![]() |
bandjuhs
heeft iemand mssn die blauwe bandjes (net als live strong en respect 2 all) die in engelenad verkrijgbaar zijn te koop???... k kan ze heir nergens vinde...
|
|
Zoek eens met google op:
silicon wristband of silicon bracelet |
Misschien bandjes intyppen ipv 'bandjuhs' :s
|
Citaat:
hah! en wat vind jouw sister? |
Waar kan ik oranje bandjes met de tekst 'ik heb geen respect 4 mensen die niet geïntegreerd zijn' kopen? :o
|
Ik krijg een witte :o ..
ALLEEN NL'ERS :evil: :D |
Citaat:
In engeland waren de bandjes gratis en kon je ze halen bij postkantoren.. Het waren trouwens Bullting Wristsbands..Tegen pesten.. |
Citaat:
Een postbank bandje :o :p |
Citaat:
|
Jah dat was een actie van radio1 inderdaad, en iedereen wilde ze hebben, dus het was zo op.
Heb ff op ebay gekeken en daar betaal je er al gauw 30 euro voor, ik denk niet dat je dat er voor over hebt. Ik ga dit weekend bij mn vriendin langs in Engeland en zij probeert voor die tijd eentje van iemand te "lenen" :evil: Als t haar lukt mag je m van me hebben tegen verzendkosten Dus als je niks meer kunt vinden laat ik dinsdag of maandagavond wel even horen of het is gelukt :) |
Citaat:
|
Citaat:
haha lach me dood... egt |
Citaat:
|
Als je ff een voorbeeld laat zien als afbeelding haal ik er 500 voor je, wel meer, niet minder.
|
Citaat:
Was er pas trouwens niet iemand op dit forum die ze verkocht? |
is dit breezer shit taal:S:S:S jaja.... DaChT Da ZoW gInG:S:S
|
Citaat:
Het leest vervelend.. |
wat hebbie deran
|
Citaat:
|
Citaat:
en als t lastig leest:S worden je linker en regter hersen helft ook nog eens extra gestimuleerd... jaja t is tog wat....je zou eens na moeten denke poe poe |
Citaat:
Kom kom, je zal toch maar je hersenhelften moeten trainen om fatsoenlijk te typen :rolleyes: |
Citaat:
Je mag mijn oranje Respect2all, gele Livestrong, rode bandje tegen zinloos geweld en mijn blauwe bandje voor Azië kopen. M'n White Power bandje houd ik liever zelf, ik hoop dat je dat kunt begrijpen. Waarom zou je zo'n bandje willen, echt? |
Dat is trouwens wel een goed idee. Om in nederland een bandje tegen pesten uit te brengen. Niet om het idee dat zo'n bandje ook maar iets helpt tegen pesten, maar uit zakelijk oogpunt (een hoop scholen willen wel zo'n bandje)
|
hoeveel biedt je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt?! Hehe ben dr niet zo in thuis.
|
je hebt toch een rood bandje met.. ik ben tegen geweld ?
ik had er een gekocht vond het wel kinky kleurtje maar een vriend van me heeft hem gehad. en je kan bij de ANWB een blauw bandje komen met.. ik steun sri lanka. en je hebt in vlissingen een winkel met heel veel bandjes.. ook gele met: smile it's free of paarse met: what would scooby doo? zulke teksten :P die zijn leuker vind ik maarja.. |
Citaat:
En als het lastig leest worden je linker en rechter herseenhelft ook nog eens extra gestimuleerd. Ja ja, het is toch wat. Je zou eens na moeten denken poe poe." Alleen de spelfouten en interpunctie is verbeterd. Je zal zelf iets aan de inhoud moeten doen. Succes (y) |
Die respect2all bandjes liggen gewoon bij de blokker, 2 euro ofzo geloof ik.
|
Ik wil een grijs bandje tegen taalgebruik als de TS gebruikt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |