![]() |
die film...
ik kan wel ff onduidelijk overkomen maar goed:
ik had zo spotje gesien over een redelijk oude film maar je zag 2 van die mannen voorin zitten(volgens mij een daarvan john travolta) en op de achterbank zat zo'n neger met van die krullen.. en een van die mannen had een pistool in zn hand en toen bedreigde hij die neger voor de lol en toen reden ze over een drempel heen en toen opeens FLATSH zag je over al bloed.. en toen zei die gast vet droog: ja heb zn hoofd eraf geschoten.. en die ander: ja nu is de auto vies ofzo iets.. iets heel droogs maar het leek me wel een leuke film maar ik weet niet meer hoe hij heet..:S (volgens mij iets met city erin) maarja.. sorry voor de onduidelijkheid maarja.. |
Citaat:
|
pulp fiction
|
jaa !
|
Pulp fucking Fiction cultuurbarbaar!
komt die op tv?? |
'Redelijk oude film'...
En Samuel L. Jackon 'die ander' noemen. :| |
Citaat:
dus maak je daar geen zorgen om (y) :D |
haha :D
|
Pulp Fiction idd :D
Gewoon een grappige film is dat :cool: (y) |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
|
Nooit gezien, maar is het mogelijk dat het Plump Fiction is, die Pulp Fiction parodieert?
|
Citaat:
Interessant doen zkr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
p.p. jij zag dat stukje in gijs staverman's 1994 dinges, ja maar is t ècht pulp fiction? of een parodie erop, want het was wel komsich al heb ik pulp f niet gezien... dus die kan ook komisch zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
(gewoon omdat dingen zo droog worde gedaan :p) |
Pff, doe nie zo gemeen allemaal. Er zijn zat 15-jarigen die Pulp Fiction niet kennen :nono:
|
Citaat:
Daarbij, als ze met veel zijn maakt dat ze nog niet respectabel. |
Ik zat bij de eerste Europeese voorstelling buiten Cannes in 1994.
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Cultuurbarbaren zijn het ! |
Overigens, een erg leuke vertolking:
http://www.kicken.com/funnyfiles2/ww...rk.fiction.wmv (Voor de nitwits, de text komt overheen met het origineel van de film..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic mag gewoon nooit! :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |