een concert om dat ik zo geemotioneerd ben |
Emo = Rutg0r.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gadje is voor mij de ultieme emokid :)
|
emo is om te janken..
(en hierbij meteen mijn excuses voor deze ongeinspireerde opmerking,hij raakt dermate kant noch wal,dat ik er bijna emo van zou worden:() |
Citaat:
:d (n) |
Citaat:
@miles, zo iets ja, maar die tests heb je vast voor wel meer subculturen |
Citaat:
|
Citaat:
of iedereen is een potentiele kakker :o |
Citaat:
|
Sluit je trouwens ook even dat altotopicje hieronder?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga naar een concert van een emocore bandje en dan weet je wel wat emo is en hoe irriterend het op den duur kan zijn.
hoe uitgemolken\ |
Emo is hip zijn voor na en tijdens de tijd dat iets hip is. En natuurlijk recalcitrant tegen mainstream zijn in de vorm van punk/alto/metal/hardcore-r00ts.
Een beetje nerdy mag ook nog wel, moet haast wel i.c.m. de wat kakkerige polos en velours broeken. Voor mij is het de dvds van sex and the city kijken, stiekem op mn pc alle afleveringen van The O.C. hebben staan, damien rice/joseph arthur/rooney/racoon/mofro/kings of convenience cds hebben en nummers van Death cab for cutie meezingen en haast enkel op allstars lopen, deze aftrappen tot ze echt kapot zijn en dan vanmiddag nieuwe kopen. Natuurlijk na de vereiste quote aan nummers van pantera voor de dag is gehaald. |
|
narcisme en zelfmedelijden.
|
Mijn vriendin is bij me weg gegaan, *snik* EN NU MOET ZE DOOOOOOOOOOOOOOD
dat is emo |
Emo is geen levenswijze dat mag duidelijk zijn.
Iedereen kan zich emo noemen, het enige wat je er voor moet doen is bepaalde bandjes luisteren en je er naar kleden. Ach het is wel grappig maar niet iets om super serieus te nemen. Je kan nu nog niet zeggen of het over 3 jaar nog bestaat.. misschien wel, misschien niet. Geef mij maar fashioncore :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga wel volgende week de 11e in de goudvishal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
haar waar je scheel van wordt en zeuren om niks
|
Citaat:
|
Citaat:
My word, dan ben ik emo volgens jou :o op dat van pantera en death cab for cutie na dan :nono: |
Ik ben laatst uitgemaakt voor emo.
Alleen door m'n stomme bril. Daar moet ik om huilen. :( |
emo is een muziekstijl, maar watvoor 1 weet niemand:P
|
Citaat:
|
emo is voor nerdies
|
Sartre enzo (y)
Grondleggers van de Emo. |
ooh ik word emo van sommige liedjes van bette midler en van de film beaches :(
|